70 Reacties

2 maanden geleden

Leuk ik woon in Amsterdam West

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Leuk ik woon in Amsterdam West
Heb jij al een goede verloskunde praktijk gevonden?

2 maanden geleden

Ik woon in Amsterdam Oost :)

2 maanden geleden

Reactie op Saar2105

Heb jij al een goede verloskunde praktijk gevonden?
Verloskundige op het witte de withplein in de baarsjes. Daar zit ik ook bij:)

2 maanden geleden

Reactie op Lyn1985

Ik woon in Amsterdam Oost :)
Hi Lyn, wat leuk! Ik woon in de Indische buurt! Mijn eerste echo is nog in het ziekenhuis in Purmerend vanwege ivf, als die goed is mag ik naar verloskundigepraktijk. Bij mijn zoontje zat ik bij Femme. Hele lieve dames, maar bijna elk gesprek een ander gezicht en bij de bevalling iemand die ik nog nooit had gezien zelfs. Pakte wel heel goed uit, zij was megalief en goed. Maar twijfel of we weer naar hun zullen gaan…misschien iets dichterbij zoeken. Maar liefst wel die echo zelf doen. Heb jij er al 1 op het oog?

2 maanden geleden

Reactie op Saar2105

Hi Lyn, wat leuk! Ik woon in de Indische buurt! Mijn eerste echo is nog in ...
Wat toevallig! Ik keek namelijk ook naar Femme Amsterdam. Ik vond de website heel geordend, goede reviews etc.

2 maanden geleden

Reactie op AE.

Wat toevallig! Ik keek namelijk ook naar Femme Amsterdam. Ik vond de websit ...
Ja ik was dus de vorige keer zeker wel tevreden. Allemaal jonge meiden, mooie praktijk, altijd goed bereikbaar telefonisch en veel goede adviezen ook verder qua kraamzorg. Ze worden ook genoemd in die ene podcast mama’en. Ik denk eigenlijk toch ook maar weer dat ik hun kies. Ze zijn alleen wel iets duurder dacht ik…

2 maanden geleden

Reactie op Saar2105

Ja ik was dus de vorige keer zeker wel tevreden. Allemaal jonge meiden, moo ...
Ja ik zag inderdaad dat je verschillende pakketten kan nemen. En dat kan je dan in termijnen betalen. Fijn dat je een goede ervaring hebt, misschien toch wel even overwegen om een eerste afspraak in te plannen. Ik had bij mijn vorige verloskundige praktijk dus helemaal geen goede ervaring. Weinig adviezen en tips, ben zeker kritischer dan toen.

2 maanden geleden

Reactie op Saar2105

Hi Lyn, wat leuk! Ik woon in de Indische buurt! Mijn eerste echo is nog in ...
Hi! Ik woon zelf in het amstelkwartier en was bij mijn zoontje ook al bij verloskundige praktijk Oosterpark in de Ruyschstraat. Dit ook omdat ze spreekuur hebben in het Amstelkwartier, dus was vooral heel praktisch. Vond het wel een hele fijne praktijk, ook wel vaak andere gezichten hoor, maar dit vond ik zelf niet zo erg. Heb mij daar nu ook weer aangemeld

2 maanden geleden

Reactie op Lyn1985

Hi! Ik woon zelf in het amstelkwartier en was bij mijn zoontje ook al bij v ...
Maar ik moest wel naar een echocentrum in de tweede Oosterparkstraat, dus dan valt deze misschien wel af voor jou als je een praktijk zoekt die zelf alle echo’s maakt

2 maanden geleden

Hi! Centrum maar tegen Oost aan.

2 maanden geleden

Ja!

2 maanden geleden

Hier ook Oost! Wij hebben ons aangemeld voor verpleegkundige kliniek oostelijke eilanden, omdat er veel goede reviews waren. We zijn gister bij een online informatieavond geweest voor het eerste trimester die werd aangeraden door de praktijk en dat vond ik erg fijn. Die avonden worden 10x per maand vanuit samenwerking tussen alle Amsterdamse klinieken georganiseerd en daar kan je alle vragen kwijt.

2 maanden geleden

Hoi! Woon in Centrum van Amsterdam 😊

2 maanden geleden

Reactie op -2025-

Hier ook Oost! Wij hebben ons aangemeld voor verpleegkundige kliniek ooste ...
Wat grappig! Ik zit ook bij de VPOE én ik had me opgegeven voor de online bijeenkomst afgelopen woensdag maar was die helemaal vergeten 🤦🏽‍♀️😅 Heb je veel gehad aan de bijeenkomst?

2 maanden geleden

Wat grappig! Ik zit ook bij de VPOE én ik had me opgegeven voor de online b ...
Ik heb niet heel veel nieuws gehoord, behalve dat je ook moet oppassen met decaf koffie, maar het was vooral een fijn moment om alle vragen aan een professional te kunnen vragen. Het was een erg fijne vrouw die de informatieavond gaf en megachill dat het lekker online is.

2 maanden geleden

Reactie op -2025-

Ik heb niet heel veel nieuws gehoord, behalve dat je ook moet oppassen met ...
Ik weet niet of het gebruikelijk is dat vp’s dit zo organiseren maar fijn dat dit mogelijk is en prettig dat je etend of vanuit bed kunt aansluiten ;) Maandag ga ik in de herkansing.

2 maanden geleden

Hier Amsterdam Noord! Overigens ook in eerste instantie voor Femme gekozen, omdat het er hip uitzag, je veel dingen erbij krijgt (koopt ;)), maar nadat we 45 min moesten wachten voor onze eerste afspraak zag ik daar van af. Daarna gekozen voor een “gewone” verloskundige praktijk zonder poespas en als uiterst fijn ervaren.

één maand geleden

Hii! Ik lees graag mee ☺️ A’dam Zuid 🤗

één maand geleden

Nieuwe vraag; bij mijn zoontje moesten we razendsnel een goede kraamverzorgster kiezen, anders zouden we achter het net vissen…..of geen goede hebben….ik kreeg destijds van Femme dus ook een lijstje namen. Die hebben ze nu niet meer en verwezen me naar procare kraamzorg. Via hen krijg je pas in de 30e week een intake en kiezen zij iemand die goed past. Waarschijnlijk ook gewoon prima, maar zo anders dan vier jaar geleden….hoe ervaren jullie dit? Hebben jullie al een goede gevonden en die ook al ingepland?