10 Reacties

één maand geleden

Ik heb ook enorm last van allergieën. Ben destijds bij de gynaecoloog geweest en die zei dat ik desloratadine mag blijven gebruiken. Dit is sinds kort veranderd zei ze ook. Voorheen was er nog niet geel veel over bekend maar vanwege mijn grote allergieën en onderzoeken kon ik het wel blijven gebruiken. Ik slik 10 mg per dag ( 2 tabletjes)

één maand geleden

Misschien kun je ook nof informeren bij de verloskundige?

één maand geleden

Ik voel me een beetje bezwaard om op zaterdag avond te bellen met zoiets ‘kleins’. Ik ga voor nu maar gewoon 1 x 10mg loratadine slikken want ik wordt helemaal gek. bedankt voor je reactie!

één maand geleden

Ik heb dat in mn eerste zwangerschap wel gewoon gebruikt.. maar dat is 3 jaar geleden🙈 volgens apotheek.nl kan je het wel gebruiken maar zou voor de zekerheid maandag even bellen (:

één maand geleden

Citrizine zou beter zijn om te gebruiken zei mijn verloskundige. Maar beide mag gewoon. Ik gebruik het dagelijks voor hooikoorts en astma

één maand geleden

Cetirizine is veilig! Ik heb bevestiging gehad van mijn huisarts vorige week. Hopelijk werkt het snel voor je!

één maand geleden

Ik neem soms loretadine

één maand geleden

Ik gebruikte levocetrizine, 3 op een dag (contactstoornis huid). Ben nu overgezet op loratadine. Overigens, mijn huisarts gaf me ook een soort eczeemzalf mee, maar daar was de VK niet zo happig op. Loratadine is wel 1 van de meeste geteste en meest veilige voor zwangere zei ze. Mijn tip, overleg altijd je medicatie even met je VK als je iets krijgt.

één maand geleden

Waarom.overleg je dit dan niet.met je arts? Of gebruik je op eigen houtje de medicatie altijd?

één maand geleden

Reactie op VdB21

Waarom.overleg je dit dan niet.met je arts? Of gebruik je op eigen houtje d ...
omdat het zaterdagavond was en een spoedgeval. natuurlijk gebruik ik niet zomaar medicatie :)