10 Reacties

één maand geleden

Ik vond vooral de hydrofiele luiers en monddoekjes echt super handig die gebruikte ik super veel terwijl op de uitzet lijstjes maar enkele staan!

één maand geleden

Inderdaad, hier ook de draagdoek en co-sleeper als favoriet!! Genoeg rompertjes en hydrofiele doeken (als je een babytje krijgt die veel spuugt). Ik was ook dankbaar voor de tepelhoedjes, die hebben mijn borstvoeding gesafed. Eten in de vriezer!

één maand geleden

Babybjorn wipstoel. Zoontje van 14 maanden en wordt nog steeds dagelijks gebruikt

één maand geleden

Reactie op WifeyDP_

Inderdaad, hier ook de draagdoek en co-sleeper als favoriet!! Genoeg romper ...
Jaaa eten in de vriezer idd! Heb ik de vorige x te weinig gedaan dus ik ga ook aan de foodprep tegen die tijd

één maand geleden

Voor mezelf was de peribottle/spoelfles een absolute musthave. Hier kon ik verder niet zonder draagdoek

één maand geleden

Tummy tub vond ik heel fijn. Lekker snel gevuld en daarmee kun je ook goed zonder partner snel de baby in bad doen. Verder natuurlijk maxi cosi met verkleining erin. Oh ja en van Vitals probiotica microbiol in druppelvorm voor baby's dit hielp ons sneller de krampjes tijd door.

één maand geleden

Peribottel!!

één maand geleden

Oh handig deze tips! Onze favorieten van bij onze dochter: - draagdoek/zak - silverette tepelkapjes als je borstvoeding gaat geven voor herstel van kloven. - leander verzorgingskussen! Wij hebben ze direct 2 gekocht, wat prijzig maar is het zo waard. - zoutlamp voor op de slaapkamer, geeft rood licht waardoor de baby beter terug in slaapt ‘s nachts

één maand geleden

Ik vond in de eerste weken deze dingen erg handig: - peribottle om jezelf lekker op te frissen - extra netbroekjes/wat ruimere boxershorts - baby nestje - Pyjamabroek die een beetje netjes en normaal is voor als je al tijdig kraamvisite krijgt (heb zelf gewoon een donkerblauwe effen) - hydrofiele doeken - slabbetjes Van andere aard: - eten in de vriezer - picnic!! 😆

één maand geleden

Rompers met overslag de eerste maanden… en natuurlijk de co sleeper. Oh en voor na de bevalling aambeien zalf met lidocaine ofzo en indd die peri bottle..