25 Reacties

17 dagen geleden

Hai, ja hoor dat kan zeker ik voelde de baby al met 14 weken het voelt als een soort kriebel in je buik, en ook omdat dit mijn 2de zwangerschap is.

17 dagen geleden

Reactie op Angs

Hai, ja hoor dat kan zeker ik voelde de baby al met 14 weken het voelt als ...
Kan je ondanks je nog geen beweging voelt bijvoorbeeld wel als je wat drukt voetje of iets voelen? gefeliciteerd met je tweede zwangerschap! ✨

17 dagen geleden

Reactie op emldr

Kan je ondanks je nog geen beweging voelt bijvoorbeeld wel als je wat drukt ...
Oei dat durf ik niet te zeggen🫣 Dankjewel jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

17 dagen geleden

Het ligt ook een beetje aan waar je placenta ligt. Bij de eerste lag de placenta achter en nu voor. Ik voel nu nog weinig tot niks daardoor. Je voelt in het begin een soort van gefladder in je buik en daarna schopjes die je aan de buitenkant ook voelt als je je hand erop legt. Zou best kunnen kloppen dat je het voetje voelt 🥰

17 dagen geleden

Ik dacht ook wat te voelen rond mijn navel, maar mijn verloskundige gaf aan dat dat rond dit termijn nog wat te hoog is

17 dagen geleden

Reactie op Ractac

Het ligt ook een beetje aan waar je placenta ligt. Bij de eerste lag de pla ...
Ah! Hebben het daar niet echt over gehad vorige keer alleen dat die hoog lag! Ben zoo benieuwd als ik druk voel ik wel ja soort klein bolletje soms als of je een voetje of handje of iets voelt. Lijkt me zo bijzonder kan niet wachten 🥰

17 dagen geleden

Reactie op VD2024

Ik dacht ook wat te voelen rond mijn navel, maar mijn verloskundige gaf aan ...
Hoeveel werken ben je nu? 🤗

17 dagen geleden

Reactie op emldr

Hoeveel werken ben je nu? 🤗
19 😊

17 dagen geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap ik probeer echt te voelen enzo maar als ik mijn handen net boven mijn navel zet voel ik bewegingen kan dat het zijn? Of zijn dat mijn darmen?

17 dagen geleden

Tweede zwangerschap en voelde de kleine voor het eerst rond de 13+5 weken, morgen 16 weken en de bewegingen zijn nog sterker geworden. 🥰

16 dagen geleden

Reactie op VD2024

19 😊
Dat is dan toch niet te vroeg? om te voelen? 😬

16 dagen geleden

Ik ben nu 15 weken en vork het sinds gister erg duidelijk. Onder mijn navel en het gevoel dat er zich diep van binnen wat roert zegmaar haha. Vooral als ik mijn hand erop leg. Is mijn tweede kindje :-)

16 dagen geleden

Reactie op emldr

Dat is dan toch niet te vroeg? om te voelen? 😬
Nee dat zou kunnen! Maar rond de navel was nog te hoog in deze streek om het daar te voelen zeg maar

16 dagen geleden

Ik was 13+3 toen ik de baby al voelde (niet mijn eerste zwangerschap) en mijn placenta ligt deels aan de voorkant. Het zijn voornamelijk plopjes als de baby heel druk is.

15 dagen geleden

Gister voor het eerst!! Met 19+2 🩷

15 dagen geleden

Ik voelde haar al heel goed bij 17 weken. Wel nog heel onregelmatig wat heel normaal is. Echt schopje is dan nog echt een verrassing en extra leuk. 1e zwangerschap en de placenta ligt boven aan de achterkant.

15 dagen geleden

Ik ben nu 15+3, vorige week savonds 2x een belletje voelen ploppen. Net kreeg ik een gevoel alsof er iets kriebelt. De placenta ligt achterin en de kleine zou voorin liggen. Nog een beetje een gek gevoel.

15 dagen geleden

Ik was 16 weken precies en voelde de baby! Afgelopen week heel veel, ik was op vakantie en had dus alle rust en ruimte om te voelen. Nu voel ik inderdaad plopjes en soms gekke bewegingen. Alsof er een vis in m’n buik zit.. zo mooi! Placenta ligt achter.

14 dagen geleden

Meer mensen die de placenta voor hebben liggen maar toch wel af en toe iets voelen? Ik ben nu 17+6 weken en ik voel sinds afgelopen zondag dagelijks af en toe een plopje, of kriebeltje/aaitje onderin mijn buik en ik kan mij écht niet voorstellen dat het mijn darmen zijn, dat gevoel is zó anders. Dus kan het dan toch echt ons kleine meisje zijn? 🥹 💞

14 dagen geleden

Hier 19+1 met de placenta aan de voorkant. Helaas de kleine man nog niet gevoeld. Hopelijk snel 💙