25 Reacties
17 dagen geleden
Het ligt ook een beetje aan waar je placenta ligt. Bij de eerste lag de placenta achter en nu voor. Ik voel nu nog weinig tot niks daardoor.
Je voelt in het begin een soort van gefladder in je buik en daarna schopjes die je aan de buitenkant ook voelt als je je hand erop legt. Zou best kunnen kloppen dat je het voetje voelt 🥰
17 dagen geleden
Reactie op Ractac
Het ligt ook een beetje aan waar je placenta ligt. Bij de eerste lag de pla ...
Ah! Hebben het daar niet echt over gehad vorige keer alleen dat die hoog lag! Ben zoo benieuwd als ik druk voel ik wel ja soort klein bolletje soms als of je een voetje of handje of iets voelt. Lijkt me zo bijzonder kan niet wachten 🥰
17 dagen geleden
Tweede zwangerschap en voelde de kleine voor het eerst rond de 13+5 weken, morgen 16 weken en de bewegingen zijn nog sterker geworden. 🥰
16 dagen geleden
Ik was 13+3 toen ik de baby al voelde (niet mijn eerste zwangerschap) en mijn placenta ligt deels aan de voorkant.
Het zijn voornamelijk plopjes als de baby heel druk is.
15 dagen geleden
Ik ben nu 15+3, vorige week savonds 2x een belletje voelen ploppen. Net kreeg ik een gevoel alsof er iets kriebelt.
De placenta ligt achterin en de kleine zou voorin liggen.
Nog een beetje een gek gevoel.
15 dagen geleden
Ik was 16 weken precies en voelde de baby! Afgelopen week heel veel, ik was op vakantie en had dus alle rust en ruimte om te voelen. Nu voel ik inderdaad plopjes en soms gekke bewegingen. Alsof er een vis in m’n buik zit.. zo mooi! Placenta ligt achter.
14 dagen geleden
Meer mensen die de placenta voor hebben liggen maar toch wel af en toe iets voelen?
Ik ben nu 17+6 weken en ik voel sinds afgelopen zondag dagelijks af en toe een plopje, of kriebeltje/aaitje onderin mijn buik en ik kan mij écht niet voorstellen dat het mijn darmen zijn, dat gevoel is zó anders.
Dus kan het dan toch echt ons kleine meisje zijn? 🥹 💞