25 Reacties

14 dagen geleden

Reactie op Jennn-

Meer mensen die de placenta voor hebben liggen maar toch wel af en toe iets ...
Hi, mijn placenta lag bij mijn eerste zwangerschap aan de voorkant en voelde de baby met 15 weken. Nu ben ik weer zwanger en ligt hij weer aan de voorkant en voelde ik de baby vanaf 13 weken met plopjes. En nu 16 weken en voel de baby draaien.馃き

14 dagen geleden

Reactie op Jennn-

Meer mensen die de placenta voor hebben liggen maar toch wel af en toe iets ...
Eerste zwangerschap voelde ik het met 18/19 weken met placenta aan de voorkant voor het eerst wat plopjes. Nu met de tweede zwangerschap (weer placenta voor) voor het eerst kleine plopjes (heel af en toe) met 14 weken. Afgelopen week (17-18) voel ik het wel duidelijk, de kleine schopjes, bijna elke dag.

14 dagen geleden

Oooh wat fijn om te lezen dat het dus wel kan al vroeg in de zwangerschap. Toen ze mij het vertelde bij de 13 weken echo dacht ik echt dat ik pas na 22 weken ofzo een keer wat ging voelen. Maar dan is het dus wel de kleine meid die ik af en toe eventjes voel! 馃挒

14 dagen geleden

Met mijn handen op mijn buik kon ik hem sinds maandag voelen. Maar vandaag voelde ik voor het eerst kleine trapjes. Was heel bizar.

12 dagen geleden

Ik heb een aantal dagen geleden de baby voor het eerst gevoeld en mijn partner vandaag!馃グ kleine bubbeltjes zo voelt het echt mega bijzonder. Ik ben vandaag 16+6