24 Reacties
één maand geleden
Verschild beetje per dag. Wij zijn best klef. Maar nu heb ik soms echt van blijf van me af. Mij vriend accepteert mij keuze hier in en wacht rustig af tot ik weer een dag heeft met meer behoefte er aan
één maand geleden
Hier eigenlijk sinds ik zwanger ben echt 0 libido. Dit had ik ook bij m'n eerste en na de bevalling heb ik ook een tijd gehad dat ik totaal geen zin had. Pas dat ik weer stopte met de minipil kwam het weer een beetje terug. Vind het zelf wel lullig voor m'n vriend maar heb echt 0 behoefte.
één maand geleden
Ik heb ook 0,0 zin gehad sinds ik weet dat ik zwanger ben met 6 weken, ik zit nu op week 12…
één maand geleden
Het mom is hier nu; 'Geen polonaise aan mijn lijf.' Ik vind het sneu voor mijn partner maar hij accepteert het en begrijpt gelukkig dat er nu veel gaande is in het lichaam. Het komt wel weer...
één maand geleden
Ik heb wel minder zin in seks dan normaal (ik had voor ik zwanger was een hoog libido). Maar we hebben wel af en toe seks nu (eens in de 2 weken gemiddeld nu)....Ik vind orgasmes veel intenser en lekkerder nu ik zwanger ben, dus masturberen vind ik ook fijn.
Doe vooral wat goed voelt toch?
één maand geleden
Alsjeblieft niet zeg.. nee hier ook echt even niet - komt vast wel weer terug. Vind het ergens ook spannend omdat ik bang ben dat er iets gebeurt (2 miskramen gehad) en nu blij dat het 13,5e week al goed lijkt te gaan
één maand geleden
Nee er gebeurt hier nu ook niks. Ik ben heel ziek geweest (misselijk en spugen) en nu ook nog niet helemaal van de misselijkheid af. Helaas heb ik nu al aambeien vanwege verstopping en kreeg ik de vorige zwangerschap ook nog even vaginale spataderen.
Niet echt een cocktail om een goed seksleven van te hebben helaas.
Vind dat zelf wel jammer want voor de zwangerschap echt goed samen. Maar helaas ook herkenbaar van alle zwangerschappen..
Na de bevalling ben ik gelukkig snel weer de oude en moesten we zelfs echt wachten tot het mocht.
Hoop zelf dat we wel een modus gaan vinden als de misselijkheid in ieder geval weg is! 🥰
één maand geleden
Ik ook totaal niet, libido is 0 momenteel. Maar ik weet van de vorige zwangerschappen dat dit wel weer komt na die eerste trimester 😊
één maand geleden
Vandaag 12 weken. Ik had in de eerste weken amper libido, maar ik maakte wel zin. Waarna het eenmaal op gang prima was! ☺️
Totaal niet omdat het moet van mijn man, maar omdat ik het belangrijk vind voor onze relatie. Hij wist ervan en we deden extra rustig aan/langer voorspel, om het ook voor mij fijn te maken. De laatste week is libido weer terug en dat vind ik toch wel heel fijn!! ❤️
één maand geleden
Hier wel gewoon actief. Niet veel veranderd eigenlijk. Toch wel gewoon een paar keer per week.
één maand geleden
Fijn dat jullie zo open zijn! Mijn man houdt er ook rekening mee dat het allemaal ff niet zo prettig voelt en vraagt zelfs of hij me mag knuffelen, vasthouden... hij is zo'n schat.
Vooral door mijn darmen voel ik me zo slecht, het voelt heel naar als er teveel beweging in mijn buik komt (traplopen, draaien in bed, seks..) Vandaag had ik even een kort moment dat ik dacht: jaa, laten we het weer een keer proberen. Dus wie weet, het zou wel heel fijn zijn om weer dat stukje intimiteit te hebben. Maar uiteindelijk komt het wel weer allemaal.
één maand geleden
Mijn libido is juist gestegen sinds de zwangerschap 😂 vooral nu alle kwaaltjes verdwenen zijn. Ok op m’n borsten na en die zijn dus ook echt verboden terrein.
Mijn vriend heeft altijd een hoog libido gehad, maar de eerste 8 weken durfde hij niet 😂 ook omdat ik met 6 weken een bloeding heb gehad en hij daar echt geschrokken van was. Uiteindelijk is hij toch over de drempel gestapt en nu hebben we eens in de week seks. Zou wel meer willen maar hij is nog beetje angstig 😂
Doe vooral waar jij je goed bij voelt, de juiste partner zal daar alle begrip voor hebben ❤️
9 dagen geleden
Geen behoefte aan seks. Proberen wel op andere manier veel intiem te zijn. Dat ik hem plezier. Vind het belangrijk om intiem te zijn samen, maar piv zit er niet in. Ik wordt heel snel misselijk en het is een woestijn daar beneden. Ben nu 20 weken zwanger en nog steeds voelt het erg ongemakkelijk. Hoop dat het wel weer terugkomt natuurlijk. Voordat ik zwanger was hadden we veel plezier samen, heb er vertrouwen in de het wel weer goed komt. We hebben gelukkig open communicatie, dat is denk ik het belangrijkst in dit soort situaties.
8 dagen geleden
Reactie op Netje87
Mijn libido is juist gestegen sinds de zwangerschap 😂 vooral nu alle kwaal ...
Herkenbaar hier het zelfde beide altijd een hoog libido! Eerste 3 maanden had ik er zelf ook geen behoefte aan, maar nu wil ik wel.. maar mijn vriend vind het nog spannend. Ik hoop wel dat hij de drempel over gaat! Want al die maanden geen sex hmmm 🤨
8 dagen geleden
Reactie op Sammy!
Herkenbaar hier het zelfde beide altijd een hoog libido! Eerste 3 maanden h ...
Uiteindelijk gaan ze de drempel denk ik wel over, de mijne gelukkig wel haha.. maar dat gebeurde ook omdat ik hem eigenlijk geen andere keuze meer gaf 🫣😂
Zou zeggen, doe je best zodat hij je niet kan weerstaan en geen keuze meer heeft haha 😉