20 Reacties
8 dagen geleden
Same here!! Had gekeken bij de primark, maar die vallen nog klein.. wil liever waar beter kwaliteit en draag nu sport bh’s
8 dagen geleden
Reactie op Liek97
Ik heb ook een grotere cupmaat en heb twee bh's aangeschaft van het merk An ...
Dankjewel! Die ga ik proberen.
8 dagen geleden
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik paste nu al niet meer mijn beha’s die ik de vorige keer aan t einde droeg(nu 18wk). Ik ben supergoed geholpen bij livera! Hadden helaas tot afgelopen weekends tweede 50 procent, alsnog was het duur hoor. Zij adviseerde beugelloos maar ik heb nu 2 met beugel gekozen die echt lekker zaten. Overigens deze keuze gemaakt omdat de beugelloze niet meer in de kleur was die ik wilde. De beugelloze haal ik wellicht nog als de beugels me toch gaan irriteren einde zwangerschap. Oh en ze heeft met mij mee gekeken naar een beha waar nog wat groeiruimte in zit maar die nu ook al perfect zit. Ook adviseerde ze eerst beha op strakste sluiting en dan steeds losser ipv wat je normaal doet andersom. Ik heb normaal 75C of 70D en heb nu 80E. Echt naar een fysieke winkel gaan en je laten adviseren.
8 dagen geleden
Reactie op SB9
Dit is mijn tweede zwangerschap en ik paste nu al niet meer mijn beha’s die ...
Ik denk dat ik dan naar mijn favoriete bh winkel ga voor fysiek advies.
8 dagen geleden
Ik paste met 10 weken al niet meer in mijn bh’s en heb nu bh’s van noppies. Ik heb ondertussen cupmaat E/F en ben tevreden over hoe de bh’s zitten!
8 dagen geleden
Ik heb ook vrij grote borsten (75e/80f voor m'n zwangerschap). Ik draag alleen maar de soft revolt op het moment. Het is volledig van wol en ge-3d-print, waardoor je geen naden hebt, de stof super zacht is, maar de bh wel stevig gevormd is (zonder beugel) . Voor mij de perfecte combi nu m'n borsten zo super gevoelig zijn maar ik juist met fietsen steun nodig heb.
https://softrevolt.com/
Ik heb de cleo in maat 8
6 dagen geleden
Ik had van mezelf al 75F en nu met de zwangerschap vanaf 8 weken kon ik mijn bh’s al niet meer aan. Ik durfde nooit op een bralette over te stappen omdat ik echt dacht een beugel nodig te hebben. Verschillende zonder beugel geprobeerd maar deze zijn echt fantastisch
https://www.calvinklein.nl/kanten-voedingsbh-met-volledige-cup-000qf7343eub1
Het is meteen een voedingsbh (zie je niet) en hij is van kant waardoor hij nog leuk staat.
Zit echt top! Misschien blijf ik ze na de geboorte ook wel dragen hahaha. Oja en de rugband is met 6 standen dus je kan hem echt lang dragen.
Zelf heb ik de XL genomen.
6 dagen geleden
Ik lees even mee! Ik heb 80E/75F maar ik draag ook nog steeds mijn oude bh. De Voedingsbh’s die ik tot nu toe heb geprobeerd zitten niet lekker. Primark,h&m,hema.
Nu een set op bonprix besteld met beugel. Benieuwd of deze wel lekker zitten.
6 dagen geleden
Reactie op aly123
Iemand die bhs weet voor een kleinere cupmaat maar die wel fijn zitten?
Ik heb van die zachte, naadloze bh's van de h&m, lijkt meer op een topje dan een bh. Vind ze heel fijn en zacht, heb alleen nu al maat L moeten kopen, omdat ze klein vallen en mijn borsten best wel gegroeid zijn
6 dagen geleden
Herkenbaar! Ik heb cup 75J en in mn eerste zwangerschap wist ik echt niet meer goed ik aan een fatsoenlijke bh moest komen. Ik heb nu weer de bh's aan die ik bij mn vorige zwangerschap aan had. Cake maternity van Zalando. Ik weet niet of je ze daar nog kan bestellen. Ik twijfelde toen heel erg omdat ik ze zo goedkoop vond, maar ze zitten heerlijk en ik vind de ondersteuning ook goed. Niet hetzelfde als "gewone" bh's die ik draag van Freya of Elomi, maar de stof is lekker soepel en ik heb er toen tot het einde mee gedaan. Daarna ook lang als voedingsbh kunnen gebruiken. Aanrader.
https://www.cakematernity.eu/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA_9u5BhCUARIsABbMSPsBTb3Ckn3fInA9KnSms4ENT3zu8xrFzojJmYu_2iCC3y8fA-BTAXMaAmfLEALw_wcB
6 dagen geleden
Ik heb net bh’s gekocht van Carriwell! Ik heb ook een grote cupmaat en bh’s zoeken is dus verschrikkelijk 😂. Maar deze zijn heel fijn!!!!
6 dagen geleden
Reactie op aly123
Iemand die bhs weet voor een kleinere cupmaat maar die wel fijn zitten?
Noppies naadloze voedingsbh Hura
Ik heb deze eergisteren besteld in zwart en beige, in maat M/L. Je krijgt er ook nog extra tussenstukjes bij zodat je de omvang nog groter kan maken. Had ook geen grote cupmaat, 75b. Nu zijn ze flink gegroeid haha.
Ik heb er vandaag een voor het eerst gedragen en ik dacht eerst hmm waarom jeukt dat bandje zo aan de achterkant, maar denk dat het een kwestie was van indragen(of hoe je dat ook zegt) want na 2/3 uurtjes voel je ze helemaal niet meer zitten! Ik vind het echt een verademing want ik had eigenlijk nog maar 1 bh die goed zat en die begon mij sinds deze week ook echt tegen te staan. Die beugels zaten echt niet lekker meer en kreeg er gewoon schuurplekken van en jeuk.
6 dagen geleden
Reactie op Bianca Mathilde
Ik heb net bh’s gekocht van Carriwell! Ik heb ook een grote cupmaat en bh’s ...
Oohh, mag ik vragen waar je die hebt gekocht?? Ik wil ze graag passen! Heb jij ze in een winkel kunnen passen?
5 dagen geleden
Reactie op Wensvoornr2
Oohh, mag ik vragen waar je die hebt gekocht?? Ik wil ze graag passen! Heb ...
Ik ben naar de Prenatal geweest! Daar paste ik eerst alles bh’s die er hangen, maar deze zag ik al laatste. Ze zitten in een doosje. Ik heb normaal 75F en nu heb ik maat L. Dat zit fijn! Ik heb ook XL gepast, maar die voelde iets minder steunend. Prenatal heeft nu veel korting over bh’s zag ik ook nog!