4 Reacties

één maand geleden

Hee! Ik heb toevallig precies hetzelfde (ben nu 10+5) en ben gisteren met de antibiotica begonnen. Vandaag werd ik wakker met echt een ondraaglijke pijn in mijn onderbuik, straalde uit naar mijn zij. Ik kon amper rechtop staan.. denk dat ik te laat actie heb ondernomen omdat ik het niet meteen koppelde. Voor de zekerheid alles nog even laten checken en de pijn mag niet erger worden anders zou ik naar de huisartsenpost moeten dit weekend. Qua baby zou het nu nog geen kwaad kunnen, wel als de ontsteking natuurlijk erger zou worden. Gelukkig lijkt het nu beter te worden, wel paracetamol geslikt. Dit helpt ook wel. Vervelend hè? Het begon bij mij ook met een vervelende druk op me onderbuik die ik niet kon plaatsen… wel een goede leerles voor mijzelf. Volgende keer meteen naar de huisarts haha. Ik hoop dat de kuur ook bij jou snel aanslaat, want vervelend is het zeer zeker. 🍀

één maand geleden

Hier ook onverwachts een blaasontsteking. Ik moest mijn urine laten onderzoeken op uitdrogen ivm HG. Maar toen lag er ineens een kuurtje klaar. Ik heb er zelf niet echt klachten van. Af en toe wel eens een beetje buikpijn gehad. Maar ik denk dat de misselijkheid overheerst

één maand geleden

Ik heb ook blaasontsteking gehad! Week lang antibiotica geslikt. Tip: laat het paar dagen na je kuur nog eens testen om te checken of de ontsteking echt is “opgeruimd”.

één maand geleden

Ik heb er op dit moment ook 1. Ik plas alleen kleine beetjes. Verder geen klachten 😅 Wel 7 dagen antibiotica