26 Reacties

2 maanden geleden

Ben je intiem geweest?

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Ben je intiem geweest?
Nee dat niet… dus daar kan het ook niet van komen 😔

2 maanden geleden

Heb je pijn?

2 maanden geleden

Ik had het tijdens de zwangerschap van mijn zoon ook elke keer als ik een inwendige echo had gehad. 1/2 dagen beetje licht bloedverlies met een beetje kramperig gevoel in mn onderbuik. Werd tegen mij gezegd dat dit normaal was. Heb me er daarom ook nooit druk om gemaakt.

2 maanden geleden

Reactie op Elineexx

Ik had het tijdens de zwangerschap van mijn zoon ook elke keer als ik een i ...
Het begon bij mij ook met wat licht bloedverlies maakte ook niet erg druk maar nu het toeneemt maak ik me toch wel zorgen.. het is ook helderrood😫 maar niet echt last van kramp wat dan wel weer raar is.. gelukkig mag ik morgen terug komen voor een echo

2 maanden geleden

Reactie op hafida230

Heb je pijn?
Nee dat niet echt.. wel een beetje een zeurderig gevoel maar dat had ik hiervoor ook wel eens

2 maanden geleden

Reactie op Rosera

Het begon bij mij ook met wat licht bloedverlies maakte ook niet erg druk m ...
Snap ik ook wel dat je je daar druk in maakt hoor. Gelukkig heb je morgen weer een echo. Komt vast goed! 🍀

2 maanden geleden

Enigzins herkenbaar. Maandag echo gehad met kloppend hartje, woensdagmiddag flink roze afscheiding. Het neemt hier niet toe, eerder af, en geen verdere klachten. Vlk gebeld en die zag geen reden tot zorg. .. maar vind het toch ontzettend spannend en ga sindsdien bijna elk halfuur naar het toilet om te kijken. Wel heel vervelend dat het bij jou helderrood is inmiddels! Laat je morgen weten wat er uit de echo komt? 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Elineexx

Snap ik ook wel dat je je daar druk in maakt hoor. Gelukkig heb je morgen w ...
Jaa het kan dus wel van de inwendige echo komen, ik hoop het heel erg🙏🙏 dank voor je berichtje in ieder geval🥰

2 maanden geleden

Ik heb het bij mn vorige zwangerschap ook een beetje gehad

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Enigzins herkenbaar. Maandag echo gehad met kloppend hartje, woensdagmiddag ...
Wat fijn dat het bij jou afneemt! Ik lees nu dus wel veel dat het niet perse direct fout is als je licht bloed verliest en als de vk het ook zegt🙏 maar het liefst wil je het natuurlijk helemaal niet zien 😫 probeer me maar een beetje vast te houden aan de goede echo van 2 dagen terug.. ik laat het zeker weten!💖

2 maanden geleden

Kan van de echo komen. Je baarmoeder en baarmoedermond raken in de zwangerschap sterker doorbloed en bij het minste of geringste (verschilt per vrouw) kan er een haarvaatje knappen op de baarmoedermond. Kan al gebeuren bij hoesten, trap oplopen, sporten, seks, obstipatie ed. Kan dus ook komen van de echokop die tegen de baarmoedermond aankomt. Is volledig onschuldig, bloed komt niet uit de baarmoeder en niet bij de baby vandaan. Een inwendige echo kan geen miskraam veroozaken. Je kan er uiteraard wel van schrikken😉

2 maanden geleden

Kan van de echo komen. Je baarmoeder en baarmoedermond raken in de zwangers ...
Neemt natuurlijk niet weg dat het bloedverlies ook van een miskraam kan komen, maar dan is dat eerder een ongelukkige samenloop van omstandigheden. De echo is volledig veilig.

2 maanden geleden

Neemt natuurlijk niet weg dat het bloedverlies ook van een miskraam kan kom ...
Jaa snap dat de echo niet een miskraam veroorzaakt, maar vind het meer zo gek dat alles helemaal goed leek op de echo en dat ik dan kort daarna veel bloed verlies.. dacht meer van als het een miskraam zou zijn zouden ze dan niet al wat op de echo kunnen zien?

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Enigzins herkenbaar. Maandag echo gehad met kloppend hartje, woensdagmiddag ...
Bij mij is helaas vandaag een miskraam vastgesteld 😞. Bij jou al gestopt? 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Rosera

Bij mij is helaas vandaag een miskraam vastgesteld 😞. Bij jou al gestopt? ...
Ohh wat erg 😟 heel veel sterkte! ❤️ Het was bij mij donderdag redelijk gestopt, vandaag wel weer wat (nog steeds roze/bruinig, met name beetje met vegen). Zet niet echt door ofzo. Zou eigg 6 sept pas echo hebben maar kan misschien morgen al terecht en anders as maandag. Om te checken of alles nog goed is.

2 maanden geleden

Reactie op Rosera

Bij mij is helaas vandaag een miskraam vastgesteld 😞. Bij jou al gestopt? ...
Hoe gaat het verder verlopen, was het bloeden al meer op gang gekomen en lost je lichaam het zelf op? Wat een schrik zeker na zon kloppend hartje😟

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Ohh wat erg 😟 heel veel sterkte! ❤️ Het was bij mij donderdag redelijk ges ...
Oh wat fijn als je morgen een echo zou kunnen krijgen! Anders zit je nog zolang te wachten tot 6 sept. Laat je me weten hoe t ging? Dankjewel❤️ ja zo raar eerst zo blij en dan dit.. bij mij begon het wel licht bloedverlies maar liep het wel snel op naar helderrood en later krampen erbij. Moest weer bellen als ik na een week nog bloed maar mn baarmoeder was gewoon alweer bijna leeg 🤯 echt bizar hoe snel dat gegaan is.. zolang het bij jou niet zo heftig is heb ik goede moed hoor!! 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Rosera

Oh wat fijn als je morgen een echo zou kunnen krijgen! Anders zit je nog zo ...
Ja, zou heel fijn zijn. Doe ik! Jeetje, echt supersnel inderdaad! Heb je ook stolsels gemerkt of gewoon steeds helder rood? Ergens wel 'fijn' dat je lichaam het snel zelf heeft geregeld en je geen medicatie oid moet. Maar dan nog gewoon superrot voor jou/jullie en een hele omschakeling na eerst het positieve nieuws. Hopelijk mag het snel opnieuw raak zijn🍀❤️

2 maanden geleden

Reactie op Izzy94

Ja, zou heel fijn zijn. Doe ik! Jeetje, echt supersnel inderdaad! Heb je ...
Heel lief, dankjewel!! Ja dat is ook wel fijn inderdaad, dacht alleen dat ons probleem het niet zwanger worden was, maar nu het voor de 2e keer mis is gegaan wordt je daar toch ook wel wat onzekerder van 😣Nee niet perse stolsels maar het lijkt wel veel op een (heftige) ongesteldheid. In het begin van de zwangerschap rond de 4 weken had ik ook een paar keer soort roze/bruine afscheiding bij het afvegen. Dat was dus blijkbaar niks ergs omdat de echo na 2 weken wel goed was! Ben heel benieuwd, succes morgen 🤞