11 Reacties

2 maanden geleden

Heel veel sterkte met jullie verlies❤️‍🩹

2 maanden geleden

Pff ik leef zo met je mee meid 😪😪 ik heb gisteren met 7 wk en 2 dagen een miskraam gekregen. Ben heel erg emotioneel en denk er de hele tijd aan. Voel me lichamelijk heel zwaar. Is heftig wat we hebben meegemaakt. Maar we mogen dankbaar zijn dat het niet later in de zwangerschap is gebeurd. Heel veel sterkte (voor ons beide) ❤️

2 maanden geleden

Reactie op BGB05

Pff ik leef zo met je mee meid 😪😪 ik heb gisteren met 7 wk en 2 dagen een ...
Dankjewel voor je berichtje, dikke knuffel. Ik geef mezelf een troost dat het zieltje kiest wanneer het wil incarneren en daar trek ik mezelf aan op. Alles heeft bij mij zijn reden, niets is toevallig. Het zal ons later kracht geven maar eerst even op ons zelf komen💚

2 maanden geleden

Reactie op aly123

Heel veel sterkte met jullie verlies❤️‍🩹
Dankjewel voor je berichtje en je steun 💚

2 maanden geleden

Heel veel sterkte lieverds🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Dankjewel voor je berichtje, dikke knuffel. Ik geef mezelf een troost dat h ...
Hier geloof ik ook echt in. Dikke knuffel terug en houd je sterk. Komt allemaal goed 🤍

2 maanden geleden

<3

2 maanden geleden

Ik vind het moeilijk om de woorden te vinden maar ik gun het je enorm dat je in de toekomst een kleintje in je armen mag houden 🩷 Voor nu heel veel sterkte.

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ♥️. Voor jou en iedereen die dit mee moet maken

2 maanden geleden

Hier ook net een echo laten maken nadat ik een beetje bloed begon te verliezen. Er was helaas geen hartje te zien terwijl dat al wel de verwachting zou zijn met mijn 7 weken. De verloskundige gaat ervan uit dat er een miskraam plaats gaat vinden… ik kan het nog niet echt bevatten merk ik maar ik sla me er hopelijk een beetje doorheen 🥺 Jullie ook heel veel sterkte 🩷

2 maanden geleden

Sterkte ❤️