13 Reacties

茅茅n maand geleden

Je kan het kopen wanneer je wilt. :) dit is mijn tweede zwangerschap en ik draag ook al geen broeken met knoop meer, broeken met een elastiek zijn veel comfortabeler

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 7+4 en ik draag sinds een paar dagen geen spijkerbroeken meer omdat ze inderdaad niet lekker meer vind zitten bij mijn buik. Ik draag voor nu gewoon leggings en jurken. En wil over 2 weken zwangerschapskleding gaan kopen

茅茅n maand geleden

Reactie op Amsterdamse

Je kan het kopen wanneer je wilt. :) dit is mijn tweede zwangerschap en ik ...
Aaah thanks!! Qua elastiek geloof ik het direct, ik zal het gaan zoeken op het internet (te lui voor een winkel馃檲)

茅茅n maand geleden

Reactie op xLapx

Ik ben nu 7+4 en ik draag sinds een paar dagen geen spijkerbroeken meer omd ...
Leggings ook een goeie, nog geen eens aan gedacht 馃槀

茅茅n maand geleden

Draag ook sinds week 7 geen spijkerbroeken meer. Heb een paar nettere stoffen broeken gekocht. Zitten super fijn voor nu. Over een aantal weken ga ik shoppen voor zwangerschapskleding. Voordeel van de stoffen broeken is dat je deze ook weer meteen aan kan na de bevalling, want dan gaan je spijkerbroeken voorlopig ook nog niet passen haha.

茅茅n maand geleden

Ik ben ,7,2 ik draag al zwangerschaps kleding. Ik paste me eigen kleding niet meer

茅茅n maand geleden

Bij mij knelt ook alles, haha! Blij met jurkjesweer.. Dat darmenbuikje wordt nog wel iets minder op een gegeven moment, tot je buikje gaat groeien. Lekker dragen wat jij fijn vindt hoor!

茅茅n maand geleden

Hoi dams , ik wil weten wanneer je gewicht gaat meer worden en je voelt zich dikker?

茅茅n maand geleden

Hoi, zijn jullie niet bang dat mensen zien dat je zwangerschapskleding aanhebt? Ik heb mijn zwangerschap nog niet bekend gemaakt maar spijkerbroeken zitten niet meer fijn.

茅茅n maand geleden

Reactie op ZwoeleKoraalrif325258

Hoi, zijn jullie niet bang dat mensen zien dat je zwangerschapskleding aanh ...
Dat is mijn voornaamste reden ook om het nog niet te dragen. 馃檲 Tot nu toe was het wel jurkjes weer maar volgende week wordt het weer frisser dus moet er toch overna gaan denken. 馃き Ben nu 10+1 en ga volgend weekend op vakantie. Niemand die mij dan kent dus dan gaan de zwangerschapskleding sws aan! 馃槆

茅茅n maand geleden

Ik ben nu 8w1d zwanger en heb deze week een zwangerschapsbroek (jeans) gekocht via Vinted. Ik draag daar gewoon een iets langer shirtje over. Niemand die zal zien dat het geen gewone jeans is 馃槉

茅茅n maand geleden

Tip; doe een haarelastiekje door je knoop en het gaatje waar normaal je knoop doorheen gaat. Zo loop je de hele dag met je broek open en zit het toch dicht. Niemand die het merkt zolang je er wat overheen draagt. Ben nu 11 weken en heb bij mijn vorige zwangerschap pas veel later zwangerschapsbroeken hoeven te dragen.

茅茅n maand geleden

Hey, ik ben 9 weken en heb hetzelfde probleem. Ik heb 2 zwangerschapsbroeken gekocht vandaag. Zit heerlijk! En er zitten elastieken in aan de zijkant die je strakker kan maken. Het is zonde om nu een normale broek te kopen van een maat groter want binnenkort pas je die ook niet meer. En het ziet er uit als een normale spijkerbroek.