13 Reacties

2 dagen geleden

Ik vind die van de H&M, 40 denier fijn. Die waar enkel karton omheen zit, vb deze https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0910568001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DUT_GOO_SH_Ladies_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NLG06ANW3AA213&utm_term=&gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzTAdxn409mBHZZgLFjpVJN02 Als je nog geen zwangerschapspanty’s wil dragen, je hebt deze ook in de normale vorm. Voordeel van zwangerschapspanty’s is dat je geen streep over het midden van je buik hebt lopen, maar aan de zijkant van je buik. Erg comfortabel (en deze zijn van goede kwaliteit vind ik)!

2 dagen geleden

Ik draag gewoon een zwarte zwangerschapslegging van h&m, zit heerlijk.

2 dagen geleden

Snag panty's gaan redelijk lang mee🌞

2 dagen geleden

Ik draag de zwangerschapspanty's van de HEMA. Lekker in de grootste maat (heb zelf maat L). Ze zitten heerlijk en kan er echt lang mee. Normale panty's blijven nooit lang heel bij mij haha.

2 dagen geleden

Swedish Stockings 😃

2 dagen geleden

Reactie op Geurwolkje

Ik draag de zwangerschapspanty's van de HEMA. Lekker in de grootste maat (h ...
Jaa heb ik ook, zitten top

2 dagen geleden

Panty van de HEMA en maat groter (ik heb de grootste maat gedaan) zit heerlijk en knelt niet! En gaan heel lang mee.

één dag geleden

Ik heb een zwangerschapspanty van de primark. Gisteren de hele dag gedragen en de hond van m'n ouders is een paar keer tegen me op gesprongen maar hij is nog steeds heel! Ik heb 'm in de grootste maat, maar dat doe ik vaak omdat ik lang ben. Bij mij zit ie heerlijk

één dag geleden

Reactie op MelanieX10

Panty van de HEMA en maat groter (ik heb de grootste maat gedaan) zit heerl ...
Dankjewel! Ik ga ze proberen

één dag geleden

H&m heeft speciale zwangerschapspantys die lang mee gaan.

één dag geleden

Ik draag de pantys van Noppies die zitten zo lekker.

één dag geleden

Ik zweer bij de panty’s van Calzedonia!! De maatvoering is goed (je hoeft dus niet 73 maten groter te kopen dan wat je normaal draagt. Wat bij veel panty’s wel zo is..). Ze zijn heel stevig en als je ze in een wasnetje stopt kan je ze makkelijk meerdere keren in de wasmachine gooien. Ze gaan echt lang mee 🙌🏼

één dag geleden

Panty's van de action. Koop die 1 of 2 maten groter. Zit prima.