13 Reacties
één maand geleden
Ik vind die van de H&M, 40 denier fijn. Die waar enkel karton omheen zit, vb deze https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0910568001.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL_DUT_GOO_SH_Ladies_BRA_Branded_SHOPV2_All_LOW_pi_NLG06ANW3AA213&utm_term=&gad_source=1&gbraid=0AAAAADvrmzTAdxn409mBHZZgLFjpVJN02
Als je nog geen zwangerschapspanty’s wil dragen, je hebt deze ook in de normale vorm. Voordeel van zwangerschapspanty’s is dat je geen streep over het midden van je buik hebt lopen, maar aan de zijkant van je buik. Erg comfortabel (en deze zijn van goede kwaliteit vind ik)!
één maand geleden
Ik draag gewoon een zwarte zwangerschapslegging van h&m, zit heerlijk.
één maand geleden
Ik draag de zwangerschapspanty's van de HEMA. Lekker in de grootste maat (heb zelf maat L). Ze zitten heerlijk en kan er echt lang mee. Normale panty's blijven nooit lang heel bij mij haha.
één maand geleden
Panty van de HEMA en maat groter (ik heb de grootste maat gedaan) zit heerlijk en knelt niet! En gaan heel lang mee.
één maand geleden
Ik zweer bij de panty’s van Calzedonia!! De maatvoering is goed (je hoeft dus niet 73 maten groter te kopen dan wat je normaal draagt. Wat bij veel panty’s wel zo is..). Ze zijn heel stevig en als je ze in een wasnetje stopt kan je ze makkelijk meerdere keren in de wasmachine gooien. Ze gaan echt lang mee 🙌🏼