14 Reacties

2 dagen geleden

Spaarcentjes voor de baby, cadeaubon van Etos/Kruidvat/Prenatal/babyspa, memorybox om alle spulletjes in te bewaren

2 dagen geleden

Co sleeper Wipstoeltje Hydrofiele doeken Rompertjes Flesjes Kinderstoel Nachtlampje Badhanddoekjes Muziekmobiel Badje Badproducten Speelkleed Knuffeldoekjes

2 dagen geleden

Ik vond voorleesboeken ook altijd heel leuk om te krijgen

2 dagen geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die we nodig hebben/willen van kleine bedragen tot grote bedragen. Als iemand de vraag stelt wat we willen, stuur ik dat linkje door. Van een kinderwagen tot doekjes

één dag geleden

Reactie op Cloudje🧸

Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die w ...
Hi, hoe heet het waar ik dit kan maken? 🤗

één dag geleden

Gepersonaliseerd rugzakje Voel of zoekboekjes Badspeelgoed Bsdponcho voor na het zwemmen Gepersonaliseerd stoeltje Cadeabon hema/prenatal Kinderbestek Kinderbordjes Stapeltoren Fietsstoeltje

één dag geleden

Oh ik heb meer kraamcadeautips, bedoel je al cadeautjes voor nu?

één dag geleden

Oh goeie topic en fijne tip dat lijstje! Had ik t gisteren toevallig ook over. M’n vriend zei, ja we gaan echt zoveel krijgen van mijn familie en ik dacht alleen maar ja maar wat als ze dingen geven die niet mijn smaak zijn 😂 zo’n lijstje is dan idd ideaal!

één dag geleden

Reactie op Itsaishalapre

Hi, hoe heet het waar ik dit kan maken? 🤗
Wij gebruiken bijv lijstje.nl, maar zo heb je er meerdere!

één dag geleden

Een stoom / blender apparaat voor de hapjes straks! Het is wel een wat duurder cadeau. Wij hebben deze bij onze eerste van iemand mogen lenen. Leek me eerst zo’n overbodig apparaat, maar achteraf heel blij mee geweest 🤭

één dag geleden

Reactie op Itsaishalapre

Hi, hoe heet het waar ik dit kan maken? 🤗
Ik gebruik lijstje.nl☺️

één dag geleden

Ik heb ook een lijstje.nl gemaakt voor cadeautjes. Tot nu toe heb ik; teddy rugzak, lepeltjes, silicone slabs, wipstoeltje, bestekset met naam, spaargeld baby en cadeaubonnen.

één dag geleden

Reactie op Baby2023_

Een stoom / blender apparaat voor de hapjes straks! Het is wel een wat duur ...
Vind ik ook echt een heel fijn ding! Wij hebben er eentje via Marktplaats, als je daar ook voor openstaat is het niet half zo duur!

6 uur geleden

Draagzak, autospiegel zodat je de baby kan zien, contrast boeken, als je borstvoeding geeft een voedingsdoek, spuugdoekjes , luiers, billendoekjes, bol.com bonnen/ cadeau bonnen, slaapzak voor de baby of pyjama, Voetenzak voor de buggy, activiteiten mat, Zo'n zitwip