19 Reacties

één maand geleden

Spaarcentjes voor de baby, cadeaubon van Etos/Kruidvat/Prenatal/babyspa, memorybox om alle spulletjes in te bewaren

één maand geleden

Co sleeper Wipstoeltje Hydrofiele doeken Rompertjes Flesjes Kinderstoel Nachtlampje Badhanddoekjes Muziekmobiel Badje Badproducten Speelkleed Knuffeldoekjes

één maand geleden

Ik vond voorleesboeken ook altijd heel leuk om te krijgen

één maand geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die we nodig hebben/willen van kleine bedragen tot grote bedragen. Als iemand de vraag stelt wat we willen, stuur ik dat linkje door. Van een kinderwagen tot doekjes

één maand geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die w ...
Hi, hoe heet het waar ik dit kan maken? 🤗

één maand geleden

Gepersonaliseerd rugzakje Voel of zoekboekjes Badspeelgoed Bsdponcho voor na het zwemmen Gepersonaliseerd stoeltje Cadeabon hema/prenatal Kinderbestek Kinderbordjes Stapeltoren Fietsstoeltje

één maand geleden

Oh ik heb meer kraamcadeautips, bedoel je al cadeautjes voor nu?

één maand geleden

Oh goeie topic en fijne tip dat lijstje! Had ik t gisteren toevallig ook over. M’n vriend zei, ja we gaan echt zoveel krijgen van mijn familie en ik dacht alleen maar ja maar wat als ze dingen geven die niet mijn smaak zijn 😂 zo’n lijstje is dan idd ideaal!

één maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Wij gebruiken bijv lijstje.nl, maar zo heb je er meerdere!

één maand geleden

Een stoom / blender apparaat voor de hapjes straks! Het is wel een wat duurder cadeau. Wij hebben deze bij onze eerste van iemand mogen lenen. Leek me eerst zo’n overbodig apparaat, maar achteraf heel blij mee geweest 🤭

één maand geleden

Reactie op Itsaishalapre

Ik gebruik lijstje.nl☺️

één maand geleden

Ik heb ook een lijstje.nl gemaakt voor cadeautjes. Tot nu toe heb ik; teddy rugzak, lepeltjes, silicone slabs, wipstoeltje, bestekset met naam, spaargeld baby en cadeaubonnen.

één maand geleden

Reactie op Baby2023_

Een stoom / blender apparaat voor de hapjes straks! Het is wel een wat duur ...
Vind ik ook echt een heel fijn ding! Wij hebben er eentje via Marktplaats, als je daar ook voor openstaat is het niet half zo duur!

één maand geleden

Draagzak, autospiegel zodat je de baby kan zien, contrast boeken, als je borstvoeding geeft een voedingsdoek, spuugdoekjes , luiers, billendoekjes, bol.com bonnen/ cadeau bonnen, slaapzak voor de baby of pyjama, Voetenzak voor de buggy, activiteiten mat, Zo'n zitwip

één maand geleden

Ik volg even mee 😊

één maand geleden

Ik heb werkelijk alles op lijstje.nl gezet en streep daar dan k zelf af als ik heb gekocht.. dan kunnen mensen kiezen wat ze willen en is er kans dat we ook praktische dingen krijgen.. maar er staat dus een boxmobiel tot een knuffel Een muskietennet voor het ledikant tot de flessendroger…

één maand geleden

Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die w ...
Een babyspa float arrangement? Newbornshoot? Een massage voor jou na de bevalling? Een uitje voor jou en je partner na de bevalling? Een babynestje voor de kleine?

één maand geleden

Ik heb ook een lijstje gemaakt via lijstje.nl voor cadeautjes. Bestekset, knuffeltjes, speenkoord, treintje met naam, kraambezoekboek, opgroeiboek, memorybox, spaarpot met naam, autospiegel etc

één maand geleden

In BE is het bijna standaard dat je een geboortelijst aanlegt en dan doorstuurt naar je vrienden en familie. Dit wordt ook vermeld op het geboortekaartje. Ik gebruik bv www.pakske.be om mijn lijst aan te leggen. Ik zet daar werkelijk alles op. Van pampers en billendoekjes, kledingbudget, geld voor babysits in de toekomst, tot kinderstoel of ververskussen etc.