19 Reacties
één maand geleden
Spaarcentjes voor de baby, cadeaubon van Etos/Kruidvat/Prenatal/babyspa, memorybox om alle spulletjes in te bewaren
één maand geleden
Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die we nodig hebben/willen van kleine bedragen tot grote bedragen.
Als iemand de vraag stelt wat we willen, stuur ik dat linkje door.
Van een kinderwagen tot doekjes
één maand geleden
Wij hebben een lijstje gemaakt met linkjes. Hoer staan alle dingen op die w ...
Hi, hoe heet het waar ik dit kan maken? 🤗
één maand geleden
Reactie op Itsaishalapre
Hi, hoe heet het waar ik dit kan maken? 🤗
Ik gebruik lijstje.nl☺️
één maand geleden
Ik heb ook een lijstje.nl gemaakt voor cadeautjes. Tot nu toe heb ik; teddy rugzak, lepeltjes, silicone slabs, wipstoeltje, bestekset met naam, spaargeld baby en cadeaubonnen.
één maand geleden
Draagzak, autospiegel zodat je de baby kan zien, contrast boeken, als je borstvoeding geeft een voedingsdoek, spuugdoekjes , luiers, billendoekjes, bol.com bonnen/ cadeau bonnen, slaapzak voor de baby of pyjama, Voetenzak voor de buggy, activiteiten mat, Zo'n zitwip
één maand geleden
Ik heb werkelijk alles op lijstje.nl gezet en streep daar dan k zelf af als ik heb gekocht..
dan kunnen mensen kiezen wat ze willen en is er kans dat we ook praktische dingen krijgen..
maar er staat dus een boxmobiel tot een knuffel
Een muskietennet voor het ledikant tot de flessendroger…
één maand geleden
Ik heb ook een lijstje gemaakt via lijstje.nl voor cadeautjes. Bestekset, knuffeltjes, speenkoord, treintje met naam, kraambezoekboek, opgroeiboek, memorybox, spaarpot met naam, autospiegel etc
één maand geleden
In BE is het bijna standaard dat je een geboortelijst aanlegt en dan doorstuurt naar je vrienden en familie. Dit wordt ook vermeld op het geboortekaartje.
Ik gebruik bv www.pakske.be om mijn lijst aan te leggen. Ik zet daar werkelijk alles op. Van pampers en billendoekjes, kledingbudget, geld voor babysits in de toekomst, tot kinderstoel of ververskussen etc.