11 Reacties

2 maanden geleden

Ja maar deze gebruik ik al heel wat maanden zelf.. ideaal ik kan die van mij gewoon in de vaatwasser doen

2 maanden geleden

Ik heb mijn vorige zwangerschap een doppler gekocht en een paar keer gebruikt. Ik wacht deze keer bewust even omdat het vaak voor onnodige paniek kan zorgen als je t hartslagje niet meteen kan vinden

2 maanden geleden

Als het goed is is dat jouw eigen hartslag geweest.. zeker met een doppler die je thuis gebruikt is niet zoals die van de VK. In mijn vorige zwangerschap kon ik het pas horen rond de 14 weken! Dan is het al iets groter maar alsnog soms lastig te vinden omdat het bijna boven je vagina nog zit haha! Ik vond het in de laatste weken heel fijn, maar idd laat je niet onnodig gek maken als je niks hoort 😊!

2 maanden geleden

Ik heb ook een doppler van mijn vorige zwangerschap ☺️. Gisteren met bijna 6 weken het hartje gehoord! Zo bijzonder omdat je online leest dat dit niet kan met een eigen doppler maar toch echt..

2 maanden geleden

Reactie op Valerievanmanen

Als het goed is is dat jouw eigen hartslag geweest.. zeker met een doppler ...
Ik dacht ook eerst dat het die van mij was maar het is echt die van de baby….

2 maanden geleden

Reactie op kyra2020-24

Ik heb ook een doppler van mijn vorige zwangerschap ☺️. Gisteren met bijna ...
Jaa ik wou het eerst niet geloven maar het was toch echt die van de baby. Gezien meerdere het hoorde je hoort het idd heel zacht

2 maanden geleden

Is dit veilig en goed? Ik ga t ook halen. Wist. Ie dat t bestond

2 maanden geleden

Is dit veilig en goed? Ik ga t ook halen. Wist. Ie dat t bestond
Nee ik wist eerst niet dat dit bestond maar zag het via youtube voorbij komen. Ja het is veilig mits je het 1 minuut max 2 minuten per week doet ( ik raad 1 minuut aan). Ik heb honey doppler die gaat vanzelf uit na 1 minuut. En idd ik zou niet schrikken als je het baby hartje niet hoort.

2 maanden geleden

Een doppler wordt voor de 12 weken afgeraden, ook is het advies om dit maar 1x in de week te gebruiken. 🙂

2 maanden geleden

Als je 'm in huis hebt is de kans dat je 'm vaker gaat gebruiken zo veel groter, zeker wanneer je onzeker bent. Bij veel verloskundigen heb je ook een inloopspreekuur waar je terecht kan als je even wilt luisteren of kun je altijd wel even langs als je je heel erg zorgen maakt. Dat heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook eens gedaan rond 19 weken, had het kindje toen al 6 weken niet gezien/gehoord en voelde het ook nog niet. Het was geen probleem en ze begrepen het volkomen!

2 maanden geleden

Ik lig helemaal dubbel!!!! Ik bedoel die drinkfles 🤣🤣🤣🤣 ik dacht dat je vertelde over je fles en ook over het hartje gewoon als 2e onderwerp en heel trots 🤣🤣🤣 Die drinkfles doe ik wel in de vaatwasser Een hardslagding heb ik niet🤣🤣