20 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar.. ik had ook lichte streepjes op m’n nod en tegen beter weten in elke dag nog getest om te kijken of ze opliepen 😅🫣 in juni nml een mk met aflopende testen dus nu een hyper focus erop 🫣 wanneer was je nod ?

2 maanden geleden

Herkenbaar. Ik ben na gister gestopt cb gaf 3+ aan dus ik ga ernu van uit dat alles goed zal gaan🧸. Bedenk bij jezelf dat het zo zonde is van het geld want je blijft hetzelfde test behouden omdat je hcg blijft dragen en tot einde i hope!

2 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Herkenbaar.. ik had ook lichte streepjes op m’n nod en tegen beter weten in ...
Ik zou tussen woensdag en morgen ongesteld moeten worden. Heb lange cyclussen dus erg lastig ahha! Maar morgen de langste dag tot nu toe. Dit waren me testen tot gisteren

2 maanden geleden

Reactie op Sam1996

Herkenbaar. Ik ben na gister gestopt cb gaf 3+ aan dus ik ga ernu van uit d ...
Ja precies. Voelt alleen alsof de lijn nog niet goed genoeg was ofso!

2 maanden geleden

Reactie op De gele banaan

Ik zou tussen woensdag en morgen ongesteld moeten worden. Heb lange cycluss ...
Zijn dit early testen?

2 maanden geleden

Reactie op Valerievanmanen

Zijn dit early testen?
En normale

2 maanden geleden

Reactie op Valerievanmanen

Zijn dit early testen?
En deze van clear blue early

2 maanden geleden

Herkenbaar.... blij ook maar bezig 😅

2 maanden geleden

Herkenbaar 🤭

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik ben gister getopt omdat ik er juist nog onzekerder van werd. Na een zwangerschap op onbekende locatie kan ik niet geloven dat ik weer zwanger ben. En ben ik elke ochtend weer bang dat het streepje minder word of weg is.

2 maanden geleden

Ik heb van mezelf mogen testen tot de week na mijn menstruatie. Na week 6 kunnen testen onterecht lager uitvallen. Dus zou dan wel echt stoppen

2 maanden geleden

Reactie op lientje123

Ik heb van mezelf mogen testen tot de week na mijn menstruatie. Na week 6 k ...
Ja klopt! Heb wel eens paniek berichten gezien van meiden die na week 6 testte en daar waren de testen ineens licht, maar dat heeft dus te maken met dat die testen die hoeveelheid niet aankunnen ofzo? Ik ben nu na een knaltest op 4+5 ook gestopt. Scheelt weer wat geld 🤣

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. beetje bang dat die Streep zomaar verdwijn en vooral omdat ik beetje menstruatie pijn hebt. Maar door te zien dat meerde mensen zo een lichte test hebt ben ik wat rustiger reworded. Maar heb ook tegen mezelf gezegt dat ik zou stoppen met testen als ik 1 week over tijd bent

2 maanden geleden

Heel herkenbaar, ik ben gestopt nadat clear blue test 3+ aan gaf. Had erg veel behoefte aan bevestiging en controle na een miskraam. Had dat totaal niet van mezelf verwacht vooraf. Probeer nu telkens hardop vertrouwen in mijn lichaam uit te spreken. En ademhalingsoefeningen te doen als ik merk dat ik weer spanning ervaar. You got this 💗

2 maanden geleden

Heel herkenbaar. Na 3 verliezen (allemaal bbz) heb ik er nu ontzettend moeite mee. Ik loop al bij een medische psycholoog en ga maandag dit ook zeker aankaarten. Mocht zij met tips komen zal ik deze hier delen 🤍.

2 maanden geleden

Reactie op femkewnn

Heel herkenbaar. Na 3 verliezen (allemaal bbz) heb ik er nu ontzettend moei ...
Heel graag :)

2 maanden geleden

Zo herkenbaar. Terwijl ik ook heel goed weet dat een postieve (knal)test vrij weinig zegt. Toch is het fijn steeds een soort bevestiging te ontvangen. Ik probeer het nu niet meer te doen, ook vanwege het geld dat je eraan kwijt bent als motivatie. 😅

2 maanden geleden

Ik ben zojuist bij de medische psycholoog geweest. Zij geeft aan dat het een hele normale reactie is, maar niet heel gezond. Het kan zelfs dwangmatig worden, wat het bij mij al een beetje is. We willen ergens controle over hebben, ook al is dat helemaal niet zo. Zij heeft mij geadviseerd mijn testen weg te doen, die ik al gedaan heb. Ik heb alleen de eerste bewaard en een wat duidelijkere. De rest ligt al in de prullenbak. Ook heeft zij mij geadviseerd om tot mn echo over 2,5 week nog maximaal 3 keer te testen. Dit omdat ik nog 3 testen heb liggen en ze ook begrijpt dat ik het erg lastig vind. We hebben dit allemaal aan onze amygdala te danken. Deze staat wat scherper afgesteld door (eventueel) eerdere trauma(s). Er is een VGZ mindfullnes coach app met oefeningen om rustiger te worden. Deze heb ik gedownload en ga ik zo proberen ! Ook op een moment dat ik/we zo angstig raken is het advies om iets te eten. Als we in onze angst zitten leggen we ons lichaam stil & als we dan wat eten komt ons lichaam op gang weer en geven we een teken dat het goed is. Ik wens jullie allemaal veel succes en ik hoop voor ons allemaal op een gezonde zwangerschap 🍀🤍

2 maanden geleden

Reactie op femkewnn

Ik ben zojuist bij de medische psycholoog geweest. Zij geeft aan dat het ee ...
Hey! Wat fijn dat je deze tips deelt!! ❤️