13 Reacties

2 maanden geleden

Ik ga morgen middag heen dan ben ik 5.6. Dan kan ik je meer laten weten

2 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal, ik denk morgen 6 weken en heb dan een eerste echo.

2 maanden geleden

Hier een echo met 6+4, vruchtje gezien en gemeten op 3,4 mm en een hartje zien kloppen!

2 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Hier een echo met 6+4, vruchtje gezien en gemeten op 3,4 mm en een hartje z ...
Ik hoop zo erg dat ik dat ook te zien krijg 🥹

2 maanden geleden

Hier gisteren een echo gehad, net geen 6 weken. Was een duidelijk dooierzakje te zien, verder nog niets. Past wel bij termijn. Dat je een kloppend hartje zult zien, dat kan, maar ik zou nergens op rekenen.

2 maanden geleden

Ik hoop zo erg dat ik dat ook te zien krijg 🥹
Ik hoop het ook voor je! Maar zo niet, nog niet gelijk stressen he! Het is gewoon heel vroeg dus misschien zie je niks misschien wel! Ze moest ook erg goed zoeken bij mij omdat het tegen de wand aan zat

2 maanden geleden

Reactie op laura171991

Ik ga morgen middag heen dan ben ik 5.6. Dan kan ik je meer laten weten
Ben wel benieuwd wat ze zagen?🥰🙏🏽. Ik krijg zelf een as donderdag met 5w4d

2 maanden geleden

Vandaag met 6+0 ook een echo gehad. Vruchtzak en dooier goed en duidelijk te zien. Ze durfde het niet met zekerheid te zeggen of ze een hartje zag kloppen maar waarschijnlijk wel omdat deze te dicht tegen de wand aan lag.

2 maanden geleden

Reactie op AMR__

Ben wel benieuwd wat ze zagen?🥰🙏🏽. Ik krijg zelf een as donderdag met 5w ...
Hee sorry late reactie. Zijn nu lekker op vakantie haha Er was nog weinig te zien. Wel dat het mooi in de baarmoeder zat. Vruchtzak en dooier netjes en dat is allemaal gemeten en dat kwam precies overeen met de 5.6 die ik zwanger ben. 30 augustus gaan we weer dan ben ik 8 weer zwanger

2 maanden geleden

Reactie op laura171991

Hee sorry late reactie. Zijn nu lekker op vakantie haha Er was nog weinig ...
Ah wat goed om te horen! Fijne vakantie🥰. Heb ook vandaag mijn echo gehad. Precies wat jij zegt. Nog heel ieniminie maar alles wel zodanig groot (klein ) passend bij termijn (5w4d). Dus nog pril. Maar vooralsnog allemaal passend en goed! Vruchtzakje en dooierzakje. 29/8 (6w4d) weer terug en dan naar verwachting een kloppend hartje.

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad met 6+2 na een miskraam in maart. Mooie baby van 5,9 mm en een kloppend hartje😍

2 maanden geleden

Reactie op LindavOvL

Wij hebben vandaag de eerste echo gehad met 6+2 na een miskraam in maart. M ...
Gefeliciteerd hihi!

2 maanden geleden

Vanmorgen echo met 6w6d. Hartje klopt!