11 Reacties
één maand geleden
Bij de zwangerschap van m’n eerste kindje hebben we met 15 weken er ook een kitten bij genomen. M’n dochtertje en de kat zijn echt maatjes, samen opgegroeid en tijdens mijn zwangerschap was de kat heel aanhankelijk naar mij en lag constant op m’n buik. Ik heb hier zelf geen nadelen aan gehad en achteraf juist heel blij mee wegens hun band, de kattenbak was inderdaad voor m’n vriend ook. We hebben de kat overal bij betrokken dus geurtjes toen ze net was geboren en ze mocht in dr kamer komen, hierdoor is er bij ons geen jaloerzie ontstaan.
één maand geleden
Bij mijn eerste zwangerschap hadden we ook nèt een kitten in huis gehaald, vlak voordat ik positief testte. De vk wees mij idd wel op toxoplasmose en dat dit bij kittens vaker voor zou komen? Geen idee waarom eigenlijk. Ik deed in ieder geval zelf de kattenbak niet en verder is alles gelukkig goed gegaan. Ik zou het ook zeker nu doen en niet pas als de baby er is.
één maand geleden
Ik heb 2 grote honden en meerdere katten en soms kittens 🫣
Gezellig juist .
Een kat kost niet zo veel tijd
één maand geleden
Kun je de kat niet beter nemen als de baby er al is? Anders is de kat eerst alleen en dan moet ie ineens z’n baasjes delen met een baby.
één maand geleden
Lekker doen! Een huisdier is veel waard, ik heb een hond en zou niet weten wat ik zonder haar moet, in jou situatie zou ik ook een puppy (in mijn geval dan haha) nemen. Mijn hond moet straks ook wennen aan ons kindje en anders had je vorige kat dat ook gemoeten. Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Liefde krijgen van zo’n beestje is toch veel waard 🥰