9 Reacties

2 maanden geleden

Er zijn geen bewezen onderzoeken dat t schadelijk is wel word geadviseerd om te wachten tot na de 12 weken omdat dan de cruciale fase van de ontwikking van de organen van de baby voorbij zijn. Verder moet je rekening houden met dat door je hormonen je anders kan reageren op haarverf en of de kleur anders uit kan pakken dan verwacht dus test t eerst voordat je je hele haar verft

2 maanden geleden

Heb daar nog nooit van gehoord dat dit schadelijk zou kunnen zijn. 🫣 Heb bij de zwangerschap van mijn zoon ook altijd mn haren geverfd. Bij deze zwangerschap net zo.

2 maanden geleden

Mijn kapster zei dat het in principe geen kwaad kan. Maar als je graag voorzichtig bent, highlights worden (blijkbaar) niet oo de hoofdhuid gezet en gaan dus ook niet je bloedbaan in. Als je het gewoon zou verven zou die kans blijkbaar bestaan. Ga er vanuit dat de producten vandaag de dag gewoon prima zijn

2 maanden geleden

Ik kan het dinsdag na vragen op school, ben bezig met de kappers opleiding.. een toner gaat op het haar zitten en er niet in.. het dekt alleen vrijwel nooit grijs

2 maanden geleden

Ik weet niet hoe schadelijk het is. Ik weet wel dat er kappers zijn die werken met zo natuurlijk mogelijke verf. Zoek maar eens op 'Aveda salon'

2 maanden geleden

Reactie op Marrelltje

Ik kan het dinsdag na vragen op school, ben bezig met de kappers opleiding. ...
Een toner kan tot 70% grijs dekkend zijn, ga er van uit dat zwangere dames niet helemaal grijs zijn en high lights worden iets van de hoofdhuid afgezet , die kunnen dus ook gezet worden

2 maanden geleden

Reactie op Nani23

Een toner kan tot 70% grijs dekkend zijn, ga er van uit dat zwangere dames ...
Ja idd daarom.. al merk ik wel dat bij mij de glitterhaar wel op blijft vallen tussen mijn rode toner 😇😇😇🤪🤪

2 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! Ik heb het ook nagevraagd bij mijn verloskundige en ze zei dat het kan. Ik ben nu op vakantie in Turkije en heb een kapper gevonden die het met natuurlijke producten doen (geen idee of dit echt volledig natuurlijk is). Mijn twijfel is er nog steeds en heb daarom nog niets ingepland. Maar denk dat het volgende week wordt als ik 8 weken ben. Voordat ik op vakantie kwam heb ik mijn haren laten verven in Nederland, die mevrouw zei dat ze nooit iets geks heeft meegemaakt en zwangere vrouwen verft en dit al 30 jaar doet. Toen ik paar dagen terug las dat het effect kan hebben op de ogen van de baby raakte ik toch in paniek😢

2 maanden geleden

Reactie op Nani23

Een toner kan tot 70% grijs dekkend zijn, ga er van uit dat zwangere dames ...
Haha hier 27, zwanger en grijs😂