71 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op April-baby2
Nemen jullie 1 pil of 2 pillen? Ik heb het laatst geprobeerd. Ik nam 2 pill ...
Ik neem sinds gisteren 2 pillen en het gaat een stuk beter! Bij mij in de bijsluiter staat dat je als zwangere de eerste voor het slapen moet nemen en de tweede zo nodig in de ochtend als je iets als ontbijt op hebt..
2 maanden geleden
Reactie op nsbaby
Ik neem er 1 's ochtends als ik wakker word en 1 als die is uitgewerkt rond ...
Dat doe ik dus inderdaad ook
Ik merk dat ik er het meeste last van heb tot een uur of 17:00.
In de nacht eigenlijk geen last, ik maak meestal nachten van meer dan 8 uur dus als ik hem voor het slapen in zou nemen, heb ik er naar mijn idee geen profijt van…
Probeer hem sochtends het liefst 2 uur voor ik ga eten in te nemen en dan hopen dat het dan beetje afgezakt is zodat ik kan eten…
En dan neem ik zo nodig nog 1 als hij uitgewerkt is, hangt er een beetje vanaf hoe laat ik hem genomen heb… als hij na 5e uitgewerkt is dan zakt het meestal uit zichzelf af en redt ik het zonder tot ik naar bed ga…
Hoe lang gebruik je het nu? Soms heeft het een paar dagen nodig voor een spiegel waarna je er meer profijt van krijgt…
2 maanden geleden
Ik krijg dit vanaf morgen. Zetpillen. In de ochtend en de avond 1.
2 maanden geleden
Vorige zwangerschap kort Emesafene gebruikt, maar toen bood het weinig verlichting. Wilde het toch wel weer proberen. Vanmorgen met de huisartsenpraktijk gesproken, die gaven aan dat Emesafene niet meer gangbaar is bij zwangerschapsmisselijkheid? 🤷♀️ Heb nu Metoclopramide 3 dd gekregen, hoop dat het wat gaat doen, want Supramil deed weinig. Werd wel gewoon vergoed trouwens.
2 maanden geleden
Ik krijg dit vanaf morgen. Zetpillen. In de ochtend en de avond 1.
Misschien een gekke tip maar mocht je op de wc windjes laten hou dan even een wc papiertje ervoor🤣 dat had ik namelijk de vorige x en anders blijven er van die vettige dingetjes in de pot op t water drijven wat lijkt op kaarsvet. Als je snapt wat ik bedoel.
2 maanden geleden
Reactie op LisaDeEerste
Misschien een gekke tip maar mocht je op de wc windjes laten hou dan even e ...
Hahahaha ik snap wat je bedoelt. Goeie tip!!
2 maanden geleden
Fijn.. blijkbaar worden de pillen niet meer vergoed🥲 €83 voor 30 pillen😫
2 maanden geleden
Reactie op Eline90
Vorige zwangerschap kort Emesafene gebruikt, maar toen bood het weinig verl ...
Ik krijg nu ook deze pillen. Blijkbaar vallen deze wel onder de zorgverzekering.
2 maanden geleden
Reactie op Feather
Dan heb je geluk want door de regering is verzonnend dat dit niet meer verg ...
Hier vorige week gehaald en ook niks hoeven te betalen bij de apotheek
2 maanden geleden
Reactie op Prax
Als Emesafene zo duur is, kun je dus net zo goed Suprimal kopen en erbij ee ...
Suprimal moet je er 2 per dag van. En dat is 5 zoveel voor 5 dagen. Dus kom je alsnog duur uit als je dit iedere dag slikt. Plus ik wil echt zo weinig mogelijk pillen slikken dus geef mij maar 1 pil per dag ipv 2.