11 Reacties
14 dagen geleden
Ik heb het ook drie weken lang gehad! Echt verschrikkelijk, duizelig, misselijk erdoor. Voor mij was het een teken dat ik echt een stuk rustiger aan moest doen. Ik werk sinds deze week 50%. Na een halve dienst heb ik nog wel hoofdpijn, maar niet zo heftig aan de voorkant. Na een korte dienst slaap ik het middagdutje mee met ons zoontje (2 uurtjes) en is het weg of zo goed als weg. Zo kan ik toch mijn rust pakken die ik blijkbaar nodig heb.
Doe je mogelijk te veel?
14 dagen geleden
Oh ja ik herken het ook, iemand vertelde mij dat je in je slaap al onbewust een andere houding aanhoudt en daar moet je lichaam aan wennen dit kan de hoofdpijn veroorzaken.
14 dagen geleden
Ik kreeg als tip van andere moeders en verloskundige om veel water te drinken en af en toe mijn nek/schouders los te laten masseren.
13 dagen geleden
Als de hoofdpijn bij mij zo voorin zit vindt ik het altijd fijn om een ijskoud washandje er op te leggen en even in het donker op bed te gaan liggen.
Kou zorgt ervoor dat je bloed vaten wat verdunnen.
13 dagen geleden
Hier helaas ook veel last van hoofdpijn, voor de zwangerschap al maar nu nog meer. Ik heb een migraine masker besteld met gel die je in de vriezer/koelkast kan doen. Was er klaar mee dat ik steeds een nat bed had van een koud washandje die eraf viel en dit werkt ook erg goed!
12 dagen geleden
Ik heb dit ook vrijwel dagelijks. Een paracetamol is het enige wat helpt