11 Reacties

2 maanden geleden

De eerste 3 maanden nam ik Folavit & daarna ben ik overgegaan op Vinalac+ dan heb je een pilletje met je belangrijke vitamine & 1tje met “visolie”

2 maanden geleden

Hoi, je mag best wel wat soorten vis eten. Ik geloof dat ze tijdens de zwangerschap 2 keer per week aanraden. Op de app zwangerHAP kan je heel veel info terugvinden wat wel of niet word aangeraden. Ik eet vooral zalm en denk volgende week eens mosselen. Enige is (net als mijn vorige zwangerschap) dat warm eten me niet smaakt ik maak dan bv een salade met een stukje koude gebakken zalm

2 maanden geleden

Reactie op TianaR

Hoi, je mag best wel wat soorten vis eten. Ik geloof dat ze tijdens de zwan ...
ja ik lust dus vrijwel echt geen vis dus ik dacht miss dat ik dan kan veranderen van foliumzuur met omega3 visolie van davitamon ben nu 6 weken

2 maanden geleden

Volgens mij heb je van vitakruid visolie supplementen

2 maanden geleden

Overstappen van foliumzuur is echt niet erg hoor. Het is een supplement. Ik heb gelezen dat folaat beter wordt opgenomen dus heb besloten om daar op overstappen. Daarnaast slik ik los vitamine d en omega 3 capsules op basis van zeewier want die hebben minder heftige visboertjes 🙈🙈

2 maanden geleden

Multi mama van het merk Laveen is erg fijn!

2 maanden geleden

Jaa je mag zeker veranderen, maakt niks uit. Ik gebruik zelf Davitamon Compleet Zwanger en Kinderwens. Zit alles in, omega 3, foliumzuur, vit. D, en andere aanvullende vitamines

2 maanden geleden

Ik slikte eerst ook Davitamon Compleet Zwanger... maar ben overgestapt naar Kruidvat eigen merk. Komt op hetzelfde neer maar scheelt in de portemonnee 😉

2 maanden geleden

Reactie op maggiew87

Overstappen van foliumzuur is echt niet erg hoor. Het is een supplement. Ik ...
Ik ben zelf overigens voorzichtig met multivitaminen want er zit vaak veel meer in dan je nodig hebt en dat kan bij langduriger gebruik juist een negatief effect hebben (zoals teveel b6).

2 maanden geleden

Ik slik naast de foliumzuur met vitamine D ook multivitaminen voor zwangere vrouwen, daar zit bijna alles in. Dit op advies van de verloskundige destijds bij ons kinderwens gesprek

2 maanden geleden

Ik eet nooit vis en gebruik daarom de visolie van Eqology en vitamine D. Er wordt gezegd dat capsules met omega 3 vaak vervuild zijn..