11 Reacties

2 maanden geleden

Ik nu 5 weken en ook nog geen 1 x misselijk geweest! Denk dat het bij iedereen verschilt en we er maar blij mee moeten zijn

2 maanden geleden

iedere zwangerschap is anders ik ben nu 6,5 week en ik heb helemaal geen klachten had vorige week last van m’n borsten maar nu helemaal niet meer denk dat gewoon sommige dingen komen en gaan
Niet iedereen is misselijk, dit is een cliche. Ben bij mijn vorige zwangerschap geen moment misselijk geweest behalve tijdens mijn bevalling en bij deze ook niet

2 maanden geleden

Tot 5+5 geen misselijkheid gehad. Nu 5+6 hele dag misselijk geweest.

2 maanden geleden

Hier 5+5 en ook hier komen en gaan de symptomen. Gisteren hele ochtend misselijk en hele dag zere en zware borsten. Vandaag daar geen last van, maar wel heel moe. Volgens mij is alles tussen niks voelen en alle symptomen die er bestaan normaal :)

2 maanden geleden

Ik ben ook niet misselijk en bij onze eerste ook nooit misselijk geweest! 🤗

2 maanden geleden

Hi! Bij mijn eerste zwangerschap totaal niet misselijk geweest nu ook niet met 5 weken zwanger zijn. Bizar ik dacht ook altijd dat dit een kwaaltje moest zijn dat het zelfs voor onzekerheid zorgt maar ik heb in me eerste zwangerschap geleerd dat het lang niet altijd zo hoef te zijn en dat er gewoon vrouwen zijn zonder symptomen met een gezond kindje :) zo heb ik ook een gezonde dochter ter wereld gebracht god zij dank!

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap was ik vrijwel direct misselijk en hele harde pijnlijke borsten. Nu 6+3 weken van de tweede en nergens last van. Dat maakt me heel onzeker dus fijn om te lezen dat de kwaaltjes niks hoeven te zeggen 😇 ik ben overigens wel steeds bang voor het moment dat de misselijkheid ineens weer komt want MAN! dat was echt vreselijk 😅

2 maanden geleden

ik maakte me hier ook zorgen om, helemaal niks met 5 weken. Inmiddels 6+3 en vanaf 6 weken precies kots en kots misselijk.🙈

2 maanden geleden

en inderdaad! niet iedereen heeft het, ik hoopte stiekem ook dat het uit bleef en hoop nu alweer dat het snel over is want ben zo beroerd de hele dag

2 maanden geleden

Ik sinds vandaag wel erg misselijk 😂