9 Reacties

één maand geleden

Bij mij ook maar niks aan de hand

één maand geleden

Ik daxht 7 weken te zijn , maarnik was 6+2 dagen. Het hartje klopte gewoon. Donderdag mag iknweer voor eennecho maar er is echt niks aan de hand.

één maand geleden

Ik kwam bij de verloskundige voor een echo met de gedachte dat ik bijna 7 weken zwanger was (gerekend vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie), bleek ik 5+3 zwanger te zijn. Het hartje klopte nog niet (logisch omdat het zo vroeg was). Conclusie: mijn eisprong was gewoon een week late, dus een week later bevrucht.. Niks aan de hand..kan gebeuren. Afgelopen maandag echo gehad, 7+5 dagen en het hartje klopt. Dus ik denk dat het meer met de datum van bevruchting heeft te maken, dan dat de baby (te) langzaam groeit.

één maand geleden

Bijna alle dames hier in de groep inclusief ikzelf , zijn bij de echo één week terug gezet. Geef het de kans om te groeien ❤️ op later termijn kan het goed zijn dat je alsnog een week verder bent 😘

één maand geleden

Ik was ook een week teruggezet bij eerste echo (dacht 7wkn te zijn en zij dacht eerder 5/6 wkn) maar inderdaad met krachtige hartslag wat eigenlijk weer niet zo goed past bij dat termijn.. ik wist zelf ook eigenlijk wel dat ik al iets verder was en een week later meette ze alweer 7+4.. als het allemaal nog zo klein is is het moeilijk te zien en meten. Grote kans dat je volgende echo ineens weer vooruit wordt gezet. Al zou ik wachten tot 18-9 ook wel erg lang vinden.. misschien toch nog een keer bellen en zeggen dat je je toch zorgen maakt?

één maand geleden

Ik had een verloskundige die mijn neerzette op 7 weken vorige week dinsdag ik wist gewoon zeker dat dit niet kon kloppen aangezien ik al 7 weken wist dat ik zwanger was! Ik heb toen een andere praktijk gebeld met mijn verhaal en mocht gelijk de dag erna komen! Bleek ik niet 7 maar 9 weken zwanger te zijn! Ik ben dus overgestapt naar die praktijk, nu gister een termijnecho gehad en netjes 10 weken! Mijn conclussie als je het niet vertrouwd ga dan even dubbelchecken!

één maand geleden

Ik heb precies het zelfde. Week terug gezet maar wel een duidelijk hartje zien kloppen: Twijfel ook erg hoe de verloskundige het bracht want ze was niet perse negatief maar zei wel eerlijk dat het 2 kanten op kan gaan. Ik heb dinsdag een echo dus nog paar dagen wachten. Lees wel veel positieve verhalen dus probeer mezelf rustig te houden maar wat haat ik die 12/13 weken. (5e keer zwanger , 2 miskramen en 2 gezonde kinderen)

één maand geleden

Hier ook zo’n verhaal! Ik was 7 weken en 4 dagen zwanger en ging voor de 1e echo naar de verloskundige. Hier kwam 6 weken en 4 dagen uit, terwijl ik die week ervoor zelf een echo had laten maken ivm eerdere miskramen. Daar kwam toen ook al 6 weken en 4 dagen uit, het kon dus nooit kloppen. Verloskundige zei dat het de verkeerde kant op kon gaan en het zou kunnen dat het hartje zou kunnen stoppen met kloppen. Ik vertrouwde het niet en heb een andere praktijk gebeld, die kwamen meteen met 7 weken en 4 dagen. Ik ben ook naar die praktijk overgestapt!

één maand geleden

Hi! Gisteren mijn eerste echo gehad. Daar waar ik op basis van mijn laatste menstruatie dacht 8+2 te zijn, liet de echo 7+1 zien. Verloskundige gaf aan dat de eerste echo nog niet ‘nauwkeurig’ genoeg is om de duur van je zwangerschap vast te stellen. Controle 2 zal meer duidelijkheid geven. Overigens wel een erg mooi en sterk kloppend hartje gezien. 🥰