1305 Reacties

3 maanden geleden

Vorige week een positieve test gehad. Had beginnend last van pijnlijke borsten maar dit is nu weg. Dit maakt mij erg onzeker. Verder wel nog heel erg moe en veel last van jeuk aan hoofdhuid. Over 3 weken pas de eerste echo en super spannend. Ik maak mijzelf enorme zorgen over de zwangerschap aangezien de symptomen verminderd zijn. Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op izzymt

Vorige week een positieve test gehad. Had beginnend last van pijnlijke bors ...
Gefeliciteerd met je positieve test! Ik ben inmiddels 7 weken. In week 5 gingen mijn klachten weg en ook mij maakte dat onzeker. Maar het kwam terug. maak je dus niet te veel zorgen. De ene dag heb je gewoon minder last als de andere dag lijkt het.

3 maanden geleden

Ik heb sinds dat ik 5 weken ben zulke ongelofelijke zere borsten. Ook kom ik niet in slaap elke avond terwijl ik zo moe ben

3 maanden geleden

Reactie op izzymt

Vorige week een positieve test gehad. Had beginnend last van pijnlijke bors ...
Mijn tip, probeer te genieten van dit moment symptomen vrij! Mijn zusje had dit ook en een week later kwamen ze weer hoor, in al hun glorie. Ik heb zelf de ene dag meer last dan de ander. Bij mijn eerste zwangerschap ging dat ook zo. Niks om je zorgen over te maken! 🫶

3 maanden geleden

Ik wil alleen maar slapen, slapen, slapen en s nachts lukt het natuurlijk niet. Voelt alsof er zakken cement in mijn lichaam zitten. Pffff. 4+4 nu

3 maanden geleden

Wat vermoeid, slecht in slaap komen, hoofdpijn en maagzuur. Compleet anders dan de vorige keer, waarbij ik vanaf 4 weken super misselijk was.

3 maanden geleden

Meer dames met lage rugpijn? Ik ben 4 weken 5 dagen

3 maanden geleden

Ik ook jeuk op m’n hoofdhuid! Super moe, pijnlijke borsten, en soort van restless legs als ik in bed of op de bank lig… nu 5+4 en nog 1,5 week tot de echo… 😘

3 maanden geleden

Meer die echt misselijk/gevoelige buik zijn maar niet hoeven over t geven? En super vermoeid, ik kan de hele dag wel slapen.

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Ik ook jeuk op m’n hoofdhuid! Super moe, pijnlijke borsten, en soort van re ...
Hier ook restless legs heel irritant. Had t al vanaf vermoedelijke innesteling

3 maanden geleden

Hier 4.4: zere borsten, lage rugpijn, misselijk, onwijs moe last van steken en krampjes in buik (dat vind ik wel spannend.)

3 maanden geleden

Echo's zijn niet gezond voor je kindje vanaf wanneer gaan jullie voor de 1 of 2 de keer voor de echo? Ik ben bijna 6 weekjes. 🥰 Ik ben heel bewust bezig en wil zo min mogelijk trauma's en familiepatronen meegeven met het wondertje. Alle vertrouwen in mijn lichaam maar online staat het overal anders, ik lees vanaf 8 tot 10 weken en dan lees ik vanaf 12 weken voelen ze pas de baarmoeder Enzo... 🍀

3 maanden geleden

Meer dames met lage rugpijn? Ik ben 4 weken 5 dagen
Ja mega! Echt continue gehad, ben nu 5+3

3 maanden geleden

Opgeblazen gevoel en buikkrampen.

3 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Hier ook restless legs heel irritant. Had t al vanaf vermoedelijke innestel ...
Dit is echt killing. Ik had dit mn eerste zwangerschap, het eerste symptoom dat ik dacht ;nu kan het wel rens gelukt zijn. En deze keer weer 🥲

3 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Hier ook restless legs heel irritant. Had t al vanaf vermoedelijke innestel ...
Vervelend hè!!! Ga magnesium kristallen halen en dan m’n voeten in een voetenbadje daarmee. Dat helpt normaal wel maar weet niet of dat ook mag tijdens zwangerschap…

3 maanden geleden

Reactie op jeanin

Dit is echt killing. Ik had dit mn eerste zwangerschap, het eerste symptoom ...
Deze heb ik altijd, Permsal en is echt geweldig! Lees nu dit artikel dus juist wel goed tijdens de zwangerschap. Ook heerlijk in bad. Maar een teil met warm water en 1 deksel van deze kristallen is perfect, je huid is je grootste orgaan en door de warmte gaan je poriën open staan en neemt je huid de magnesium op.

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Deze heb ik altijd, Permsal en is echt geweldig! Lees nu dit artikel dus ju ...
Krijg de link niet gekopieerd maar dus even googelen op permsal magnesium en zwangerschap.

3 maanden geleden

Reactie op jeanin

Dit is echt killing. Ik had dit mn eerste zwangerschap, het eerste symptoom ...
Jaa achteraf bij mij dus ook zo. Word er gek van. Heel soms mn armen er ook bij. Nou schiet mij dan maar lek

3 maanden geleden

Reactie op Sharonf

Echo's zijn niet gezond voor je kindje vanaf wanneer gaan jullie voor de 1 ...
Echo's zijn totaal niet schadelijk hoor. Ben zelf echoscopiste. Echo's maken gebruik van geluidsgolven die niet hoorbaar zijn. Als je 8 uur lang op hetzelfde punt zou blijven hangen, dan zouden die geluidsgolven een weefselopwarming van 1 graad kunnen geven. Dat zou in theorie mogelijk schadelijk kunnen zijn, maar in de praktijk valt het mee. Als je koorts hebt, gaat je temperatuur vaak meer omhoog en is ook niet meteen schadelijk voor het kind. Plus, je zit nooit 8 uur op exact 1 punt te kijken. De echoscopiste beweegt de probe continue en door je eigen ademhaling bewegen de organen binnen in je buik op en neer. Dus het is fysiek onmogelijk om langer dan een paar seconden op exact hetzelfde punt te blijven🙂 Kortom, echo's zijn volstrekt veilig. Ik heb er zelf al 5 bij mezelf gemaakt (ben vandaag 5+6) omdat ik het mega interessant vond om het traject te documenteren😁