1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op ellenkamp
Hebben jullie allemaal meteen na de test de huisarts gebeld? ☺️
Zoals de anderen al zeggen, kan je nu gewoon een verloskundige bellen. Ik wacht altijd tot week 5, zodat ik iig zeker weet dat het voor dat moment goed zit. En de eerste keer eerst even flink gezocht naar een praktijk die me wel aansprak, voordat ik me aan besloot te melden.
3 maanden geleden
Reactie op sal1991
Tegenwoordig hoeft dit niet meer. Verloskundige is voldoende, volgens mij g ...
Klopt helemaal. We krijgen altijd een brief van de verloskundige praktijk met de uitgerekende datum etc #doktersassistente
3 maanden geleden
Reactie op Loesjnsn
Zijn er meer die zich misselijk voelen met vlagen? Hoef niet over te geven ...
Ja zo’n kokhalsgevoel dat als een golf op komt zetten. Vaak op momenten dat ik even wat kleins zou moeten eten… daarna gaat het dan wel weer over. Ook nog niet echt over hoeven geven gelukkig!
3 maanden geleden
Reactie op Loesjnsn
Ja hier helaas ook. Continu ook brok in mijn keel. Ik krijg weinig door mijn keel, maar als ik eet, gaat het toch beter 🥲 heb jij dat ook?
3 maanden geleden
Reactie op Geurwolkje
Ja hier helaas ook. Continu ook brok in mijn keel. Ik krijg weinig door mij ...
Nou je beetje dat kan wel eten alleen is het meer dat ik denk ik moet wel wat eten.. maar leef nog in spanning heb 2x bio chemische. Zwangerschap gehad… deze week weer positieve test gehad maar wil eerst 5 weken voorbij zijn voordat ik de vk bel maar men
Ene moment denk ik voel me top andere honds beroerd
3 maanden geleden
Reactie op Loesjnsn
Ja hier ook. Inmiddels is het er continu en piekt het nog extra met momenten. Vandaag heb ik echt de hele dag door kleine beetjes gegeten en dan gaat het wel wat beter. Herken het van de vorige zwangerschappen 😮💨
3 maanden geleden
Reactie op Loesjnsn
Yes ook! Wel 6 keer overgegeven in 1,5e dag maar tot nu blijft het verder enkel bij erge vlagen
3 maanden geleden
Gevoelige borsten
Stijfheid, soort spierpijn
Rammelende darmen
Soort alertheid
3 maanden geleden
Reactie op Kailua
Echt enorme krampen/steken al 2 dagen. Ik had de 1e zwangerschap ook wel kr ...
Ja zeker!
3 maanden geleden
Gisteren ook soort brokje in mijn keel en veel boeren laten. Vandaag weer niets van misselijkheid maar eerder verkouden.
De eerste dagen dat ik het wist voelde ik wel wat steekjes, nu voel ik niets... Buiten de gezwollen borsten voel ik me niet echt zwanger dus
3 maanden geleden
Reactie op Jojooo63
Eerste 2 dagen misselijk.. nu niks meer. Op heeel af en toe “menstruatiepij ...
Ja hier hetzelfde!
3 maanden geleden
Reactie op Olly23
Nog meer mensen met gevoelige tanden? 😅
Yes ik ook..