1305 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu 6 w + 1, ik voel me echt de gehele dag misselijk en moet vaak overgeven. Ik heb constant honger maar hou niks binnen en vind alles vies. Hebben meer mensen dit?

3 maanden geleden

Reactie op ellenkamp

Hebben jullie allemaal meteen na de test de huisarts gebeld? ☺️
Zoals de anderen al zeggen, kan je nu gewoon een verloskundige bellen. Ik wacht altijd tot week 5, zodat ik iig zeker weet dat het voor dat moment goed zit. En de eerste keer eerst even flink gezocht naar een praktijk die me wel aansprak, voordat ik me aan besloot te melden.

3 maanden geleden

Zijn er meer die zich misselijk voelen met vlagen? Hoef niet over te geven maar het gevoel dat het tot in je nek zit de misselijkheid

3 maanden geleden

Reactie op sal1991

Tegenwoordig hoeft dit niet meer. Verloskundige is voldoende, volgens mij g ...
Klopt helemaal. We krijgen altijd een brief van de verloskundige praktijk met de uitgerekende datum etc #doktersassistente

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Zijn er meer die zich misselijk voelen met vlagen? Hoef niet over te geven ...
Ja zo’n kokhalsgevoel dat als een golf op komt zetten. Vaak op momenten dat ik even wat kleins zou moeten eten… daarna gaat het dan wel weer over. Ook nog niet echt over hoeven geven gelukkig!

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Ja hier helaas ook. Continu ook brok in mijn keel. Ik krijg weinig door mijn keel, maar als ik eet, gaat het toch beter 🥲 heb jij dat ook?

3 maanden geleden

Reactie op Geurwolkje

Ja hier helaas ook. Continu ook brok in mijn keel. Ik krijg weinig door mij ...
Nou je beetje dat kan wel eten alleen is het meer dat ik denk ik moet wel wat eten.. maar leef nog in spanning heb 2x bio chemische. Zwangerschap gehad… deze week weer positieve test gehad maar wil eerst 5 weken voorbij zijn voordat ik de vk bel maar men Ene moment denk ik voel me top andere honds beroerd

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Ja hier ook. Inmiddels is het er continu en piekt het nog extra met momenten. Vandaag heb ik echt de hele dag door kleine beetjes gegeten en dan gaat het wel wat beter. Herken het van de vorige zwangerschappen 😮‍💨

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Yes ook! Wel 6 keer overgegeven in 1,5e dag maar tot nu blijft het verder enkel bij erge vlagen

3 maanden geleden

Eerste 2 dagen misselijk.. nu niks meer. Op heeel af en toe “menstruatiepijn” na.. meerdere mensen?

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Helaas wel🙈🙈 is wel echt met vlagen. Soms voel ik me helemaal prima. En zo ineens kan ik me 1,5 huur zo voelen.

3 maanden geleden

Gevoelige borsten Stijfheid, soort spierpijn Rammelende darmen Soort alertheid

3 maanden geleden

Reactie op Kailua

Echt enorme krampen/steken al 2 dagen. Ik had de 1e zwangerschap ook wel kr ...
Ja zeker!

3 maanden geleden

Super veel moeten plassen, overdag maar ook ‘‘s nachts 🚽

3 maanden geleden

Hebben sommigen van jullie ook nu al last van brandend maagzuur? Heb er vannacht gewoon van wakker gelegen😩 heb het idee dat daar mijn misselijkheid ook meer van komt… heeft iemand tips?

3 maanden geleden

Gisteren ook soort brokje in mijn keel en veel boeren laten. Vandaag weer niets van misselijkheid maar eerder verkouden. De eerste dagen dat ik het wist voelde ik wel wat steekjes, nu voel ik niets... Buiten de gezwollen borsten voel ik me niet echt zwanger dus

3 maanden geleden

Wie slaapt er ook zo slecht en heel licht? Iemand tips?

3 maanden geleden

Reactie op Jojooo63

Eerste 2 dagen misselijk.. nu niks meer. Op heeel af en toe “menstruatiepij ...
Ja hier hetzelfde!

3 maanden geleden

Reactie op Olly23

Nog meer mensen met gevoelige tanden? 😅
Yes ik ook..

3 maanden geleden

Sinds gisteren echt een hele vervelende hoofdpijn. Niet zo erg dat ik de hele dag hoef te gaan liggen. Kan wel gewoon doen wat ik moet doen maar het is zeer vermoeiend aanwezig. Nog meer mensen last van?🫣