1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op izzymt
Vorige week een positieve test gehad. Had beginnend last van pijnlijke bors ...
Ik herken helemaal wat je zegt. Ik had vorige week een positieve test en toen ook last van opgeblazen buik, menstruatiekrampen en iets gevoelige borsten. Sinds deze week nog amper klachten gehad. Maakt mij ook erg onzeker als ik op google kijk. Gelukkig zei mijn zus dat zij dit destijds ook had bij beide zwangerschappen, en dat is helemaal goed gekomen :)
3 maanden geleden
Bij mij zijn de erge buikkrampen nu een stuk minder, gelukkig! Borsten en tepels wel steeds gevoeliger en lijken ook al groter te zijn geworden. Ben een buikslaper en merk dat dat echt niet meer comfortabel is daardoor. Sowieso slaap ik minder diep, korter en moet er nu ook vaak 's nachts uit om te plassen, dat had ik voorheen nooit. Vanochtend ook echt misselijk. Gelukkig niet overgeven, maar alles staat me tegen. Moest een lunch voor werk maken en heb maar gewoon iets in een tas gegooid zonder ernaar te kijken. Hopelijk kan ik er vanmiddag wat van maken🙈
3 maanden geleden
Reactie op Kimchar
Sinds gisteren echt een hele vervelende hoofdpijn. Niet zo erg dat ik de h ...
Hier had ik gisteren ook last van! Vervelend
3 maanden geleden
Ik had eerst bijna geen symptomen maar nu worden het er wel meer.
- Vaaaak plassen
- Heel licht en slecht slapen
- sinds twee dagen heel moe
- Groeiende borsten
- chagrijnig 😅 voel me down
- Weeig gevoel. Soms ook zomaar kokhalzen 😂 gelukkig niet heel misselijk maar alsof het een beetje op de achtergrond zit. Kan het niet goed uitleggen.
- rommelende darmen. Soms ook diarree sorry tmi. Hebben hier meer last van?
3 maanden geleden
Reactie op jennifer0792
Ik had eerst bijna geen symptomen maar nu worden het er wel meer.
- Vaaaak ...
Ik sluit me hier helemaal bij aan haha.. nu 6 weken + 1
3 maanden geleden
Ik knijp in m’n handjes met alleen gevoelige borsten, vaker plassen en hier en daar wat misselijkheid. En heel bijzonder: ineens heftig vaak en levendig dromen. Ik droom niet vaak bewust maar nu word ik er zelfs meerdere keren per nacht wakker van. Nog meer mama’s die zich hierin herkennen?
3 maanden geleden
Reactie op Henrike97
Ik heb met 5 +3 precies hetzelfde !
Ooh dat kokhalzen heb ik bij m’n eerste zwangerschap tot week 18 ofzo echt extreem gehad! Haha ineens uit het niets enorm kokhalzen en dat de hele dag door 😅🫣 nu 4+5 weken zwanger weer en begin het af en aan weer te krijgen 🫢🫣
3 maanden geleden
Nu 5+6.
Ik ben echt heel moe en mn hoofd lijkt niet mee te werken.
Verder af en toe wat misselijk, vooral s avonds in bed.
Extreem gevoelige borsten/tepels. Zelfs het dragen van een bh is al te veel. En ik ruik ALLES. 😂 kom niet te dicht bij me staan want ik vind alles en iedereen stinken 🙄😙
3 maanden geleden
Nu week 5+ 4
Gelukkig nog niet veel last van symptomen.
- reuk is wel wat meer geworden
- veel moe, liefst doe ik een middag dutje of ga ik veel vroeger slapen dan normaal.
- eerste dagen last gehad van wat krampjes en winderigheid
Nu laatste dagen voel ik me beter en nog niet veel andere dingen. Iemand hier ook last van? Soms denk ik dat je klachten moet hebben hahaa. Wanneer zou dit kunnen beginnen?
3 maanden geleden
Hier ontzettend warm. 🥵 Ik ben een onwijs erge koukleum en de hele dag breekt het zweet me uit.
Pijnlijke borsten was wel het eerste en lijkt ook met de dag erger te worden.
Verder ook snel duizelig en moe maar niet kunnen slapen.
Ook voel ik de hele tijd van alles in m’n buik en ook opgeblazen.
3 maanden geleden
Reactie op Musiclove
Ik ook heel erge levendige dromen, en zo vaak wakker ‘s nachts ook. Maar oo ...
Oef dan zijn due dromen nog het minst erge 😔 dat duf zijn heb ik ook, al weet ik van mijn eerste kindje dat dat ook vrij snel weer weg trekt. Die eerste weken zijn echt het heftigst
3 maanden geleden
Reactie op De gele banaan
Nu week 5+ 4
Gelukkig nog niet veel last van symptomen.
- reuk is wel ...
Ik zou nu ongeveer 6 weken zijn, maar herken mij hier zeker in. Ik kan er best onzeker van worden dat ik nog zo weinig symptomen heb als ik de verhalen van anderen hier lees. Maar mijn zus had hetzelfde en vertelde pas vamaf week 8/9 echt symptomen van maagzuur/misselijkheid te hebben gehad.
3 maanden geleden
Reactie op Mamakimb
Ik knijp in m’n handjes met alleen gevoelige borsten, vaker plassen en hier ...
Ja herkenbaar! Daardoor weet ik steeds of het gelukt is. Dromen die hele nachten lijken te duren en nergens over gaan maar na wakker worden nog helder op je netvlies staan… gek hè?