1305 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb last van pijnlijke tepels, maagzuur en opgeblazen gevoel.

3 maanden geleden

Heeft iemand ook last steken in buik (denk spieren) bij bijvoorbeeld uitrekken of snelle beweging ?

3 maanden geleden

Gevoelige borsten, vermoeidheid en onrustige nachten.

3 maanden geleden

Reactie op sann0531

Heeft iemand ook last steken in buik (denk spieren) bij bijvoorbeeld uitrek ...
Ja heb ik ook, ook met niezen of hoesten

3 maanden geleden

Reactie op clau1985

Je neus spoelen met zout, met een Rhino Horn.. paar keer per week.. eventue ...
Dankjewel

3 maanden geleden

Al misselijk voordat ik positief testte 馃珷 Ik probeer positief te blijven馃馃徎

3 maanden geleden

Reactie op kipje1988

Ik zou gewoon even bellen.. kan nooit kwaad en dan kan je even overleggen. ...
Helaas is het doorgezet tot een miskraam.

3 maanden geleden

Heb nu de tweede dag het gevoel dat mijn symptomen afnemen, had eerst gevoelige borsten en dat is gewoon verdwenen. Zo gek, maakt mij onzeker. Iemand die dit ook ooit heeft gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Babyomw

Wat vreselijk, sterkte!!

3 maanden geleden

Reactie op Babyomw

Wat verdrietig 馃槥 heel veel sterkte 馃馃

3 maanden geleden

Heeft er ook iemand constant het gevoel ongesteld te worden? Ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap 馃 Ben bijna 5 weken nu en wordt erg onzeker van de buikpijn. Verder nergens last van (ok茅 wat zere borsten en moe) maar vind dit echt bleeehhhhhhgg

3 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Heeft er ook iemand constant het gevoel ongesteld te worden? Ik herken dit ...
Ik zit nog voor mijn nod en heb dit gevoel ook heel erg. Alsof er een soort bloedprop los kan komen ieder moment. Toch echt een positieve test vanmorgen.

3 maanden geleden

Nog steeds weinig/geen klachten maar opeens veel puistjes bij 6+6馃槄

3 maanden geleden

Reactie op Siem1

Ik zit nog voor mijn nod en heb dit gevoel ook heel erg. Alsof er een soort ...
Dit had ik ook in de week van mijn positieve test! Daarna waren alle krampen voorbij en had ik geen klachten meer.

3 maanden geleden

Sinds 3 dagen zijn de kwalen mega hard binnen gekomen (6+3). Mega moe, constant misselijk, weinig eetlust, onrustige nachten, lichte hoofdpijn. Al met al voel ik mij enorm zwanger en gaat het precies hetzelfde zoals bij mijn eerste zwangerschap.

3 maanden geleden

4 weken en 6 dagen. Veel last van menstruatie klachten in mijn onderbuik. Is dit iets waar ik mij zorgen om moet maken?

3 maanden geleden

Inmiddels 6 weken en 2 dagen ongeveer. Vooral een opgeblazen buik en daardoor soms ook een soort van misselijk.. kan het niet echt omschrijven. Resultaat: heel veel boeren 馃 Pijnlijke tepels en verder eigenlijk (nog) nergens last van. Heb wel zin om te eten maar krijg niet zoveel op, misschien ook door het warme weer. Krampjes had ik tot een week geleden, die zijn nu wel weg op een enkele keer na.

3 maanden geleden

Reactie op FabienneJanique

Sinds 3 dagen zijn de kwalen mega hard binnen gekomen (6+3). Mega moe, cons ...
Hier dezelfde klachten.. Wel fijn dat jij het herkent van de 1e zwangerschap lijkt me! Ik vind de klachten wel tegenvallen moet ik eerlijk toegeven. Dat continue misselijk gevoel vind ik echt heel naar

3 maanden geleden

Reactie op Babyomw

Oh nee, wat verdrietig. Sterkte! 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Musiclove

Hier dezelfde klachten.. Wel fijn dat jij het herkent van de 1e zwangerscha ...
Hier ook. 6+1 Vermoedelijk ook virus opgelopen maar non stop lichte hoofdpijn en extreem misselijk. Moeilijk eten, opgeblazen gevoel, vaak krampen. Mijn vorige zwangerschap, een miskraam op 10 weken, had ik nagenoeg geen klachten. Ergens hoop ik dat dit een teken is dat alles goed loopt. (HCG wordt geregeld gecheckt bij huisarts en ook eerste echo klopte. )