1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op sann0531
Heeft iemand ook last steken in buik (denk spieren) bij bijvoorbeeld uitrek ...
Ja heb ik ook, ook met niezen of hoesten
3 maanden geleden
Heb nu de tweede dag het gevoel dat mijn symptomen afnemen, had eerst gevoelige borsten en dat is gewoon verdwenen. Zo gek, maakt mij onzeker. Iemand die dit ook ooit heeft gehad?
3 maanden geleden
Reactie op Babyomw
Helaas is het doorgezet tot een miskraam.
Wat vreselijk, sterkte!!
3 maanden geleden
Reactie op Siem1
Ik zit nog voor mijn nod en heb dit gevoel ook heel erg. Alsof er een soort ...
Dit had ik ook in de week van mijn positieve test! Daarna waren alle krampen voorbij en had ik geen klachten meer.
3 maanden geleden
Sinds 3 dagen zijn de kwalen mega hard binnen gekomen (6+3). Mega moe, constant misselijk, weinig eetlust, onrustige nachten, lichte hoofdpijn. Al met al voel ik mij enorm zwanger en gaat het precies hetzelfde zoals bij mijn eerste zwangerschap.
3 maanden geleden
Inmiddels 6 weken en 2 dagen ongeveer. Vooral een opgeblazen buik en daardoor soms ook een soort van misselijk.. kan het niet echt omschrijven. Resultaat: heel veel boeren 馃
Pijnlijke tepels en verder eigenlijk (nog) nergens last van. Heb wel zin om te eten maar krijg niet zoveel op, misschien ook door het warme weer.
Krampjes had ik tot een week geleden, die zijn nu wel weg op een enkele keer na.
3 maanden geleden
Reactie op FabienneJanique
Sinds 3 dagen zijn de kwalen mega hard binnen gekomen (6+3). Mega moe, cons ...
Hier dezelfde klachten.. Wel fijn dat jij het herkent van de 1e zwangerschap lijkt me! Ik vind de klachten wel tegenvallen moet ik eerlijk toegeven. Dat continue misselijk gevoel vind ik echt heel naar
3 maanden geleden
Reactie op Babyomw
Helaas is het doorgezet tot een miskraam.
Oh nee, wat verdrietig. Sterkte! 鉂わ笍
3 maanden geleden
Reactie op Musiclove
Hier dezelfde klachten.. Wel fijn dat jij het herkent van de 1e zwangerscha ...
Hier ook. 6+1
Vermoedelijk ook virus opgelopen maar non stop lichte hoofdpijn en extreem misselijk. Moeilijk eten, opgeblazen gevoel, vaak krampen.
Mijn vorige zwangerschap, een miskraam op 10 weken, had ik nagenoeg geen klachten. Ergens hoop ik dat dit een teken is dat alles goed loopt. (HCG wordt geregeld gecheckt bij huisarts en ook eerste echo klopte. )