1305 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Angeltje91
Vandaag denk ik 5 +3 weken. Ben zo ontzettend bang dat het hartje niet klop ...
Ik herken helaas jouw angsten. Vandaag 5.5 weken en ook heel bang dat we over twee weken het hartje niet horen kloppen. Heb in totaal ook 5 miskramen gehad en een goede zwangerschap , een dochtertje van bijna 2.
Maar ook ik maak me ontzettend druk en kan het niet goed kwijt bij mijn man. Hoop ontzettend dat het voor ons beiden goed mag gaan en deze twee weken snel voorbij vliegen..
3 maanden geleden
Meer mensen zonder symptomen? Bij mijn dochtertje voelde ik mij echt zwanger en had ik een scala aan klachten… deze zwangerschap nog niks te merken. Maakt me heel onzeker…
3 maanden geleden
Goedemorgen allemaal! Nooit gedacht mezelf aan deze groep te kunnen toevoegen🥹 ik heb sinds zondag een positieve test in handen die heel mooi oploopt, had zelfs niet gedacht dat het zo donker streepje zou zijn al!
Wij zijn 2 jaar bezig en nu na de 2e iui dus positieve test!
Ik heb eigenlijk nergens last van behalve menstruatiekrampen verspreid over de dag en sommige dagen wat hoofdpijn.
Ik merk dat ik dit nog spannender vind als het constante proberen etc. Wat een mooi nieuw hoofdstuk!
3 maanden geleden
Reactie op sal1991
Ik herken helaas jouw angsten. Vandaag 5.5 weken en ook heel bang dat we ov ...
Pff inderdaad hopen dat die 2 weken snel voorbij vliegen. Afleiding zoeken probeer ik wel maar toch als je dan even op de bank zit dan denk je er zo weer aan. Mijn dachte zegt wel dat het goed zit alleen dan wint de angst het weer. Ik wil zo graag kunnen genieten.
3 maanden geleden
Onzettend misselijk. Zo eg dat ik al 1.5 kilo kwijt ben in 5 dagen. Vandaag VK gebeld en mocht gelijl langs komem terwijl we volgende week de eerste echo zouden hebben. Bleek het vanmiddag op de echo dat het een tweeling is en dit de extreme misselijkheid te verklaren. Gelukkig krijg ik medicijnen en hoop ik dat t snel werkt.
3 maanden geleden
Reactie op verschoor-LMH91
Onzettend misselijk. Zo eg dat ik al 1.5 kilo kwijt ben in 5 dagen. Vandaag ...
Wow! Wat een nieuws Was je er op voorbereid? Als in: had je eraan gedacht? Hopelijk werkt je medicatie 🙏
3 maanden geleden
Hi, vandaag 6,4 weken zwanger en dan ook mijn eerste zwangerschap. Maar ben er eigenlijk wel klaar mee met al die misselijkheid.
Inmiddels 2kilo afgevallen en het lukt me maar niet om de dagelijkse vitamines in te nemen omdat ik hier nog misselijker van word.
Ik weet niet of ik dit zo wel kan volhouden.
3 maanden geleden
Reactie op liefstesesamzaadje
Hi, vandaag 6,4 weken zwanger en dan ook mijn eerste zwangerschap. Maar ben ...
Aan de bel trekken bij je huisarts. Zo doorgaan is geen doen
3 maanden geleden
Reactie op liefstesesamzaadje
Hi, vandaag 6,4 weken zwanger en dan ook mijn eerste zwangerschap. Maar ben ...
Gelijk VK bellen!! ik had precies t zelfde en de oorzaak van mijn misselijkheid is een tweeling haha. Nu krijg ik medicijnen in zetpil vorm. Mocht dit voor t weekend niet beter zijn dan moet ik al aan t infuus in het ziekenhuis
3 maanden geleden
Reactie op jennifer0792
Wow! Wat een nieuws Was je er op voorbereid? Als in: had je eraan gedacht? ...
Nee. Ik was er totaal niet op voorbereid en het nieuws moet ook nog even landen omdat ik zo ziek en beroerd ben van de misselijkheid heb ik daar nu ook nog geen ruimte voor. Hopelijk werken de medicijnen snel 💙. Ik herken dit namelijk totaal niet van mn 1e zwangerschap. ( zoon) dus dacht dat nu een meisje zou zijn. Maar totaal niet gedacht dat t er 2 konden zijn haha.
3 maanden geleden
Reactie op kipje1988
Ja same.. Ben echt next level moe.. wat niet een goede combi is met een peu ...
Herkenbaar! Mijn zoon is 8. En ik wil dat de scholen weer open gaan😂