1305 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben nu waarschijnlijk bijna 4 weken, eerste zwangerschap. Mijn borsten zijn nu al een cup maar gegroeid, hoop eigenlijk dat het daar bij blijft ook haha! En ze zijn ontzettend pijnlijk. Verder af en toe wat steekjes/krampjes onderin mijn buik en hele onrustige benen. Mijn hoofd maakt overuren van de shock, zag dit totaal nog niet aankomen haha! (Wel gepland en super welkom)

2 maanden geleden

Vandaag (volgens de app) 4 weken zwanger, nog geen gekke kwaaltjes ontdekt. Wel heb ik mijn eerste dochter via een keizersnede gekregen, en had gisteren last van het litteken. Hier heb ik echt nooit meer last van.. Meer mama’s die al een kindje hebben wat met een keizersnede geboren is, en hier last van hebben?

2 maanden geleden

Volgens de test ben ik ook 4 weken zwanger, maar ik heb nog helemaal geen symptomen. Word ik best onzeker van.

2 maanden geleden

Waarschijnlijk zit ik nu op 5+1 (heb een cyclus van 21 dagen dus volgens de verloskundige heb ik een week cadeau gekregen), al heerlijk misselijk met zo nu en dan overgeven. Borsten zijn ook flink gevoelig.

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Waarschijnlijk zit ik nu op 5+1 (heb een cyclus van 21 dagen dus volgens de ...
En behoorlijk moe!

2 maanden geleden

Ik ben ongeveer 3 weken zwanger en afgelopen dinsdag hield ik een positieve test vast. Ik had last van kwaaltjes en we waren al een tijdje bezig om zwanger te raken dus ik dacht: ik doe toch een test. Gelukkig positief! Ik heb rugpijn linksonder, grotere borsten en een aantal dagen buikkrampen gehad, helemaal onderin mijn buik. Ik denk dat het een teken was van de innesteling. Nu heb rugpijn maar niet de hele dag door gelukkig en ben ik wat moe en licht misselijk

2 maanden geleden

Ik zou vandaag ong 4,5 weken zijn, maar heb al een week lang bij vlagen hele zware krampen, alsof ik ongesteld moet worden. Normaal heb ik daar geen tot nauwelijks last van, dus dit voelt eng. Gelukkig zie ik hier meer vrouwen die ook krampen hadden. Ik hoop dat ik er snel vanaf ben, want soms zijn ze zo heftig dat ik er misselijk van wordt. Heb gelukkig wel al met een echo een groeiende holte in m'n baarmoeder gezien (ben zelf echoscopiste, dus makkelijk 'misbruik' kunnen maken van het apparaat😅). Maar het maakt je snel onzeker. Ik zou rondom 3 april uitgerekend zijn als alles goed mag gaan. Was m'n eerste IUI, dus voel me heel gelukkig dat het zo snel raak was.

2 maanden geleden

Ik zou nu 3+5 zijn en vooral last van lage rugpijn en erg moe! Benieuwd hoe dit gaat gaan in combinatie met een peuter 😬

2 maanden geleden

ik ben nu 5 weken last af en toe last van lage rugpijn en koude rillingen en gevoelige borsten ook moet ik echt zoveel plassen 🤭

2 maanden geleden

Hier morgen 5 weken, veel last van de onderbuik. Maar ook PDS, dus ik denk eerder dat mijn darmen aan het opspelen zijn gezien ik normaal heel makkelijk naar een wc kan en nu bijna niet. Die menstruatie krampen zijn echt niet fijn, en waren vandaag ook zeer voelbaar in de onderrug en SI gewricht. Af en toe wat misselijk in de ochtend maar dat wisseld, gelukkig nog niet heel heftig. Over 2 weken de eerste echo 🤞🏼🍀

2 maanden geleden

Reactie op roxy23

ik ben nu 5 weken last af en toe last van lage rugpijn en koude rillingen ...
Echt, zo veel plassen!! Dat wordt nog wat! 😜

2 maanden geleden

Goedemorgen! Volgens de app nu 4 weken zwanger van de 2e ! Ik heb maar 1 symptoom en dat is doodmoe zijn. Ik slaap smiddags gewoon 2 uur. Daarbij droom ik intens veel. Verder geen symptomen nog 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Vandaag (volgens de app) 4 weken zwanger, nog geen gekke kwaaltjes ontdekt. ...
Herkenbaar! Ik heb 2 keer een keizersnede gehad en nu (4+2 ben ik) lijkt er boven het litteken ook wat vocht opgehoopt te zitten…. Het doet geen pijn, bij jou wel? Liefs!

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Herkenbaar! Ik heb 2 keer een keizersnede gehad en nu (4+2 ben ik) lijkt er ...
Geen pijn, maar meer gevoelig van binnenuit. Net of het weer een beetje beurs is zoals in het begin haha. Hoelang is het bij jou geleden? Mijn dochter is echt net 1, misschien dat dat ook meespeelt dat het ‘pas’ een jaar geleden is.

2 maanden geleden

Reactie op VeraPiris

Goedemorgen! Volgens de app nu 4 weken zwanger van de 2e ! Ik heb maar 1 sy ...
Grappig die dromen! Hier ook, zulke rare lange dromen die je de volgende ochtend vaak helemaal kunt herinneren.

2 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Geen pijn, maar meer gevoelig van binnenuit. Net of het weer een beetje beu ...
Ah ja dan is het ook nog vrij vers het litteken… kan zeker, alles gaat al groeien en dat kan misschien van invloed zijn op het litteken. Bij mij is het al best even geleden, 10 en 8 jaar al. Maar ik had dus een miskraam eerder dit jaar, was uiteindelijk 12 weken zwanger (hartje stopte bij 9 weken), maar mijn buik was best al flink…. Daarna die kleine verdikking blijven houden boven het litteken..

2 maanden geleden

Vandaag 4+2. Ben na het werk erg moe. Heb last van rusteloze benen. ‘s avonds heel erg koud, slaap met een winterpyjama en sokken😂. Heel af en toe wat krampjes. Maar voel me veel beter dan bij mijn bbz

2 maanden geleden

Ik ben rond de 5 weken en heb onwijze last van me borsten en begin al last van misselijkheid te krijgen en geen eetlust

2 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Vandaag (volgens de app) 4 weken zwanger, nog geen gekke kwaaltjes ontdekt. ...
bij mij juist veel last van het litteken en nu ik zwanger ben ( 4w3d ) geen last meer gehad. Vorige maand nog huilend van de pijn in het ziekenhuis en nu weg, ik heb wel veel jeuk aan het litteken. Heb jij dit ook?

2 maanden geleden

Ik ben 5 weken.. maar heb nergens meer last van🤷🏽‍♀️