1305 Reacties

3 maanden geleden

Heeft iemand anders ook dat hun huid heel gevoelig/pijnlijk is? De huid op mijn rechter ondernam voelt alsof er een enorme schaafwond op zit en iedere aanraking en beweging doet pijn. Heb dit ook wel eens tijdens/na mijn menstruatie dus denk dat het iets hormonaals is... Heb ook endometriose, dus wie weet doet dat nog iets? 🤷

3 maanden geleden

Reactie op Pierieliepiepielo

Heeft iemand anders ook dat hun huid heel gevoelig/pijnlijk is? De huid op ...
Ik krijg wel echt heeeel snel blauwe plekken nu! Bizar gewoon😂

3 maanden geleden

Iemand die ook zo misselijk is na het drinken van thee?

3 maanden geleden

Ik heb ineens sinds twee dagen bruin/licht roze bloedverlies .. maak me ernstig zorgen en ben 6+4 ..

3 maanden geleden

Reactie op Kimchar

Iemand die ook zo misselijk is na het drinken van thee?
Bij mij maakt het niet uit wat ik eet of drinkt … dan wordt ik ook hondsberoerd.

3 maanden geleden

Reactie op nikkivb

Ik krijg wel echt heeeel snel blauwe plekken nu! Bizar gewoon😂
Ja! Ik had m'n teen gestoten en die zag er direct bond en blauw uit, alsof hij gebroken was! Was gewoon gekneusd en deed niet eens echt zeer ofzo. Maar idd heel snel blauwe plekken

3 maanden geleden

Reactie op Mamakimb

Ik had mijn eerste zwangerschap ook nergens last van op mijn gevoelige bors ...
Ah dat is mooi! Bedankt voor je antwoord !

3 maanden geleden

Zijn er meer die echt met vlagen beetje buikkramp hebben.. Echt ellende 😅 geen bloed gelukkig al is dat soms mn angst maar prettig is het niet

3 maanden geleden

Reactie op Loesjnsn

Zijn er meer die echt met vlagen beetje buikkramp hebben.. Echt ellende 😅 ...
Jazeker.. heel vervelend. Merk dat even zitten vaak helpt

3 maanden geleden

Heb de ene dag last van buikkrampen en onderrugpijn wat uitstraalt naar m’n bovenbenen. Borsten groeien echt snel en heel gevoelig en de andere dag helemaal nergens last van… Het wachten tot de eerst echo duurt hierdoor zo lang maakt je echt onzeker omdat je soms denkt “huh hoezo heb ik geen klachten” meer vrouwen hier last van?! Gelukkig nog paar dagen wachten 🍀

3 maanden geleden

Vooral nog nooit zoveel gehuild 😅. Niet van verdriet maar vind alles zielig of juist heel mooi

3 maanden geleden

Reactie op T.Yana

Heb de ene dag last van buikkrampen en onderrugpijn wat uitstraalt naar m’ ...
Herkenbaar, ben hele dagen aan m’n borsten aan het voelen en soms is het gewoon echt even minder. Ik probeer echt continu vertrouwen te houden maar man, waar blijft die echo!?

3 maanden geleden

Reactie op annie777

Jazeker.. heel vervelend. Merk dat even zitten vaak helpt
Ja idd of even rustig drinken of zitten en het is weer weg

3 maanden geleden

Ik ben nu 4 + 2, maar voornamelijk veel gerommel in mijn buik. Verder moe en futloos

3 maanden geleden

Zijn jullie ook zoooo moe? 6+5 en ik kan hele dagen slapen. Word ‘s ochtends moe wakker, alsof mijn ledematen kilo’s meezeulen en ik ‘s nachts een marathon heb gelopen. Herken ik niet van mijn vorige zwangerschappen… maandag eindelijk de echo, zo spannend! 🙏🏼 Vorige kindje kwam maar tot 6+2 qua groei, dus deze echo vind ik heel spannend en brengt me in gedachten terug naar dat nare moment in februari dat we het slechte nieuws kregen. Liefs 🌈

3 maanden geleden

Ik heb sinds gisteren ineens pijnlijke steken in mijn onderbuik en het gevoel alsof ik allemaal gas vasthoud in mijn darmen. Als ik erop druk doet het nog meer pijn. Gisteravond begon het en vanmorgen kon ik naar de wc en was het even weg. Maar in de loop van de ochtend kwam het met vlagen weer terug en nu sinds 'n uur blijft de pijn weer. Ik word er gek van. Heb niet het idee dat ik naar de wc moet maar meer het idee alsof er gas vastzit dat eruit moet. Kennen meer mensen deze pijn? Ik herken deze klachten wel van voor mijn zwangerschap, toen had ik er ook af en toe last van maar duurde het hoogstens een halve dag en toen was ik het kwijt. (Dit was meestal ook rond mijn menstruatie/hormonen?) Heb het idee dat het nu gewoon vastzit en wil er vanaf. Wil liever nog geen Paracetamol nemen, maar als die pijn zo blijft heb ik wel de neiging om dat te gaan doen. 😞 Ik ben nu 5+4 weken zwanger en dit is mijn eerste zwangerschap.

3 maanden geleden

Heb sinds een paar dagen de hele dag het gevoel alsof ik een enorme kater heb😂

3 maanden geleden

Sinds vandaag 7 weken heel kortademig en een drukkend licht benauwd gevoel op de borst

3 maanden geleden

Reactie op Jennn-

Ik heb sinds gisteren ineens pijnlijke steken in mijn onderbuik en het gevo ...
Ik heb hetzelfde… echt heel pijnlijk 15/30 min lang en dan verdwijnt het ook wel.. last van mijn darmen sowieso en lijkt erop dat de darmen en de baarmoeder( bandenpijn) misschien elkaar aan het weg duwen zijn waardoor de steken komen. Zo een gevoel heb ik. Verder geen bloedverlies of iets, dus dat lijk mij wel “goed” teken Ik nu ook rond de 5+5

3 maanden geleden

Reactie op ddkrs

Ik heb hetzelfde… echt heel pijnlijk 15/30 min lang en dan verdwijnt het oo ...
Precies dat heb ik ook! En dacht ook aan wat jij zegt, combinatie van darmen en baarmoeder wat elkaar in de weg lijkt te zitten. Stelt me gerust dat meerdere dat dus hebben (ik nu rond 5+4) en ik heb ook geen bloedverlies idd.