1305 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Suus399

Bij mij begint het vaak pas zo rond 6,5 week. Nu wat kleine dingen maar bi ...
Ah, superbedankt voor het delen! Hahaha, die misselijkheid mag van mij wel wegblijven 😜

2 maanden geleden

Meer mensen die een lichte bloeding hebben gehad bij 4+6 weken en er niks aan de hand was? Moet ik nu de vk bellen? Ik wil liever geen slechte verhalen horen, wordt ik alleen maar gestresster van🥲🙈 Mijn moeder en zus hadden dit beiden blijkbaar ook gehad, maar vind bloed toch eng!

2 maanden geleden

Reactie op Meadje

Ik vroeg mij af.... Zijn er meer mensen hier die voor de tweede keer zwange ...
Had ik maar niets gezegd.... 🫣🤣🤢🤢

2 maanden geleden

Reactie op am25rox

En hebben jullie ook soms langdurige onder buik krampjes/steekjes? Van een ...
Ja dit heb ik ook!

2 maanden geleden

Ben ook zo emotioneel om de kleinste dingen kan ik huilen.

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Meer mensen die een lichte bloeding hebben gehad bij 4+6 weken en er niks a ...
Hoi! Wat naar om mee te maken. Ik zou inderdaad de vk bellen om informatie te vragen en erbij vertellen dat dit ook in dr familie voorkomt. Hopelijk blijft het bij deze ene lichte bloeding!

2 maanden geleden

Ik heb veel pijn, kramp rechts onder in mijn buik. Hebben meer mensen dit? En komt dit van het oprekken van de baarmoeder of moet ik mij zorgen maken?

2 maanden geleden

Reactie op Janehof

Ik heb veel pijn, kramp rechts onder in mijn buik. Hebben meer mensen dit? ...
Ik heb dit ook! Pijn is er continue, maar wel draaglijk bij mij. Ik denk dat dit erbij hoort! Zou me pas zorgen maken wanneer het hevig gaat bloeden bijvoorbeeld

2 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Ben ook zo emotioneel om de kleinste dingen kan ik huilen.
Ik moest laatst bijna huilen bij het lied ‘jij kan worden wat je wil’ van kinderen voor kinderen 😂

2 maanden geleden

Reactie op Loes2002

Oh dan is het voor jou juist wel fijn dat de pijn weg is! Is het al lang ge ...
het blijft bijzonder het dat litteken, ik ben wel bang dat het uiteindelijk zeer gaat doen.. Is de pijn inmiddels weg bij jou? In mei is mijn tweeling 2 geworden dus nu wel ruim 2 jaar geleden, het littekenen is bijna niet te zien en nog mooi rustig gelukkig maar ben wel heel benieuwd hoe dat straks is als m’n buikje gaat groeien.🙈

2 maanden geleden

ik kan me bij de vorige zwangerschappen dus niet meer herinneren wanneer de misselijkheid opkwam zetten. Nu precies 5 weken en enkel moe/duizelig/pijnlijke borsten. Iemand met een vroeg termijn al last van overgeven of misselijkheid gehad?

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmm712

het blijft bijzonder het dat litteken, ik ben wel bang dat het uiteindelijk ...
Heb er nu geen last meer van, is maar een aantal dagen geweest gelukkig! Maar zoals je zegt ben ik ook wel benieuwd hoe het verder in de zwangerschap gaat zijn, vooral tegen het einde 🫢

2 maanden geleden

Reactie op Janehof

Ik heb veel pijn, kramp rechts onder in mijn buik. Hebben meer mensen dit? ...
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook veel pijn, ik bleek een blaasontsteking te hebben Je kunt altijd voor de zekerheid je urine even inleveren

2 maanden geleden

Hier volgens mijn cyclus 4 weken zwanger maar vermoed ivm vroege eisprong week eerder +/- 5 weken ☺️ 1e symptoom was duizelig, hoofdpijn 🤕 trillend oog 👁️ en in de bank al in slaapvallen s’avonds 🙃 Benieuwd wat de 1e echo uitwijst op 20 augustus 🥰

2 maanden geleden

Sinds gisteravond is het bloeden toegenomen in combinatie met heftige krampen/buikpijn. Het bloeden is vandaag niet gestopt en nu ook meer rood van kleur. Krampen ook nog steeds aanwezig… Vanochtend de verloskundige gebeld en die gaf aan dat het nu twee kanten op kan gaan. Als het erger wordt is het vaak geen goed nieuws, mocht het weggaan kon het ook nog “goed” zitten. Maar aangezien ik nu net 5 weken ben is een echo nog te vroeg. Straks mocht ik weer bellen hoe het gaat🙏🏼❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Sinds gisteravond is het bloeden toegenomen in combinatie met heftige kramp ...
Shit zeg.. 😔 Fijn dat de verloskundige je al wel meteen serieus neemt. Hopelijk het het bloeden nog op en gaan de krampen weg. In iedergeval sterkte voor nu. 🌹

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Sinds gisteravond is het bloeden toegenomen in combinatie met heftige kramp ...
Oef wat shit dit. Hopelijk gaat het de goed kant op! Sterkte

2 maanden geleden

Afgelopen dinsdag positief getest! Voor ons de eerste keer dus erg spannend allemaal. Ik heb af en aan last van krampen in mijn onderbuik. Dit hoort er geloof ik bij. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen symptomen wat me soms wat angstig maakt maar wellicht komen die nog

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Sinds gisteravond is het bloeden toegenomen in combinatie met heftige kramp ...
Wat heftig.. ik hoop voor je dat het de goede kant op gaat en dat het bloeden stopt. Heel veel sterkte, dit wachten is zo onzeker. 🙏🏼🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Sinds gisteravond is het bloeden toegenomen in combinatie met heftige kramp ...
Sterkte de komende tijd! Hopelijk gaat het de goede kant op! 💕