1305 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb weinig symptomen behalve dat me ogen wat tranen.. en m’n neus.. soms krampjes van onder en zwaardere borsten. Veder geen symptomen dat maakt me best wel nerveus. Mijn testen zijn positief maar nog geen knal knal streep wel echt duidelijk positief wie heeft dit nog meer ?? ❤️❤️🩷🩷

2 maanden geleden

Reactie op FabienneJanique

Ook ik heb nergens last van en ben nu 4+3. Maar bij mijn vorige zwangerscha ...
Ik heb dus ook nergens last van (5+4), behalve grote borsten. Maak me toch zorgen of dat een slecht teken is?

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Ik heb weinig symptomen behalve dat me ogen wat tranen.. en m’n neus.. soms ...
Ja ik heb dit ook!

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Ik heb weinig symptomen behalve dat me ogen wat tranen.. en m’n neus.. soms ...
Ik ben vandaag 5 + 1 en naast vermoeidheid (nog) nergens last van

2 maanden geleden

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en in het ziekenhuis. Gelukkig geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar een hele vroeg miskraam/innesteling die niet goed is gegaan. Zo vroeg dat de bloeduitslag zelfs negatief was. Ik heb dus nu een combinatie van een miskraam en alweer mijn menstruatie. Voelt echt heel gek en heb enorm veel gehuild vandaag. Maar het heeft gewoon niet zo mogen zijn voor dit kindje. Hopen dat ik snel weer een positieve test in handen mag krijgen🩷✨🦋

2 maanden geleden

Ik ben ongeveer 5 weken zwanger, ik heb geen kwaaltjes alleen grotere borsten en sinds vandaag steken onderin richting mijn rechter lies.. door een eerdere miskraam maak ik me bij elk steekje al zorgen 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
Ach nee wat ontzettend rot! Laat al die gevoelens er lekker zijn! Hopelijk is het bij jou ook snel goed 💕

2 maanden geleden

Reactie op soph142

Ja ik heb dit ook!
Wat heb je ook?

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Ach nee wat ontzettend rot! Laat al die gevoelens er lekker zijn! Hopelij ...
Dankjewel!🩷

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
Wat ontzettend rot! Geef jezelf vooral even de tijd om dit te verwerken, sterkte! 💕

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
Jeetje wat rot. Het heeft niet zo mogen zijn maar wel heel erg balen natuurlijk! Sterkte deze dagen! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Meer mensen die een lichte bloeding hebben gehad bij 4+6 weken en er niks a ...
Ik heb dat toevallig vandaag gehad, een heel klein beetje bruinig, 1 malig. Mijn zus is verloskundige dus heb haar gelijk gevraagd. Zij zegt dat dit kan, zolang de buikpijn het zelfde blijft als normaal en niet heel erg word en niet heftig gaat bloeden verder is er vaak niets aan de hand. Ik herken dit ook niet van eerste zwangerschap, daarbij had ik geen bloeding oid dus maakte me in eerste instantie ook zorgen. Nu laat ik het gewoon op me af komen in de hoop dat het inderdaad niets ergs is, maar gewoon een bloedvaatje wat ervoor zorgde. Hopelijk bij jou ook niks bijzonders, 🤗 bij twijfel toch de vk bellen

2 maanden geleden

Reactie op Eline2308

Ik ben nu waarschijnlijk 5 weken zwanger. In het begin heel erg moe, bui ...
Wat ontzettend herkenbaar! Hier ook mijn eerste zwangerschap en minder klachten als tijdens en net na de innesteling, wel nogsteeds iets klachten hoor. Ook ik heb 15 augustus mijn eerste echo, het duurt nog zo lang 😩 haha

2 maanden geleden

Reactie op Meadje

Ik vroeg mij af.... Zijn er meer mensen hier die voor de tweede keer zwange ...
Ja de eerste zwangerschap van begin tot eind super misselijk geweest en hield bijna niets binnen tot aan dat ze geboren was, toen kon ik weer normaal eten. Bij deze zwangerschap wel misselijk, vandaar dat ik ook al teste vanaf 3+1, vanaf 3+3 toen ook duidelijk een lichte streep. De misselijkheid is gebleven, maar het valt me best mee.. 2 weken hoofdpijn gehad maar die is ook zo goed als weg nu. Wel meer buikpijn als de eerste, dus soms wat onzeker daardoor. Maar iedere zwangerschap is anders hè, dus ik denk het enige wat we allemaal kunnen doen is het over ons heen laten komen en afwachten 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
wat erg zeg.. heel veel sterkte en kracht gewenst. Geef niet op, ik hoop dat er een mooi lief kindje in jouw buik mag groeien🤍 maar voor nu eerst dit verwerken, dikke knuffel

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Ik heb weinig symptomen behalve dat me ogen wat tranen.. en m’n neus.. soms ...
Hoeveel dagen overtijd ben je? Mss heel normaal voor je termijn om nog geen knalstrepen te hebben!

2 maanden geleden

Iemand ook last van een hogere hartslag? Ik voel m'n hart gewoon kloppen en zit in rust op 90. Ik zat normaal in rust op 65 a 75. Het valt me nu sinds 2 dagen ineens op. Dacht eerst dat het kwam omdat ik een glas cola gedronken had, maar vanavond alleen water op en hetzelfde.

2 maanden geleden

Toevallig nog iemand wakker en last van een slechte nachtrust? 🥲 sinds een week zo intens aan het zweten tijdens mijn slaap, dat uiteindelijk alles nat is en ik gewoon geen droog plekje meer kan vinden en dus niet meer kan slapen. Buitenom meerdere lakens/ dekens en kussen weet ik niet zo goed wat ik kan doen. Herkent iemand dit? Ik heb ook wel getwijfeld of het misschien komt door het stoppen met roken

2 maanden geleden

Reactie op Lina1995

Hoeveel dagen overtijd ben je? Mss heel normaal voor je termijn om nog geen ...
Vandaag 1 dag over tijd. Ik ben altijd op tijd met mijn regels. Vanmorgen weer een test gedaan van CB met zwanger en een van de Kruidvat met een licht duidelijk streepje. ❤️❤️

2 maanden geleden

Iemand ook last van een hogere hartslag? Ik voel m'n hart gewoon kloppen en ...
Dit heb ik ook soms dat ik mijn hart heel hard voel bonken. Best eng gevoel. Mijn pols is normaal ook laag