1305 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
💫 🦋 heel veel sterkte

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Ik ben ongeveer 3 weken zwanger en afgelopen dinsdag hield ik een positieve ...
Wannneer was jou eerste dag van je laatste menstruatie. ?

2 maanden geleden

Ik zou vandaag ong 4,5 weken zijn, maar heb al een week lang bij vlagen hel ...
met 4 weken heb ik een controle gehad maar ze hebben niks kunnen zien. Weten niet of het een bbz is. Ik heb ook hele erge buikkrampen gehad bij mij duurde het 5 min maar net weeen zo heftig. Voor de rest ook geen pijn meer gehad. Hadden ze bij mij ook een groeiende holte moeten zien ?

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
Sterkte voor jullie 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens💕

Wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen. Net bij de vk geweest en i ...
Sterkte🫶🏻✨

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

met 4 weken heb ik een controle gehad maar ze hebben niks kunnen zien. Wete ...
Ik heb zojuist zelf weer even gekeken en heb nu bij 5+1 een holte met dooierzakje gezien. De eerdere holte die ik had gezien en waarvan ik dacht dat dat het al was, bleek niet de zwangerschapsholte te zijn, dus denk niet dat er bij jou ook wat te zien zou hoeven zijn. 4 weken is dus toch nog te vroeg. Maar je kan het beste op je gyn of verloskundige vertrouwen. Je kan een bbz vaak pas vanaf 5 a 6wk op z'n vroegst misschien constateren en echoscopisch is een bbz ook dikwijls niet te zien. Dan is het meer dat er een positieve test is, niets in de baarmoeder te zien is en je hcg wel oploopt. Maar dat is dus eigenlijk pas vanaf eigenlijk 5,5 a 6wk. Ik heb een foto bijgesloten van mijn echo bij 5+1. Nog geen kindje te zien, maar wel al de vage contouren van een dooierzakje gezien.

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Dit heb ik ook soms dat ik mijn hart heel hard voel bonken. Best eng gevoel ...
Ja, ik vind het ook eng voelen! Had online wel gevonden dat je basis rust frequentie in het 1e trimester zo'n 15 a 20 slagen omhoog kan gaan, dus hopelijk is dat het gewoon en is het normaal

2 maanden geleden

Ik heb zojuist zelf weer even gekeken en heb nu bij 5+1 een holte met dooie ...
Wat een geruststelling voor je 😍 Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 4 juli dan ben ik 4 weken toch ?

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Wat een geruststelling voor je 😍 Mijn eerste dag van mijn laatste menstr ...
Bij een reguliere cyclus van ongeveer 28 dagen, ja!🙂

2 maanden geleden

Yess hier ook constant krampen en een zere onderrug 😅👍

2 maanden geleden

Afgelopen dinsdag positief getest! Voor ons de eerste keer dus erg spannend ...
Ik had woensdag een positieve test. En ook af en toe last van krampen en opgeblazen gevoel.. en herken je gevoel.. ook voor mij 1e keer :)

2 maanden geleden

Heeft iemand het gevoel gehad dat je moet poepen maar niet kan poepen met buikkrampen ?

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Heeft iemand het gevoel gehad dat je moet poepen maar niet kan poepen met b ...
Heb je nog andere klachten? Ik wil je niet bang maken, maar had ergens gelezen dat dit een teken van een BBZ kan zijn

2 maanden geleden

Reactie op Luna1997

Heb je nog andere klachten? Ik wil je niet bang maken, maar had ergens gele ...
Ja dat had ik dus ook gelezen. Heb 5 min lang buikkrampen gehad met het gevoel dat ik moet poepen. Maar dan echt heftige krampen dat was toen ik 3 weken zwanger was. Maar daar is het ook bij gebleven geen pijn meer gehad nu inmiddels 4 weken. Ben ook bang dat het een bbz is🥺

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ja dat had ik dus ook gelezen. Heb 5 min lang buikkrampen gehad met het gev ...
Ik zou de VK bellen en je klachten omschrijven, zij kunnen je vast verder helpen!

2 maanden geleden

Ik had woensdag een positieve test. En ook af en toe last van krampen en op ...
Spannend he! Het is voor ons ook zo snel gegaan, waren nog maar 3 maanden bezig en ik heb 2 operaties gehad. Dus totaal niet verwacht nog.

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ja dat had ik dus ook gelezen. Heb 5 min lang buikkrampen gehad met het gev ...
Buikkramp bij een prille zwangerschap is niet heel gek. Wat doet je denken aan een bbz? Ik heb er 1 in april gehad namelijk.

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ja dat had ik dus ook gelezen. Heb 5 min lang buikkrampen gehad met het gev ...
Krampen bij 3 weken kan ook de innesteling nog zijn. Een bbz merk je pas vanaf 5 weken wat van. Bij mij begon de ellende qua pijn op precies 5 weken. Daarvoor had ik vanaf mogelijke innesteling bruine afscheiding en pas 5 dagen na nod een positieve test die niet opliep.

2 maanden geleden

Reactie op jesssvdk

Ik zou de VK bellen en je klachten omschrijven, zij kunnen je vast verder h ...
Heb ik gelijk ook gedaan heb nu om de 2 dagen controle maar nog niks kunnen ze zien🥺 vindt het zo spannend allemaal

2 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Krampen bij 3 weken kan ook de innesteling nog zijn. Een bbz merk je pas v ...
ben blij dat het weer is gelukt bij jou 😍 Ik zelf heb nooit een bbz gehad heb 3 kinderen. Enigste waarom ik aan een bbz denk omdat ik het gevoel had dat ik moest poepen maar het niet lukte daarbij buikkrampen. Dat duurde eventjes en dat was het. Tot nu toe helemaal geen pijn meer gehad. Aanstaande zondag weer een afspraak staan ben bang dat ze dan weer niks zien 🥺