1305 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb echt vooral last van mega weinig concentratie op werk. Super snel afgeleid en een warrig hoofd daardoor haha. En daarnaast hebben mijn darmen het zwaar. Opgeblazen gevoel al de hele week in combinatie met obstipatie en dan weer het tegenovergestelde. Ben nu 5 weken. Niet misselijk en durf niet te zeggen of het meer gapen komt van zwanger zijn, of dat de nachten wat zwaar waren met de warmte in ons huis.

2 maanden geleden

Ik heb steeds maagzuur/misselijkheid in de middag en daarnaast ben ik super moe. Ik moet smiddags gewoon 2 uur slapen.....

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Ja dat had ik dus ook gelezen. Heb 5 min lang buikkrampen gehad met het gev ...
Ik had precies hetzelfde. Maar toch echt nu bij 5+1 gelukkig wat in de baarmoeder gezien. Dus opluchting. Maar snap dat je eraan denkt. Hoeft dus gelukkig niets ernstigs te zijn!

2 maanden geleden

Hebben jullie het ook zo warm op de meest random momenten breekt het zweet me ineens uit 😂

2 maanden geleden

Iemand ook last van een hogere hartslag? Ik voel m'n hart gewoon kloppen en ...
Ja hier ook met momenten en daarbij ook het gevoel buiten adem te zijn zonder aanzienlijke inspanning. Maar ook sneller kortademig als ik wel wat doe. Had ik bij onze eerste ook!

2 maanden geleden

Ik liep net voor het eerst langs een winkeltje met babykleren en moest spontaan huilen 🥺🥺, absoluut een symptoom haha

2 maanden geleden

Mijn temp is nu sinds een week tussen de 37,5 en savonds 38. 4+6 nu. Wie heeft nog meer een hoge tempratuur en is dat goed?

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

ben blij dat het weer is gelukt bij jou 😍 Ik zelf heb nooit een bbz geha ...
Jaa dankjewel💕 Is het niet ook te vroeg om wat te zien? Wordt je hcg geprikt?? Als die goed stijgt zou het al wat rust kunnen geven

2 maanden geleden

Reactie op mama🤍

Heb ik gelijk ook gedaan heb nu om de 2 dagen controle maar nog niks kunnen ...
Oooh zo erg die periode om de dag naar het ziekenhuis. Vond het verschrikkelijk. Moet helaas wel zeggen dat bij mij op de echo het vruchtje nooit is gezien. Pas dat ze bloed op de echo zagen met stolsels namen ze actie

2 maanden geleden

Ik kan de klok er zowat op gelijk zetten rond 15 uur word ik misselijk en krijg ik last van maagzuur. Rond etenstijd word ik naar combi van misselijk en duizelig .

2 maanden geleden

Ik merk de volgende dingen bij mezelf: Misselijk Hoofdpijn Soms wat duizelig Lucht teveel, zowel boeren als winderigheid Een bepaalde druk in de onderbuik, alsof je moet plassen maar toch ook weer niet En ik heb rusteloze benen. Ik kan echt niet te lang stil zitten Ben elke keer erg vroeg wakker en slaap slecht. Waar ik normaal een hele goede slaper ben Verder merk ik dat ik het heel spannend vind, dit word ons eerste kindje, want alles is nieuw. Vind het elke x weer spannend als ik naar het toilet moet. Ik ben dan altijd erg blij en opgelost als het goed is ( geen bloedverlies).

2 maanden geleden

Vandaag 4+6 😍 In april een miskraam gehad… Het enige ‘symptoom’ wat ik nu heb is flinke buikkrampen… Dat is tegelijk ook het gevoel wat ik niet wil voelen aangezien ik bang ben dat het nu weer fout gaat…. Heb 23 augustus pas mijn eerste echo dus dit worden 3 lange weken… Hoop dat deze verhalen lezen iets helpt tegen mijn ongeruste gevoel!🙏🏼

2 maanden geleden

Hebben jullie het ook zo warm op de meest random momenten breekt het zweet ...
Goh nou, het is vreselijk!

2 maanden geleden

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn en dat het m’n darmen zijn, maar daar waar ik normaal een platte buik heb, heb ik nu wel echt een bolling. Herkenbaar? Vandaag 5 weken! 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn ...
Jaa hier ook zo erg. Als vanaf 4 weken. Mn spijkerbroeken pas ik daardoor niet meer. Ben blij dat het warm is en ik jurken kan dragen. En sinds gister 4+6 doen mijn borsten/tepels pijn

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn ...
Ja ik ook! 5+3 en ik lijk wel 5 maanden zwanger! Dit kan ik niet lang verborgen houden zo!

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn ...
Ik ook! Nu ben ik al stevig van mezelf, maar normaal hou ik mijn buik altijd redelijk in, dat lukt me nu niet meer....

2 maanden geleden

Ja bizar toch? Ik hou m wel in gedurende de dag als ik mensen zie, maar als ik het normaal doe en niet inhoud, is het zo…. Wordt moeilijk verborgen houden zo!

2 maanden geleden

Ik ook! Nu ben ik al stevig van mezelf, maar normaal hou ik mijn buik altij ...
Heerlijkste moment van de dag is ‘s avonds. Op de bank, buik gewoon en niet inhouden en die bh uit haha want staat zoveel druk op. Liefs!

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ja ik ook! 5+3 en ik lijk wel 5 maanden zwanger! Dit kan ik niet lang verbo ...
Lastig geheim houden zo hè?