1305 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn ...
Ja hier ook zo! Bij m’n eerste zwangerschap begon ik met 15 weken pas wat te merken aan m’n buik 😂

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn ...
Enorm! Haha

2 maanden geleden

Reactie op FabienneJanique

Enorm! Haha
Hier ook! Helemaal ‘s avonds na het eten. Normaal heb ik echt een platte buik 😅

2 maanden geleden

Reactie op Daan8123

Vandaag 4+6 😍 In april een miskraam gehad… Het enige ‘symptoom’ wat ik n ...
Hier ook 23e pas de eerste echo. En ook last van die krampen, ik vind het niet normaal spannend

2 maanden geleden

Ik ben rond de 5 weken nu. Door een onregelmatige cyclus is het moeilijk te voorspellen. Tot nu toe af en toe misselijk, moe, pijnlijke borsten, emotioneel en rugpijn. Soms ebben de symptomen (helemaal) weg, wat toch best spannend is. Als de kwaaltjes terugkomen is dat ineens toch fijn en een bevestiging dat het goed gaat.

2 maanden geleden

Reactie op Dunkindonuts90

Hier volgens mijn cyclus 4 weken zwanger maar vermoed ivm vroege eisprong w ...
Trillend oog .. Hier ook al een aantal weken last van vooral op t werk .. Wist niet dat dit ook bij de Symptomen hoorde😅 Maar nu valt t trillende oog misschien toch op z’n plek 🙈

2 maanden geleden

Hier sinds eergisteren paar keer een klein beetje bruin verlies gehad, lage rug pijn en buikpijn. Maar de rugpijn en buikpijn heb ik al vanaf ovulatie dag.. toch maak ik me wel zorgen.. Ik zit vandaag pas op 5+2 en moet nog 13 dagen wachten tot de echo. Gelukkig heb ik een lieve zus die ook verloskundige is en ik alles kan vragen elk moment van de dag en mij wat gerust stelt, maar toch.. Verder blijven de kwaaltjes die ik al had: misselijkheid, hoofdpijn, moe en gespannen borsten hetzelfde.. Hoop zo dat het toch allemaal goed zal blijven gaan en dat het bruin verlies niks bijzonders is.. Emoties gaan alle kanten op..

2 maanden geleden

Reactie op Janehof

Ik heb veel pijn, kramp rechts onder in mijn buik. Hebben meer mensen dit? ...
Ja, dit heb ik ook! Voel me hier een beetje ongerust bij, maar overal op internet staat dat dit ‘normaal’ is.

2 maanden geleden

Inmiddels 3 weken en 6 dagen zwanger. Dus super pril. Maar merk dat ik nog wat lichte krampen heb, heel moe ben en vaak duizelig. Verder voel ik me tot nu toe nog oke 😊

2 maanden geleden

Reactie op clau1985

Jullie ook zo’n opgeblazen buik? Weet dat het het kindje nog niet kan zijn ...
Jup herkenbaar! Ben nu volgens de app 5 weken (volgens een andere site 4 🤷🏻‍♀️ dus zal er wel tussenin zitten) Maar heb op dit moment alleen last van lichte vermoeidheid, flink opgeblazen buik en nog wat gevoelige borsten. Benieuwd of dit zo blijft..

2 maanden geleden

Momenteel 4+2 en merk dat ik einde van de dag wat vermoeid ben en soms felle steken heb in mijn liezen en onderin m’n buik. En af en toe dizzy. M’n borsten zijn wat voller maar niet pijnlijk. Veder geen klachten. 🩷🤍🧡

2 maanden geleden

4 weken en een bepaalde constante druk in mijn onderbuik. Gisteravond wat bruinverlies in mijn afscheiding, maar dat is nu gestopt. Het maakt me meteen weer zenuwachtig na 3 miskramen, maar we houden de moed er in 💪 Ik hoop zo dat deze blijft plakken! Verder met vlagen wat hoofdpijn en vanmiddag was ik vooral erg moe

2 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie stemming? Ik merk dat ik nu best down ben, beetje chagrijnig de hele tijd. Meerdere last van?

2 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie stemming? Ik merk dat ik nu best down ben, beetje c ...
Check! 😝

2 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie stemming? Ik merk dat ik nu best down ben, beetje c ...
Dat komt ook door het weer (bij mij dan) 😂

2 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie stemming? Ik merk dat ik nu best down ben, beetje c ...
Ik ben juist hardstikke hyper sinds ik het weet. Wakker om 5.00u, energie voor 10. Heel bizar. Echt een roze wolk denk ik

2 maanden geleden

Reactie op Dromer19

Momenteel 4+2 en merk dat ik einde van de dag wat vermoeid ben en soms fell ...
Ik ben ook precies 4+2 zwanger en heb echt dezelfde kwaaltjes. Ben af en toe ook zo duizelig heel gek en eng gevoel!

2 maanden geleden

Meer dames die ineens last hebben van ergere buikkrampen? Geen heftige pijn ofzo maar wel meer aanwezig. Ik ben nu 4 weken.

2 maanden geleden

Ik heb weinig kwaaltjes. Ergens een blessing! Maar het maakt me ook onzeker en de echo lijkt nog zo ver weg. Nog twee weken wachten..

2 maanden geleden

Reactie op louzapoes

Ik ben nu precies 4 weken en heb mega kramp, alsof ik heel erg ongesteld be ...
Dit heb ik ook! De hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moet worden… maak me soms wel zorgen