27 Reacties

2 maanden geleden

Dit is mijn 4e zwagerschap(hopelijk nu wel met goed eind na 2 miskramen) maar elke keer is anders. Van helemaal nergens last van tot vanaf dag 1 misselijk en heel moe Bij de eerste had ik dus nergens last van, behalve wat duizelig bij het opstaan iets later in de eerste termijn. Bij de miskramen varieerde de klachten van misselijkheid en vermoeidheid bij de eerste tot wederom bijna geen klachten(alleen gevoelige borsten) bij de volgende. Ik heb nu wederom nergens last van. Ok mijn tepels hebben het niet naar hun zin en merk dat ik ineens niet meer omkijk naar snoep maar naar fruit grijp 😅 maar die ontwikkeling vind ik helemaal niet erg

2 maanden geleden

Ook 4de zwangerschap. 2 de kindje, wat er hier boven staat idd. Het is zo anders elke x geweest

2 maanden geleden

Ik heb ook weinig kwaaltjes, wel gisteren hele opgezette buik en daardoor misselijk. Ook ben ik af en toe een klein beetje duizelig maar verder eigenlijk weinig last.

2 maanden geleden

Hoi, Ik heb dat ook en het maakt mij ook echt heel onzeker. Bij mijn eerste zwangerschap was ik gelijk heel misselijk (niet overgeven) en nu voel ik eigenlijk bijna niks. Ik was van de week een beetje duizelig, vermoeide benen en ik voel me wat moe maar dat heb ik vaker :) Op de één of andere manier ben ik gelijk bang voor een miskraam. Geen idee waarom

2 maanden geleden

Dit is mijn derde zwangerschap (tweede kindje) en tot nu toe voel ik me nu echt het beste van alle zwangerschappen. Soms een beetje moe, klein beetje gevoelige tepels en borsten en af en toe een vreetbui. Klein vraagje van misselijkheid of beetje vermoeide benen. Maar allemaal minimaal! Vorige zwangerschap was ik echt ontzettend moe, had ik veel meer last van misselijkheid en een ‘katerig’ gevoel. Ik maak me niet zoveel zorgen, vind het wel fijn hoe het nu gaat. In de zwangerschap die eindigde in een miskraam (met 7 weken) had ik al die tijd een unheimisch gevoel dat iets niet goed was. En nu heb ik juist een rustig gevoel vol vertrouwen.

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap (met 9 weken geen kloppend hartje meer) helemaal geen puistjes, hele pijnlijke volle borsten, hoofdpijn. Dus ik dacht dat het nu niet raak was omdat ik het nou omgekeerd had dus puistjes, geen pijnlijke borsten en geen hoofdpijn, maar is 2e iui wel weer raak! Dus ook geen symptomen! Verschilt schijnbaar heel erg….

2 maanden geleden

Ik heb ook 0 kwaaltjes, behalve wat vermoeidheid. Maar kan ook door de spanning komen. Maakt echt onzeker! Wel fijn om te horen dat de dames met meerdere zwangerschappen erg verschillende zwangerschappen hebben gehad.

2 maanden geleden

Ik heb ook niet zoveel kwaaltjes, gevoelige borsten gehad welke wel iets te lijken afnemen. Verder voel ik me prima. Ik ben in staat weer een zwangerschapstest te doen 🤣

2 maanden geleden

Dit is ook mijn vierde zwangerschap en het is weer heel anders. Ik heb weinig symptomen behalve vermoeidheid en soms een beetje dizzy maar goed. De nachten konden de afgelopen dagen ook wat beter. Mijn vorige zwangerschap had ik op maandag een terugplaatsing en op die vrijdag daarna al zoveel symptomen dat ik zeker wist dat ik zwanger was.

2 maanden geleden

Stom he, die onzekerheid? Hier ook 2e zwangerschap. Voor m’n gevoel was ik bij de 1e van begin tot week 16 misselijk. Nu niks, op gisteren gevoelige borsten na. Wel slaap ik echt mega licht, meer meiden hier last van?

2 maanden geleden

Nee ik slaap als een os echt. Maar kennelijk veel te weinig diepe slaap volgens mn fitbit. Ik ben wel van 14:30 tot 19:30 ong echt doodmoe. Mijn ochtenden zijn dan ook wel echt druk en ook fysiek belastend.

2 maanden geleden

Ja hier ook, 4+6 en weinig last van symptomen.. Enkel gevoelige borsten en soms wat moe, meer niet!

2 maanden geleden

Hier ook! Nu 5+1. Dag voor ik ging testen (bijna 2wk geleden) hele dag kotsmisselijk en buikpijn. Daarna echt alleen hele zere borsten (nog nooit gehad met menstruaties dus ik weet even niet wat ik meemaak😂)en merk sinds gister meer vermoeidheid en hele levendige nachtmerries helaas. Maar geen misselijkheid meer of buikpijn....ik ga er maar vanuit dat het goed gaat maar maakt me soms wel onzeker!

2 maanden geleden

Reactie op Gwennh87

Dit is mijn 4e zwagerschap(hopelijk nu wel met goed eind na 2 miskramen) ma ...
Haha wat grappig ik heb exact hetzelfde! Ik ben echt een zoetekauw en merk dat ik dat echt links laat liggen en gewoon alleen maar fruit wil? Heb dit echt nog nooit meegemaakt voor mn zwangerschap maar ik vind het wel prima eigenlijk 😂

2 maanden geleden

Hier 4 a 5 weken van tweede kindje en echt 0 symptomen. Maak soms wel beetje zorgen en soms denk wees nu maar blij komt Nog het is zo pril 😂

2 maanden geleden

Reactie op Maxxime

Hier 4 a 5 weken van tweede kindje en echt 0 symptomen. Maak soms wel beetj ...
Jaa dit denk ik ook maar 😂😂 over paar weken praten we mss wel anders!

2 maanden geleden

Reactie op Lina1995

Jaa dit denk ik ook maar 😂😂 over paar weken praten we mss wel anders!
Ja precies hahah

2 maanden geleden

Reactie op roxhv

Haha wat grappig ik heb exact hetzelfde! Ik ben echt een zoetekauw en merk ...
Herkenbaar! Alles wat "ongezond" is heb ik een enorme afkeer van gekregen haha. Gewoon echt geen trek ik

2 maanden geleden

Hier ook weinig symptomen! Ik ben 5+5 en na 2 miskramen vind ik het heel spannend. Ik heb alleen last van pijnlijke borsten en meer vermoeidheid. Ik moet zeggen dat het me wel een beetje gerust stelt om te lezen dat er meer zijn zonder een waslijst aan symptomen!

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Hier ook weinig symptomen! Ik ben 5+5 en na 2 miskramen vind ik het heel sp ...
Ja ik heb echt precies hetzelfde als jij!