9 Reacties

2 maanden geleden

Misschien contact opnemen met je huisarts of verloskundige ivm het stoppen wellicht kunnen hun je adviezen geven. Bij mijn vriendin dat is al wel een aantal jaar geleden gaven ze toen aan dat ze een heel eind moest minderen dit omdat ze anders zoveel stress had over het stoppen dat dit ook niet goed was voor de baby.

2 maanden geleden

Blowen en roken kan wel kwaad maar mijn gynaecoloog legde mij uit dat als je nog heel pril bent de embryo nog niet van jou bloedbaan leeft maar van de dooier waar het in zit. Met een week of 12 gebeurt het pas dat het van jou bloedbaan gaat leven. Dus zorg dat je zo snel mogelijk stopt.

2 maanden geleden

Nicotine pleister kun je gebruiken. Misschien helpt dat met het stoppen. Heel veel succes

2 maanden geleden

Reactie op 87Mellie87

Blowen en roken kan wel kwaad maar mijn gynaecoloog legde mij uit dat als j ...
Dit! Dus je hebt nog even om te stoppen/minderen. Hoe minder hoe beter! Wat gedaan is is gedaan kan je niet meer terug draaien. Maar je weet het nu😉

2 maanden geleden

Hey, wat dapper dat je dit deelt! Zoek vooral hulp, bijv bij Siriz, die kan je helpen bij onbepaalde zwangerschap, eet gezond en neem supplementen. Naast foliumzuur zijn er speciale multivitamines voor zwangere vrouwen

2 maanden geleden

Acupunctuur evt?

2 maanden geleden

Hey, wat dapper dat je dit deelt! Zoek vooral hulp, bijv bij Siriz, die kan ...
Ohh topp dankjewelll

2 maanden geleden

Reactie op 87Mellie87

Blowen en roken kan wel kwaad maar mijn gynaecoloog legde mij uit dat als j ...
Oh dat wist ik niet eens Fijn om te weten dankjewel

2 maanden geleden

Reactie op Ashleytho

Misschien contact opnemen met je huisarts of verloskundige ivm het stoppen ...
Jaa ik ben nu van 1 pakje per dag naar ongeveer 5/6 sigaretten per dag gegaan en dat wil ik met de dagen minder laten worden ik hou het ook bij maar ja ik ga wel ff contact opnemen met mijn huisart dankjewelll