58 Reacties

2 maanden geleden

Ik volg even. Ben 4+5 en ben echt heel de dag door misselijk 😭

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik volg even. Ben 4+5 en ben echt heel de dag door misselijk 😭
Wat een ellende!! Helpt eten een beetje?

2 maanden geleden

Mijn arts zegt dat je gewoon gember kan eten of de pillen mag gebruiken...

2 maanden geleden

Reactie op Jamflan

Wat een ellende!! Helpt eten een beetje?
Nee helaas echt totaal niet, zodra ik eet gaat het wel maar daarna nog misselijker 🥲

2 maanden geleden

Hier ook! Ik ben ondertussen 8+2 en zit aan de navalit. Hierdoor is het wel veel beter, maar het misselijke gevoel blijft wel ergens hangen. Hopelijk zijn we er snel vanaf

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde en weet me er geen raad mee helpppp

2 maanden geleden

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik begin sochtends met een verse gemberthee en ik slik gemberpillen, voor geschreven door de huisarts. Maar deze kan je ook gewoon kopen. Van het merk arkopharma. Bij mij werkt het tot nu toe nog wel.

2 maanden geleden

Hier ook. 8+3 en er vandaag helemaal klaar mee met alleen maar misselijk zijn. Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar vervelend is het wel. Ik drink ook verse gemberthee en neem gembercapsules. En maar eten waar ik zin in heb, niet het gezondste helaas.

2 maanden geleden

Ik gebruik suprimal, verkrijgbaar bij de kruidvat. Mag je gebruiken gedurende zwangerschap. On label is het tegen reisziekte maar off label wordt het ingezet voor zwangerschapsmisselijkheid & braken.

2 maanden geleden

Idd gemberpillen of suprimal. Kleine slokjes blauwe powerade of aquarius kunnen ook helpen als je misselijk bent

2 maanden geleden

Ik wil je wel waarschuwen dat als je begint met echt spugen je moet stoppen met de gember. Dat brand zo ontzettend als je moet spugen. Echt niet normaal.

2 maanden geleden

Reactie op mylene123

Mijn arts zegt dat je gewoon gember kan eten of de pillen mag gebruiken...
Wat top! Dankjewel voor het delen 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Rosa ✨

Nee helaas echt totaal niet, zodra ik eet gaat het wel maar daarna nog miss ...
Oh wat verschrikkelijk, hopelijk vind je wat tips die voor je werken. Hou vol lieverd 🩷

2 maanden geleden

Reactie op Lotte10386392

Hier ook! Ik ben ondertussen 8+2 en zit aan de navalit. Hierdoor is het we ...
Heb je dat via je huisarts gekregen? Jaaa hoop voor ons dat het snel afneemt

2 maanden geleden

Reactie op Mommytobe26april

Wat ontzettend vervelend voor je. Ik begin sochtends met een verse gemberth ...
Ik heb dus eentje van de Holland en barret van eigen merk “ gember wortel” denk je dat het merk uit maakt? Zal morgen even dubbel checken bij de huisarts

2 maanden geleden

Bij mij helpt het echt om, om de 2/3u te eten. Geen suiker te nuttigen en veel zuur fruit eten. Ik start de dag met een smoothie met yoghurt rood fruit en banaan en een schep collageen en dan 2 uur later een cracker met beleg bijvoorbeeld. Maar dat is wat voor mij goed helpt! Sterkte 🥰

2 maanden geleden

Reactie op danawoest

Bij mij helpt het echt om, om de 2/3u te eten. Geen suiker te nuttigen en v ...
Oh en ik word juist misselijk van gember maar dat komt omdat ik het normaal nooit drink en het niet zo lekker vindt?

2 maanden geleden

Reactie op Jamflan

Ik heb dus eentje van de Holland en barret van eigen merk “ gember wortel” ...
Ik denk niet dat het merk persee uitmaakt, ik denk dat het vooral erom gaat of er wel echt het ingrediënt gember in zit en geen andere troepjes 😊 maar met Holland & barret zit je vaak wel goed lijkt me

2 maanden geleden

Reactie op Jamflan

Ik heb dus eentje van de Holland en barret van eigen merk “ gember wortel” ...
Die neem ik ook’ 1 in de ochtend na het ontbijt.. helpt mega met mijn misselijkheid al een week’ echt een wereld van verschil

2 maanden geleden

Ik ben nu 6+3 en ik slik suprimal maar het lijkt niet (meer) te helpen. Als ik wakker word ben ik misselijk en eet ik wat waardoor ik me al snel beter voel! Alleen als ik opsta en wat ga bewegen dan opeens wordt ik super duizelig en wordt ik extreem misselijk. Als ik dan niet ga liggen snel dan moet ik braken. Nog tips? Het is zoo vaag omdat als ik lig het best ok gaat!