48 Reacties

één maand geleden

🍀Positivitopics 🍀

één maand geleden

Wat een enthousiasme over dit topic. Uit je enthousiasme en positiviteit hier!

één maand geleden

Whoop whoop, heel leuk @ Zomerbries en Kuss_ies 💃 Wij waren vandaag weer bij de VK. Aan het eind van het gesprek kregen we een tas met foldertjes mee. Bij thuiskomst kwamen we erachter dat er ook allerlei leuke spulletjes in zitten 😀. Luiertjes, doekjes, zalfjes, crèmetjes etc.. Voelde echt als een cadeau tijdens het uitpakken 🤩. Onze eerste baby-spulletjes ooit. Ennnnn er zat ook een tandenborstel en tanden pasta in voor de kleine. Hoef ik dat niet meer aan te schaffen over een jaar 😂. Voelde me echt even zwanger. En hebberig, want keek steeds of er meer in de tas zat tussen de (reclame)foldertjes hihi 🤪

één maand geleden

Reactie op Bloemetje1804

Oehhh love it!

één maand geleden

Leuk dit!! Ik ben interieurstylist en kan dus echt niet wachten tot ik los kan met de babykamer! ❤️😅

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Whoop whoop, heel leuk @ Zomerbries en Kuss_ies 💃 Wij waren vandaag weer ...
Leuk is dat he! Vond dat ook echt zo leuk bij mn eerste! Ik heb donderdag mn eerste echo dus ben benieuwd of het nog hetzelfde is als augustus vorig jaar.

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Leuk is dat he! Vond dat ook echt zo leuk bij mn eerste! Ik heb donderdag m ...
Nou hopelijk wel!

één maand geleden

Reactie op Bloemetje1804

Leuk dit!! Ik ben interieurstylist en kan dus echt niet wachten tot ik los ...
Oh zo leuk!! We willen wel foto’s zien t.z.t. (en als jij je er oké bij voelt natuurlijk 😀). No need to say dat we hoge verwachtingen hebben van int.stylist 😄😄

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Oh zo leuk!! We willen wel foto’s zien t.z.t. (en als jij je er oké bij voe ...
Haha I feel the pressure! 😂 Maar komt goed tegen die tijd!

één maand geleden

Reactie op Bloemetje1804

Leuk dit!! Ik ben interieurstylist en kan dus echt niet wachten tot ik los ...
Oewww hoe geniaal !!

één maand geleden

Oooh dit is leuk! Is onze eerste zwangerschap.. gisteren echo gehad die gelukkig erg goed was! Ben zelfs al verder dan ze dachten 😅.. vandaag bij Kruidvat de baby doos opgehaald, zaten zulke handige bruikbare dingen in! Kan ook niet wachten om exht te gaan shoppen 🤗🤗

één maand geleden

Ook voor mij de eerste zwangerschap, vandaag met 9+3 een heerlijk compleet en beweeglijke frummel gezien, ben helemaal happy!! En ik ben dus ook super blij met het feit dat ik in april uitgerekend ben. Vanaf halverwege maart al lekker met verlof, precies wanneer de lente begint. Dan kun je eerst nog lekker nestelen, daarna cocoonen met de baby en met lekker weer de deur uit! Verlof is dan in een heeeerlijke periode

één maand geleden

Reactie op Shirley94

Ook voor mij de eerste zwangerschap, vandaag met 9+3 een heerlijk compleet ...
Ik ben ook in april uitgerekend en besef me nu door jou dat dit inderdaad een hele leuke periode is :)

één maand geleden

Het is zo'n speciale periode. Juist door de kwaaltjes die ook minder zijn besef ik dat mijn lichaam veranderd voor een klein wondertje. Ik vind het zo bijzonder en speciaal dat ons lichaam dit kan. Het is ons 1ste kindje en wij zijn nu 7 weken. Ik tel de dagen nog niet ivm de echo die wij pas volgende week woensdag hebben. Dan weten we het natuurlijk precies. Vind het zo spannend. Maar kan niet om alles te zien. Alle vertrouwen in mijn lichaam en het kindje ❤️

één maand geleden

Reactie op Kim1267

Het is zo'n speciale periode. Juist door de kwaaltjes die ook minder zijn b ...
💛 💛

één maand geleden

Omg meiden, wie eet er ook zo veel en kan er ook lekker van genieten? Gisteren heb ik een heeeeerlijk triangel-broodje met zonnebloempitten, pesto en mozzarella gemaakt. Lekker zout en peper erop gedaan. En toen het broodje op was heb ik er weer een gemaakt. Dit x met een bruin pistoletje. Heb uitgerekend op hoeveel calorieën ik zat en ik kwam uit op 900 😳 😂. Maar heb er zoooo van genoten. De pesto (zo’n bakje pesto spread van de Plus) en mozzarella waren gisteren wel meteen op na dat tweede broodje. Alleen…. ik wil er vandaag weer een haha 😂. Ga ik niet doen, want wil wel gevarieerd blijven eten. Maar ooooooh ik moet echt de hele tijd aan dat geluksmoment en de broodjes van gisteren denken 🤤 🤤. Mijn hoofd zegt steeds ga even naar de Plus en haal de ingrediënten, maar ga ik niet doen. Alleen die pesto krijg ik niet uit mijn hoofd 🤤 #verliefdepuber 😂 Waar hebben jullie al enorm van kunnen genieten qua eten ? 👀

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Omg meiden, wie eet er ook zo veel en kan er ook lekker van genieten? Gis ...
Ps: soms ben ik ook wel misselijk hoor. En soms totaal geen eetlust. Maar dat laat ik hier even weg. Gaat me nu even vooral om de geniet momenten van lekkernijen die ik voor mezelf maak onder het mom van “goed voor mezelf en de inimini” zorgen ;). Dus sws echt niet vervelend bedoeld naar meiden die heel veel last hebben van de misselijkheid en daardoor juist niet van eten kunnen geniet. In het tweede trimester kunnen jullie allleeeeeees inhalen 😀

één maand geleden

Ik voel me vandaag echt top🥰 De standaard kwaaltjes zijn aanwezig maar hè hoort het een beetje bij zullen we maar zeggen. Maar het besef dat ik eindelijk zwanger ben is eindelijk geland. Ik heb zelfs een frietje bij de Mc gehaald om het te vieren😂

één maand geleden

Wat een fijn topic, natuurlijk mogen de mindere momenten er ook zijn, maar merk dat je met positiviteit veel beter en sneller de wachtdagen doorkomt. Ik heb al een matra voor mezelf die ik iedere dag even herhaal: ‘ons kindje groeit goed in mijn buik. Ik heb vertrouwen in mijn lichaam’. Ik merk dat dit heel erg helpt! Zelfs mijn man doet mee als ik er even doorheen zit, dan zegt hij altijd: ‘Nee, we doen dit vanuit vertrouwen.. wat zeggen we dan?’. Helemaal fijn om te zien dat dit ook bij hem goed werkt!

één maand geleden

Ik voel me vandaag echt top🥰 De standaard kwaaltjes zijn aanwezig maar hè ...
Ik doe het zelf ook niet vaak, maar zoooo goed om kleine momentjes te vieren! Heb nu wel zin in MD friet door jou haha 🍟