48 Reacties

één maand geleden

Reactie op Laura.12345

Wat een fijn topic, natuurlijk mogen de mindere momenten er ook zijn, maar ...
Mooie mantra 💛

één maand geleden

Wij hebben afgelopen weekend onze eerste Blije Doos opgehaald en eigenlijk durfde ik hem nog niet open te maken, omdat ik in principe eerst met alles wil wachten tot onze eerste echo a.s. dinsdag, om zeker te weten dat alles nu goed is. De vorige keer is het helaas mis gegaan. Maar toch hebben we hem opengemaakt en op de één of andere manier werd ik er gewoon helemaal blij en rustig van. Ook wij zeggen elke dag eventjes aan het einde en begin van de dag hoe blij we zijn dat er nu weer zo'n mini in mijn groeit en dat wij er vertrouwen in hebben dat het deze keer helemaal goed gaat komen. We zijn positief ingesteld en gaan er vanuit dat we a.s. dinsdag een mooi frummeltje op beeld krijgen te zien 🍀

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Omg meiden, wie eet er ook zo veel en kan er ook lekker van genieten? Gis ...
Ik wil echt veel eten maar ben ook heel misselijk soms. Maarrr when im not vreet ik mezelf echt rond. 3x pizza gegeten vorige week

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Ik wil echt veel eten maar ben ook heel misselijk soms. Maarrr when im not ...
Houd vol! Bijna je tweede trimester en dan kun je bijna alles eten! Zelfs ELKE DAG PIZZA als je zou willen… 💃 en dat voor zes maanden lang. En daaaaarna kun je echt alles eten. Nikste geen carpaccio, rauwe kaas en wijn 🤪

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Omg meiden, wie eet er ook zo veel en kan er ook lekker van genieten? Gis ...
Ik ben hierdoor helemaal geïnspireerd. Gister lunch gehaald maar denk erover om terug te rijden naar de supermarkt vanmiddag voor lekkere broodjes met pesto, tomaat en mozzarella ✨🤩

één maand geleden

Reactie op FrisseEiland720725

Houd vol! Bijna je tweede trimester en dan kun je bijna alles eten! Zelfs E ...
Cant wait for the borrelplankjes

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Cant wait for the borrelplankjes
🤤 🤤

één maand geleden

Voordat ik in verwachting raakte, sportte ik aardig fanatiek: twee keer in de week boksen en twee keer in de week krachttraining. De afgelopen drie weken had ik hier echt te weinig energie voor. Ik ben nu iets meer dan 10 weken en vanavond is het me eindelijk weer gelukt om een bokstraining volledig mee te doen! Heerlijk en trots gevoel 🥰

één maand geleden

Wat een fijne topic! Wij hadden vorige week onze termijnecho. Onze bijna kleuter wilde heel graag mee, dus die hebben we natuurlijk opgehaald. Hij vond het zo leuk. Heel schattig de hele tijd fluisteren toen het licht uitging voor de echo. Allemaal vragen stellen overal met z'n kleine neusje bovenop staan om niets te missen. Zo lief♥️♥️ De verloskundige was ook zo leuk met m. Kleine taakjes geven, zwaaien naar de baby, eigen geprinte echo en nog een sticker toen we weg gingen. Zo'n fijne afspraak♥️ en met de kleine pinda was ook alles goed🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Koraaltje

Wat een fijne topic! Wij hadden vorige week onze termijnecho. Onze bijna kl ...
Wat een prachtig berichtje. En wat fijn dat jullie kleine betrokken werd door de VK🩷

één maand geleden

Reactie op Zomerbries

Voordat ik in verwachting raakte, sportte ik aardig fanatiek: twee keer in ...
Wat fijn! Hopelijk krijg je weer wat meer energie want persoonlijk doet sporten mij echt zoveel goed. Ik ga vandaag ook weer even fitnessen na een hele week

één maand geleden

Reactie op kuss_ies

Wat fijn! Hopelijk krijg je weer wat meer energie want persoonlijk doet spo ...
You go girl 🔥

één maand geleden

Hooi! Hier nu 11 weken en minder misselijk, yeeeh!!🥳 Eten wordt weer leuk en ik vind het ook motiverend als ik aan die zak chips denk om te beseffen dat ik ook eet voor een ander wondertje en dan maar crackers met kaas en komkommer maak oid. Hoewel ik ook guilt free kan genieten van ongezonde dingen hoor, leve het leven! 😋 Maar even dames. HOE LEKKER IS FRUIT?!! Oh ik heb okk weer 'gesport'! Gister ging mn vriend hardlopen en ik op de fiets ernaast. Waren we samen even moe erna haha maar we vonden het heel gezellig dat we toch een rondje samen gingen. Ik ben ook heeel trots en blij om te zien hoe hij zo trots en blij is op de baby die groeit en op mij, en dat hij me heel lief steunt en meer oppakt enzo, ik was altijd al diegene die hem zei dat hij ooit een super papa wordt maar nu dus nog meer! En het leukste komt nog: we hebben besloten te trouwen! Heel saai snel op ma ochtend, the party komt ooit nog wel, maar toch! Nou ik ga weer even crackers met kaas en komkommer maken en een kwart watermeloen wegwerken hoor, wie wil ook, follow meee! 🍉🥰

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Hooi! Hier nu 11 weken en minder misselijk, yeeeh!!🥳 Eten wordt weer leuk ...
FRUIT! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Hooi! Hier nu 11 weken en minder misselijk, yeeeh!!🥳 Eten wordt weer leuk ...
GEFELICITEERD! En geniet van je fruit. Heel herkenbaar, vooral als het koud en lekker sappig is van binnen 😋 😋

één maand geleden

Hej meiden! Ik heb sinds twee dagen weer een beetje energie 💃. EINDELIJK! Haha. Ik wil het niet jinxen, maar kon me niet inhouden om het te delen. Al weken elke dag overdag paar x slapen (maandagochtend door indutten zelfs nog een afspraak gemist 😅), maar gisteren en vandaag (nog) niet. ENNNN heb vandaag gewoon huishouden gedaan. Nooit gedacht dat daaaaaar nou zo blij mee zou zijn 😝. De vreetbuien en toiletbezoeken zijn nog wel m’n dagelijkse maatjes. Die willen denk ik nog even bij me blijven 😂😂

één maand geleden

Het is mooi weeer!!! 🥳

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Hooi! Hier nu 11 weken en minder misselijk, yeeeh!!🥳 Eten wordt weer leuk ...
FRUIT IS GEWELDIG ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

één maand geleden

Reactie op TinyTao25

Het is mooi weeer!!! 🥳
Jaaaaa heerlijk hè!

één maand geleden

Hebben jullie je online winkelmandje ook al vol zitten met baby kleding/spullen? 🤭