52 Reacties
2 maanden geleden
Hebben jullie je online winkelmandje ook al vol zitten met baby kleding/spu ...
Nog niet. Dat mag van mezelf pas na de termijnecho. En die is aanstaande vrijdag, dus over een week zitten de mandjes he-le-maal VOLLLLL 🎈.
Bij welke winkels heb je allemaal al gekeken?
2 maanden geleden
Reactie op FrisseEiland720725
Nog niet. Dat mag van mezelf pas na de termijnecho. En die is aanstaande vr ...
Begrijp ik! Ik moet stiekem ook wel opbiechten dat ik al een jaar van alles in mijn mandjes werp voor een baby hoor haha.
Maar ik kijk voornamelijk bij de H&M hema en Zara.
één maand geleden
Begrijp ik! Ik moet stiekem ook wel opbiechten dat ik al een jaar van alles ...
Alleen maar leuk!!
één maand geleden
Ik ben erg onzeker na een miskraam, maar kwam er vandaag achter dat mijn onderbuik dikker is geworden ❤️ . Ik had al geen platte buik, maar nu begint de buik lager en anders rond. Ik zie het als een goed teken! Vandaag 11+5
één maand geleden
Reactie op Koekiemonster _
Ik ben erg onzeker na een miskraam, maar kwam er vandaag achter dat mijn on ...
WHOOP WHOOP, baby wil gezien worden 🎉.
één maand geleden
Gister een pretecho laten maken met 9+4.
Mijn zoon van 8 moest huilen van geluk. Schattiger dan dat heb ik nog niet meegemaakt 🥰
22 dagen geleden
Hoe is het met de positiviteit gesteld deze week? 👀
Hier gaat alles wel goed (op wat ditjes/datjes na).
Ben thuis bezig met een leuk babyhoekje te creëren. We wilden, naja eerlijk gezegd: ik wilde, gisteren babybedjes bestellen voor achter de baby box, maar schrok enorm van de -uiteindelijke- prijzen! Voor 2,5 meter was het 280 euro 😨. Dus dit weekend maar even op zoek naar een alternatief om de muur achter de baby box op te vrolijken ☁️ ☀️ 🐉 🌴
20 dagen geleden
Jaa positive vibes!! Hier ook alles goed, eigenlijk nog steeds nergens last van. Hoop dat dat zo blijft! 🤞🏼
Morgen weten we het geslacht 🩷💙 en daarna ga ik lekker los met shoppen!! Zo’n zin in!