9 Reacties

2 maanden geleden

Hi Rxoxo, Als je deze klachten houd zou ik toch je huisarts of verloskundige vragen een echo te maken als het bloeden niet doorzet. Met 5 weken zou dit mogelijk kunnen zijn. Ik had ook al vanaf vroeg klachten als bloedverlies (bruin, roze uiteindelijk rood) Een soort kloppend trekkend gevoel in mijn lies. Ik wist vanaf dat moment zelf zeker dat het een bbz was. Ik heb een echo gehad en hcg laten prikken. 🍀

2 maanden geleden

Ik was ook bang voor een BBZ maar mijn verloskundige zei dat je daar dan vaak wat later klachten van zou krijgen dan in het stadium waar wij zitten. Zou voor de zekerheid toch even contact opnemen met je eigen verloskundige maar misschien stelt dit je iets gerust.

2 maanden geleden

Bij mij met 2 dagen.

2 maanden geleden

Hi Rxoxo, Als je deze klachten houd zou ik toch je huisarts of verloskundi ...
Bij een bbz is je hcg dan hoog? Vanochtend bloed geprikt en mijn hcg is nu 36..

2 maanden geleden

Reactie op frummie2022

Ik was ook bang voor een BBZ maar mijn verloskundige zei dat je daar dan va ...
Hier in België werkt het niet zo helaas.. dan moet je bij de gynaecoloog gaan, krijg je een secretaresse aan de lijn.. kan pas volgende week donderdag gaan voor een echo en daar heb ik ookal aardig op moeten aan dringen want ze zei heletijd normaal wordt het pas gedaan bij 8 weken 😅 vanochtend bij de huisarts geweest m’n hcg is 36 natuurlijk geen goed teken zoals ik wel al dacht..

2 maanden geleden

Reactie op Rxoxo

Bij een bbz is je hcg dan hoog? Vanochtend bloed geprikt en mijn hcg is nu ...
Nee niet perse, maar de kans dat het met 36 voor deze pijn kan zorgen lijkt me niet eigenlijk..

2 maanden geleden

Nee niet perse, maar de kans dat het met 36 voor deze pijn kan zorgen lijkt ...
Oké.. het zou ook kunnen dat m’n eitje uit links is gekomen ofja dat weet ik wel zeker eigenlijk want met mn eisprong had ik ook last links.. bij mn zoontje heb ik ook een aantal weken last gehad rechts en toen gaf de gynaecoloog bij de eerste echo aan dat mn eitje uit rechts was gesprongen en wss daardoor last had… hoop dat het snel opgang komt allemaal want dat wachten is al helemaal killing ..

2 maanden geleden

Het kan helaas lang duren. De verloskundige zei wel maanden soms. Ik had een missed abortion. Op de echo was te zien dat het niet goed zat maar begon niet te bloeden of iets. Heb dat een week aangezien en toen medicatie gebruikt om het op te wekken.

2 maanden geleden

Reactie op suzen90

Het kan helaas lang duren. De verloskundige zei wel maanden soms. Ik had ee ...
😢 als het bij mij niet op gang komt zou ik ook graag medicatie krijgen, lijkt me verschrikkelijk om hier nog weken of maanden mee rond te lopen..