15 Reacties

2 maanden geleden

Heb je daarna nog een x getest?

2 maanden geleden

Ik denk wel eerder innestelingsbloeding. Cb test 2-3 weken, betekent 4 a 5wk zwanger vanaf EDLM. Als je 14 juni de EDLM had, verwacht je ong 2wk daarna de ovulatie en ong een week tot 12 dagen erna mogelijke innesteling met mogelijke bloedingen. Als je denkt dat 9 juli je EDLM was, dan zou je bij een normale cyclus rond de 23e juli je ovulatie verwachten, niet al een positieve test.

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Heb je daarna nog een x getest?
Ja wel getest: "normale testen" niet die met wekenindicator. Ik heb er wel een aantal besteld zodat ik deze week nog een keer kan testen en zien wat die aangeeft

2 maanden geleden

Ik denk wel eerder innestelingsbloeding. Cb test 2-3 weken, betekent 4 a 5w ...
Hmm dus toch. Wel gek toch dat die innestelingsbloeding 4 dagen aanhield en ook nog eens veel bloed. Op 5 juli was ik nog bij de gynaecoloog en die had een inwendige echo gedaan en die zag niks

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Hmm dus toch. Wel gek toch dat die innestelingsbloeding 4 dagen aanhield en ...
Ik verwacht ook niet dat je dan al iets hoeft te zien hoor. Ben zelf echoscopiste en meestal is er zo vroeg nog weinig te zien, of een heel klein zwart stipje, wat nog vanalles kan zijn. Sommige vrouwen bloeden heviger dan anderen. Veel bloedverlies is inderdaad apart, maar als je 2 weken later nog een positieve test hebt, is dat wel mooi. Houd het even in de gaten en dan kan je over 2 a 3 weken nogmaals een echo doen waarop je dan duidelijker beeld moet hebben

2 maanden geleden

Ik verwacht ook niet dat je dan al iets hoeft te zien hoor. Ben zelf echosc ...
Kan het kwaad dat ik dan zo veel bloedverlies heb gehad? Ik heb ook na dat bloedverlies alcohol gedronken omdat ik dacht dat ik ongesteld was. 3 glazen en dat weekend erop ook 3 glazen.

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Kan het kwaad dat ik dan zo veel bloedverlies heb gehad? Ik heb ook na dat ...
Daar kan ik helaas geen antwoord op geven, ben geen verloskundige....sorry. meestal is het enige wat je kan doen afwachten. Alcohol in zo'n vroeg stadium hoeft nog niet erg te zijn. Geen alcohol is altijd beter, maar zo vroeg doet het waarschijnlijk nog niet veel. Stress is waarschijnlijk slechter. Dus probeer te ontspannen en af te wachten. Makkelijker gezegd dan gedaan weet ik uit eigen ervaring🙈

2 maanden geleden

Daar kan ik helaas geen antwoord op geven, ben geen verloskundige....sorry. ...
Dankjewel! Ik had gelezen over het FAS dus ik was al gelijk bang hiervoor namelijk.....

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Dankjewel! Ik had gelezen over het FAS dus ik was al gelijk bang hiervoor n ...
Nee, dat verwacht ik zeker niet direct. 🙂

2 maanden geleden

Nee, dat verwacht ik zeker niet direct. 🙂
Dankjewel! Heb je wel eens op echo's kunnen zien, het effect van alcohol? Of komt dat pas als de baby is geboren?

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Dankjewel! Heb je wel eens op echo's kunnen zien, het effect van alcohol? O ...
Nee, is zeer lastig waar te nemen op een echo. Zijn wel markers voor, maar moeilijk dit eruit te halen op een echo

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Heb je daarna nog een x getest?
Ik heb net nog een keer getest: 1-2 weken zwanger geeft die nu aan haha. Hoe kan dat nou

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Ik heb net nog een keer getest: 1-2 weken zwanger geeft die nu aan haha. Ho ...
Omdat in de middag een lagere concentratie HCG in de urine zit. Daarom moet je testen met ochtendurine voor het betrouwbaarste resultaat

2 maanden geleden

Omdat in de middag een lagere concentratie HCG in de urine zit. Daarom moet ...
De test die ik vorige week waar stond 2/3 weken had ik ook in de avond gedaan.

2 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

De test die ik vorige week waar stond 2/3 weken had ik ook in de avond geda ...
Dan is het ook nog van invloed hoeveel je hebt gedronken van tevoren, hoe kort geleden je van tevoren hebt geplast ed. Mede daarom raden de fabrikanten van de test aan om op gezette tijden met ochtend urine te testen zodat er geen scheef lopende resultaten ontstaan waar twijfel over kan komen.