21 Reacties

één maand geleden

Ik zou het gewoon uitleggen en vragen. Daar doen ze vast niet moeilijk over. Alvast veel plezier bij de echo

één maand geleden

Wij kregen er 1, toen ik zwanger was van de 1e wisten we dat mijn schoonzusje kwam te overlijden. Uitgelegd en toen hebben we heb dubbel afgedrukt!

één maand geleden

Ik zou het gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis! Ik kreeg er 1 bij beide echo’s die ik nu heb gehad

één maand geleden

Ik heb 3 dagen geleden de eerste echo gehad, en ik heb er 4 mee gekregen.

één maand geleden

Ik kreeg bij de eerste echo 3 foto's mee, daarna 1, omdat ze het niet goed vastgelegd kreeg en daarna weer 3. Ik krijg om de twee weken een echo, omdat ik zwanger ben van een tweeling 😊 Maar als je het uitlegt denk ik dat ze sowieso wel een paar extra foto's willen afdrukken voor je. En anders misschien inscannen en uitprinten op fotopapier.

één maand geleden

Bij mijn praktijk krijg je alle foto’s op een usb stick (moet je bij de praktijk aanschaffen). + nog afgedrukte foto’s. Bij mijn vorige zwangerschap ook bewegende beelden op de usb stick.

één maand geleden

Dank jullie wel, mocht ik er maar één krijgen ga ik gewoon vragen of ze er nog één extra wil afdrukken.

één maand geleden

Ik kreeg er 1. Maar ik zou je situatie gewoon uitleggen! Dan zullen ze het vast doen.

één maand geleden

Bij de vroege echo (5 weken) kregen wij er 1. Bij de eerste gewone echo met 7 weken kregen wij er twee. Ik denk dat als je dit uitlegt ze er vast wel een paar extra wil maken voor jullie🍀

één maand geleden

Ik maak er een foto van en laat het bij de HEMA afdrukken voor familie!

één maand geleden

Ik krijg er steeds 3/4, dus beetje afhankelijk van je verloskundige denk ik😊

één maand geleden

Als je vk via zeangerenportaal werkt kun je al je foto's/filmpjes altijd downloaden. Ik heb ze zelfs nog van vorige zwangerschappen beschikbaar

één maand geleden

Reactie op Mellany1

Als je vk via zeangerenportaal werkt kun je al je foto's/filmpjes altijd do ...
Echt hoe werkt dat dan(

één maand geleden

Reactie op Momtobe26april

Echt hoe werkt dat dan(
Inloggen in mij dossier en dan naar je desbetreffende dossier en dan naar beneden scrollen en dan zie je gedeelde documenten

één maand geleden

Ik krijg er 7 mee, allemaal verschillende en digitaal alles door gestuurd ook de filmpjes

één maand geleden

Reactie op Mellany1

Inloggen in mij dossier en dan naar je desbetreffende dossier en dan naar ...
Aah ja met mij hebben ze niets gedeeld dan. Want daar staat niets in.

één maand geleden

Een foto van de echo maken en deze foto opdrukken. Zo hebben wij alle opa’s en oma’s een voorleesboek gegeven met een echo foto erin.

één maand geleden

Nu voor de tweede keer zwanger en komende week heb ik de eerste echo. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik alle foto’s digitaal. Is dit niet standaard tegenwoordig?

één maand geleden

Bij het ETZ krijg je meerdere echo's mee en kun je een stickie kopen waar de foto's en filmpjes op gezet worden