15 Reacties

één maand geleden

Niet uitgerekend de 25e, wel 11 april (nu 11+6). Ons zoontje is nu ook 11 maanden. Hij wordt 5 oktober 1 jaar! ☺️

één maand geleden

Hi, ja ik ben 25 april uitgerekend van mijn 2e kindje. Mijn zoontje is van 25 april 2023 dus dat is precies 2 jaar. Ik vind de zwangerschap niet spannend, vooral pittig met een dreumes erbij van 17 maanden

één maand geleden

Hi, ik ben ook de 25e uitgerekend en zwanger van mijn tweede kindje.

één maand geleden

Mijn dochter is ook 11 maanden en ik ben uitgerekend op 4 april! Ik ben zo veel afgeleid met mn dochtertje dat ij soms zelfs vergeet dat ik zwanger ben....🫠 veranderd vast als ik wat kan voelen...

één maand geleden

Mijn zoontje is ook bijna 11 maanden en ben 12 april uitgerekend. Ik ben er nu juist wat minder mee bezig dan de eerste keer, maar komt ook doordat ik wat meer m’n handen vol heb aan m’n zoontje 🙈

één maand geleden

Reactie op Baby2023_

Mijn zoontje is ook bijna 11 maanden en ben 12 april uitgerekend. Ik ben er ...
Hier net zo! ☺️

één maand geleden

Ik ben vandaag 9+1 en 30 april uitgerekend. Heeel spannend allemaal na een eerdere miskraam.

één maand geleden

Ben ook 25 april uitgerekend van 2 kindje is 20 maand

één maand geleden

24 april uitgerekend van m'n 2e kindje

één maand geleden

27 april uitgerekend voor m'n 2e kindje. Mijn zoontje is 2,5. Een lekkere drukke peuter dus buiten m'n werk en gezins leven en zwangerschap klachten te druk om het spannend te vinden denk ik, haha.

één maand geleden

Dochtertje is nu 14 maanden en 11 april afgerekend van de 2e .. vindt alles weer net zo spannend

één maand geleden

Hier ook uitgerekend 25 april en zoontje is 14 maanden

17 dagen geleden

26 april uitgerekend, dochtertje van 11 maand ☺️. Vind het niet spannend, wel heel bijzonder! Leuk dat we qua leeftijden van kindjes vlak op elkaar zitten.

17 dagen geleden

22 april uitgerekend en mijn zoontje is 15 maanden🩵 vind het net zo spannend als de eerste

17 dagen geleden

Hier ook 25 april uitgerekend van ons eerste kindje! Ik ben 26 jaar oud.