49 Reacties

2 maanden geleden

Ik snap je gevoel helemaal! De eerste 8,5 zo goed als nergens last van gehad, behalve hier en daar wat krampjes en wel echt een grote vermoeidheid. Heb mij toen ook echt onzeker gevoeld. Maar nu sinds dit weekend zou ik willen dat ik mij voelde zoals de eerste 8,5 week. 😝 Met vlagen extreme honger en als ik dan gegeten heb hondsberoerd erna! Dan na een paar uur weer honger en dan moet ik ook echt iets eten omdat ik anders daar weer misselijk van word en daarna, jup, weer hondsberoerd. 😅 Hoef gelukkig niet over te geven, daar ben ik wel echt blij mee want dat vind ik echt verschrikkelijk. Ik ben nu 9+1 vandaag en ik hoop écht dat ik mij snel weer mag voelen zoals de eerdere 8,5 weken. 🥹

2 maanden geleden

Hee, heel herkenbaar dit. Ik ben nu 8.1 weken en maandag pas de eerste echo omdat we nu op vakantie zijn. Ik ben zo onzeker omdat ik niet echt klachten heb. Tuurlijk fijn maar loop zo in m'n hoofd zorgen te maken. Vergelijk de zwangerschap ook veel die met mijn eerste kindje en toen was ik mega misselijk vanaf de 6 weken. Nu enkel gevoelige tegels en obstipatie.. hoop zo dat het goed zit.

2 maanden geleden

Hoi! Ik volg even. Ook ik ben nu op vakantie en voel me redelijk fit, ben ook niet misselijk. Ben nu 7+1. Nu las ik gisteren dat als je erg misselijk bent dit een teken is van een hoog hcg hebben en vrouwen die een miskraam krijgen minder last hebben van misselijkheid. Merk dat ik mezelf bang maak van alles wat ik lees, hoe vaak het wel niet fout gaat… 😬 Was me daar eerst niet van bewust en nu maak ik me ook snel zorgen merk ik. ):

2 maanden geleden

Reactie op Nikki1208

Hoi! Ik volg even. Ook ik ben nu op vakantie en voel me redelijk fit, ben o ...
O dus ik moet er nu vanuit gaan dat ik een miskraam ga krijgen omdat ik geen misselijkheid heb? Niet echt fijn om te lezen dit. Heb de eerste echo nog niet eens gehad en stresde hem al....

2 maanden geleden

Reactie op Klavertje30

O dus ik moet er nu vanuit gaan dat ik een miskraam ga krijgen omdat ik ge ...
Mijn verloskundige heeft gezegd dat de ene vrouw wel misselijk is en de andere niet en dat dit niets zegt over het verloop van je zwangerschap. Ik ben zelf ook niet misselijk en heb 2 goede echo’s gehad. Hopelijk stelt dit je een beetje gerust! 😘

2 maanden geleden

Reactie op laurianne

Mijn verloskundige heeft gezegd dat de ene vrouw wel misselijk is en de and ...
Dankjewel voor het reageren😊

2 maanden geleden

Reactie op Nikki1208

Dit is foutieve informatie. Het is hoe iemand reageert op HCG. De ene wordt er misselijk van en de ander niet. Ik heb zelf een miskraam gehad in 2020, toen was ik dood en doodziek van de zwangerschap. De tweede zwangerschap, waar mijn zoontje gezond uit is geboren, was een zwangerschap zonder veel misselijkheid! @Klavertje30 Maak je niet druk! Ook mijn verloskundige gaf aan dat het niks zegt over het verloop van je zwangerschap. Veel geluk ❤️

2 maanden geleden

Reactie op LM1992

Dit is foutieve informatie. Het is hoe iemand reageert op HCG. De ene wordt ...
Dankjewel voor je informatie. Ik heb al meerdere miskramen gehad dus ben al erg bang...

2 maanden geleden

Reactie op Klavertje30

Dankjewel voor je informatie. Ik heb al meerdere miskramen gehad dus ben al ...
Fijn om de reacties te lezen! Bedankt hiervoor. 🥰 Dit stelt gerust. Hey, het is niet mijn bedoeling om jou of anderen bang te maken. 😣 Ik heb zelf ook nog geen echo’s gehad en vind dit ook een spannende fase. Ik hoopte hier om eerlijke verhalen en info te horen. Je leest tegenwoordig door internet helaas al snel de verkeerde dingen. Ik hoop dat jij je nu ook een beetje gerustgesteld voelt. ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Nikki1208

Fijn om de reacties te lezen! Bedankt hiervoor. 🥰 Dit stelt gerust. Hey, ...
Weet ik hoor😊. Maar ik vind het al mega spannend en door de eerdere miskramen al helemaal. En idd je leest zoveel dat het niet goed gaat😔

2 maanden geleden

Gelukkig! Lijkt me echt heel moeilijk, wat rot voor je. ): Hoeveel weken ben je nu? Misschien mag je de echo vervroegen ivm eerdere miskramen, als dat fijner voelt?

2 maanden geleden

Reactie op Nikki1208

Hi, Ik heb 6 kindjes en ben zelf zwanger van nummer 7. Ik heb bij de eerste 5 nooit echt kast gehad van misselijkheid. Bij nummer 6 ineens heel erg. Ook dit keer geen last van, juist andere dingetjes die minder opvallend zijn en ik me daar soms juist ook druk om maak. Probeer te genieten, misschien kom je er tot nu toe gewoon heel fijn doorheen. Je bent nu ook zo erg op alles gefocust dat maakt t misschien ook beetje lastig.

2 maanden geleden

Reactie op Nikki1208

Gelukkig! Lijkt me echt heel moeilijk, wat rot voor je. ): Hoeveel weken be ...
Ik ben 6+5 en aanstaande donderdag is de eerste echto

2 maanden geleden

Reactie op Renskebos23

Hi, Ik heb 6 kindjes en ben zelf zwanger van nummer 7. Ik heb bij de eerst ...
Hey, dankje voor je reactie! Wat fijn om te horen en wat mooi dat je zwanger bent van de 7e. ☺️ Bijzonder hoe elke zwangerschap toch weer anders is. Ja klopt helemaal, dat ik me nu overal zo bewust van ben maakt het zeker lastig. 🙈 Ik ga proberen het wat meer los te laten en wat meer vertrouwen te hebben ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Klavertje30

Ik ben 6+5 en aanstaande donderdag is de eerste echto
Oké spannend! Laat je weten hoe het ging? ☺️

2 maanden geleden

Reactie op KelsLong

Hi, hier precies hetzelfde. Ook op vakantie en ik droom ook dat het mis is. ...
Proberen geen zorgen te maken. Vandaag 2de echo en alles zag er super uit. Het bewoog al heel veel zelfs. Zo schattig 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Nikki1208

Hey, dankje voor je reactie! Wat fijn om te horen en wat mooi dat je zwange ...
Ondanks dat ik me eigenlijk prima voel had ik vanmorgen een prachtige echo!

2 maanden geleden

Reactie op Renskebos23

Ondanks dat ik me eigenlijk prima voel had ik vanmorgen een prachtige echo! ...
Wat een goed nieuws! Toch een geruststelling ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Renskebos23

Ondanks dat ik me eigenlijk prima voel had ik vanmorgen een prachtige echo! ...
Wat een mooi bericht!

2 maanden geleden

Ik snap je helemaal. Ik ben nu zelf ergens tussen de 4 en 7 weken waarschijnlijk. Moeilijk te zeggen door beetje onregelmatige cyclus na stoppen met de pil in mei. De testen zijn goed positief, clear blue is ook opgelopen. Staat nu 2-3. Vorige week 1-2. (Dan moet je er 2 weken bij optellen toch?) En laatste menstruatie begon 18 juli. Dus daar zit de twijfel ook dan zou ik nu zeker 7 weken moeten zijn. Maar ik merk helemaal niks. Voel me helemaal niet zwanger. Waardoor ik me best zorgen maak. Volgende week woensdag de 25ste de eerste echo. Wat als er niks meer leeft dan. Dus ik lees graag mee met je topic. :-)