49 Reacties
2 maanden geleden
Overigens zijn er soms wel dingen waarvan ik denk ah zal het daar aan liggen. Helemaal onder in mn buik en rug soms een steekje (banden?). Soms heel erg moe.
2 maanden geleden
Ik wou dat ik dat had !❤️
Ik ben nu 11+4 inmiddels maar voel me nog steeds hondsberoerd, moe, humeurig en totaal niet fit haha.
Probeer jezelf hoe moeilijk het ook is, niet druk te maken.
2 maanden geleden
Herkenbaar. Bij m'n 1e had ik dit ook tot 12 weken en toen begon ik soms wat misselijk te worden maar verder ook weinig symptomen. Nu ongeveer 9 weken zwanger. Morgen 1e echo. Voel ook nu weer helemaal niets bijzonders. Zelfs nog lekker 3 weken op vakantie geweest net met lange vliegreis en al. Totaal geen symptomen. Morgen afwachten. Spannend.
2 maanden geleden
Lieve meiden,
Bedankt voor jullie reacties, doet me goed! 💕 Ik ben inmiddels thuis van vakantie. Ik heb genoten, maar vond het tegelijkertijd ook lastig om alles goed los te kunnen laten, maakte me toch geregeld zorgen. Ik moet zeggen dat ik me de laatste tijd toch wel een stuk meer zwanger voelde maar durfde dit ergens ook niet hardop uit te spreken ofzo..
Maaaarr.. ik heb vandaag eindelijk mijn langverwachte eerste echo gehad en hij was meer dan prachtig! 💕 Een mooi sterk kloppend hartje en één a twee dagen vooruit gezet. Over 1,5 week een echo op eigen verzoek (wil niet weer zo lang er tussen haha) en dan weer over 1,5 week de termijnecho.
Dus meiden; ook al heb je wel of geen kwaaltjes; het zegt helemaal niks! ❤️
Veel liefs!
één maand geleden
Iemand die zich in het twee trimester ook niet zwanger voelt? Ik niet iigg.
Mijn buik is wat dikker dan normaal (dan ook niet plat), maar sommige broeken passen nog).
Heb ook amper klachten. Kan alleen wat minder eten in een keer en hebben een wat zwakkere bekkenbodem, maar daar merk je meestal niets van.
één maand geleden
Reactie op Koekiemonster _
Iemand die zich in het twee trimester ook niet zwanger voelt? Ik niet iigg. ...
Vaak heb je in het tweede trimester weinig last van kwaaltjes.
Bij mijn eerste ging ik er sowieso tot 36 weken fluitend doorheen. Nu ben ik bijna in het tweede trimester en ik kan niet wachten tot de kwaaltjes minder worden of zelfs verdwijnen haha!
één maand geleden
Reactie op sarahneve92
Vaak heb je in het tweede trimester weinig last van kwaaltjes.
Bij mijn ee ...
Dat snap ik, had ik ook bij de eerste.
Maar voel me gewoon echt niet zwanger 🤷