9 Reacties

2 maanden geleden

Ik ken wel de term zwangerschapscholestase, maar dat is over het hele lichaam en met name handpalmen en voeten. Al is dat vaak in het laatste trimester

2 maanden geleden

Ik heb het bij sommige wandelingen over m’n hele benen. Heel gek en vervelend. Was bij mn vorige zwangerschap ook, daarna nooit meer gehad!

één maand geleden

Ik ben momenteel op vakantie en heb sinds 3 dagen mega jeuk op binnenkant bovenbenen en stukje kuiten. Het is beetje lichtrood en voel ook wel wat bultjes. Ik dacht in eerste instantie door de warmte/zwembad?

één maand geleden

Reactie op Jolanda97

Ik ken wel de term zwangerschapscholestase, maar dat is over het hele licha ...
Ik heb dit gehad. Komt idd vaak voor in de laatste maanden. Alleen valt er niks te zien aan de huid . Vreselijk.. mijn voeten en benen tot bloedend toe open gekrabd. Kans is heel groot dat ik het deze zwangerschap weer krijg maar hoop toch echt dat ik dit nu mag overslaan 😅

één maand geleden

Kan het geen zwangerschapseczeem zijn? Even langs de huisarts. Hij/zij kan meteen kijken en wat uitschrijven als het nodig is.

één maand geleden

Reactie op Katrien1994

Ik heb dit gehad. Komt idd vaak voor in de laatste maanden. Alleen valt er ...
Oh wat naar zeg… hopelijk valt het mee nu

één maand geleden

Ik heb dit dus ook.. vooral in de nacht, gek word ik er van 😓. Vooral m’n benen, handen en voeten.. in de ochtend ook m’n gezicht. Ik heb sws al een vorm van contact stoornis (onverklaarbare jeuk door overschot aan mest cellen in m’n opperhuid) maar dit is echt veel erger dan dat 😓.. ga het met de verloskundige bespreken iig want slapen doe ik nu al bijna helemaal niet meer 😭

één maand geleden

Pupp?

één maand geleden

Heb geen idee.. heb nu ook de huisarts even gebeld en word straks terug gebeld. Kan zijn dat de dermografisme (contact stoornis) nu gewoon nog erger is dan voor de zwangerschap. Ik weet niet..