52 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb hem bij mijn eerste kindje met 26weken laten prikken. Toen kon ik mijn zoontje goed voelen, en dat gaf mij toen meer rust dat “als er iets zou zijn” ik het zou merken😊. Ik heb verder geen medische informatie nagekeken maar mijn doorslag was dat mijn zoontje dan pas later z’n eerste prikje zou krijgen🩵

15 dagen geleden

Ja, vorige zwangerschap ook gedaan. Kinkhoest is echt heel naar voor jonge baby's, daar kunnen ze zelfs aan overlijden, dus ik wil dat m'n kindje goed beschermd is. Zelf heb ik nergens last van gehad en het is extra fijn dat je kindje dan een prik minder hoeft te hebben.

15 dagen geleden

Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap wel gedaan. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van vaccinaties maar dit heb ik echt voor het kindje gedaan. Nu twijfel ik omdat ik de prik dus vorig jaar augustus nog heb gehad...

15 dagen geleden

Jazeker. Ik tijfel er ook over om het RS virus vaccinatie te gaan halen. Ik las dat het RS seizoen tot maart is en ik ben begin april uitgerekend 😅

15 dagen geleden

Ja ga 'm wel halen. Eerste zwangerschap ook gedaan! Kinkhoest is een nare ziekte en de vaccinatie voor ons is weer een prikje minder voor de kleintjes! 🤗

15 dagen geleden

Ik ga hem niet halen. Na de prik kun je altijd nog kinkhoest krijgen.

15 dagen geleden

Ik haal hem niet.. laat sowieso niks inspuiten tijdens dat ik zwanger ben.

15 dagen geleden

Ik ga hem halen, samen met de griepprik. Dan heeft de kleine mooi al antistoffen voordat die de eerste vaccinatie zelf krijgt.

15 dagen geleden

Reactie op 87Mellie87

Ik haal hem niet.. laat sowieso niks inspuiten tijdens dat ik zwanger ben.
Ik ook niet hoor, eindelijk een lotgenoot 🙏

15 dagen geleden

Het enigste prikje wat mijn baby ( meisje) krijgt is een paar gaatjes in de oren voor oorbellen. Laat mijn kind zo puur natuur

15 dagen geleden

Reactie op FlinkeKikker039013

Het enigste prikje wat mijn baby ( meisje) krijgt is een paar gaatjes in de ...
Ben nieuwsgierig: laat je de hielprik wel of niet doen? 😊

15 dagen geleden

Het enigste prikje wat mijn baby ( meisje) krijgt is een paar gaatjes in de ...
Oorbellen zijn toch ook niet puur natuur? 🙊

15 dagen geleden

Volgens mij zijn vaccinatie-topics niet toegestaan. Maar, zolang het nog kan: ik haal 'm sowieso, geen twijfel over mogelijk. Kinkhoest is verschrikkelijk voor baby's. Laat je informeren door je huisarts of verloskundige, daar beantwoorden ze al je vragen.

15 dagen geleden

Reactie op LetLoveIn

Volgens mij zijn vaccinatie-topics niet toegestaan. Maar, zolang het nog ...
Zo gek dat dat idd niet toegestaan is. Ieder toch zijn eigen mening en redenen om het wel/niet te doen?

15 dagen geleden

Reactie op jdbx

Ben nieuwsgierig: laat je de hielprik wel of niet doen? 😊
Nee ook geen hielprik

15 dagen geleden

Ik ga hem zeker nemen. Scheelt weer een prikje voor je baby de eerste weken.

15 dagen geleden

Reactie op AnneSch

Oorbellen zijn toch ook niet puur natuur? 🙊
Ik heb het over het medische gedeelte .

15 dagen geleden

Reactie op jdbx

Zo gek dat dat idd niet toegestaan is. Ieder toch zijn eigen mening en rede ...
Idd je mag hier alleen een mening geven wat de medische wereld zegt. Bij je eigen ik blijven en naar je gevoel blijven luisteren wat goed voelt mag hier niet. Krijg je een waarschuwing.

15 dagen geleden

Nee ook geen hielprik
Waarom de hielprik ook niet? Ben gewoon nieuwsgierig ☺️

15 dagen geleden

Reactie op ammatullah

Waarom de hielprik ook niet? Ben gewoon nieuwsgierig ☺️
Is allemaal een bevolkingsonderzoek vanuit het RIVM. Een hielprik is een momentopname dus is niks zeker wat er uitkomt.En nog andere reden wat jou ook vast zou aanspreken.