1176 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Mijn partner (32) en ik (31) hopen 3 april een kindje te verwelkomen. In december een bbz gehad en eind mei een miskraam. Allemaal erg spanned nu! Ben al goed misselijk en super moe.. Voelt heel anders dan vorige keren, maar oei de angst voor het mis gaan zit diep bij ons beide. Hopelijk kunnen we na een eerste positieve echo wat meer gaan genieten☺️. Ga straks de verloskundige bellen. Wanneer hebben jullie je eerste echo’s? Zal bij ons pas na de vakantie zijn, met 7,5 week. Vorige keer kregen we de mogelijk bij 6+4weken, maar toen was het al misgegaan😓.

3 maanden geleden

Reactie op Myroos

Heehee, ik ben 30, heb een zoontje van 2. Voor hem 2 miskramen gehad en na ...
Ik snap je spanning! Mijn beste vriendin heeft een hele mooie zwangerschap gehad met een vergelijkbaar BMI. Je hoeft echt niet extra complicaties te krijgen. Hopelijk kan je er van genieten🍀

3 maanden geleden

Gefeliciteerd lieve meiden!! Vanochtend was ik 3 dagen overtijd en CB liet ons “zwanger 2-3 weken” zien, echt zo blij!!! In maart een MA met uiteindelijk curretage gehad dus het is nu wel extra spannend. Ik ben 38 en dit kleine lieve kindje heeft straks 4 hele grote trotse zussen. O ja, ben 5 april uitgerekend. Fijn om elkaar hier te volgen’ ❤️🙏🏼

3 maanden geleden

Hoi! 29 jaar en al 3 jaar in een fertiliteitstraject bezig. Nu na een 7e terugplaatsing (ICSI) 4 weken en 5 dagen zwanger! In december een biochemische zwangerschap gehad, vind het dus echt heel spannend allemaal. Genieten lukt nog echt niet.. Op 14 augustus hebben we onze eerste echo op 7 weken 🤞

3 maanden geleden

Reactie op BabyApril25

Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie
Mijn laatste menstruatie was 9 juli. En precies 2 weken later was mijn test positief en die gaf aan: 2-3 weken zwanger. Gek toch?

3 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Mijn laatste menstruatie was 9 juli. En precies 2 weken later was mijn test ...
Ik denk dat dat geen menstruatie was dan.. maar een innestelingsbloeding oid

3 maanden geleden

Ik heb 15augustus 10.00 eerste echo ivm niet weten hoe ver ik ben

3 maanden geleden

Vandaag volgens mij berekening 4 weken en volgens menstruatiecyclus 7 weken

3 maanden geleden

Reactie op Abigail1999

Mijn laatste menstruatie was 9 juli. En precies 2 weken later was mijn test ...
Hmm dat is idd wel snel. Was het wel een menstruatie?

3 maanden geleden

Ik ben vandaag 4 weken precies en uitgerekend op 7 april. In februari een ma gehad op 11 weken en in juni een biochemische zwangerschap gehad. Ik heb al 2 kinderen van 10 en 7. De zwangerschap van mijn ma in april was totaal ongepland maar zeker wel welkom. Ik merk dat ik nu wel een klein beetje bang ben maar we blijven hopen 🍀

3 maanden geleden

🙋‍♀️ ik doe ook mee

3 maanden geleden

Hi, ik ben 34 jaar en ben 3 april uitgerekend. Na 2.5 jaar proberen en volgende maand een geplande intake bij een fertiliteitskliniek, afgelopen vrijdag heel erg blij verrast door 'n positieve zwangerschapstest. Kunnen het nog steeds niet geloven en ik vind het ook heel erg spannend allemaal, maar ook al het vertrouwen erin dat het goed gaat komen.

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben 29 jaar oud. Ik heb vorige week mezelf getest na 1 dag overtijd en die was positief! Ook nog eens erg leuk nu we nog samen op vakantie zijn. Volgens de app ben ik op 1 april uitgerekend. Allemaal nog erg spannend aangezien dit mijn eerste zwangerschap is. Wel al erg veel last van verschillende symptomen maar dat nemen we natuurlijk voor lief! 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Myroos

Heehee, ik ben 30, heb een zoontje van 2. Voor hem 2 miskramen gehad en na ...
Ik heb een bmi van 42. Ook heel spannend, maar ik ben al enkele jaren met een personal trainer bezig en sinds kort ook hulp van een diëtist omdat het mijzelf qua eten niet goed lukt om én lekker én gezond te eten. Ook wij kunnen gewoon gezonde kinderen krijgen door ons best te blijven doen gezond te eten en te blijven bewegen.

3 maanden geleden

Hi, 33 jaar en vandaag getest. 3 april uitgerekend maar durf nog niet heel blij te zijn omdat ik begin mei een miskraam bij 5 wkn heb gehad. Bij de zwangerschap van mijn zoontje (2,5 jaar) is 1 eierstok weggehaald en sindsdien is mijn overgebleven eierstok heel gevoelig. Ik voel mijn eiersprong altijd goed en rond de innesteling een aantal dagen steken gehad. Nu sinds 2 dagen weer steken, af en toe krampen en gevoelige borsten. Tijdens mijn miskraam had ik veel meer symptomen (lage rugpijn en misselijk) dus hopelijk deze keer een voorspoedige zwangerschap.

3 maanden geleden

Reactie op Dromenlies

🙋‍♀️ ik doe ook mee
Oh… ik zie dat iedereen zichzelf wat uitgebreider introduceert.. Ik ben 38. Dit is mijn vierde kind. Mijn oudste is nu bijna 4 en gaat na de zomer naar school. Ik ben 3 van 4 keer zwanger geworden via ICSI proces. Gelukkig maar 1 punctie ever. Voorlopig staat mijn uitgerekende datum op 7/4.

3 maanden geleden

Hallo meiden! Ik ben 33 en ik weet sinds zondag dat ik 4 weken zwanger ben. Vorige maand (eind juni/begin juli) een miskraam gehad bij 5 weken. Dit was overigens ook mijn eerste zwangerschap. Ik ben volgens de rekentool op 3 april uitgerekend. Ik vind het nog heel spannend! Maar ik ga proberen te genieten 😊

3 maanden geleden

Reactie op Lovetobeamom1

Hi, Ik ben 22 jaar en heb een zoontje van bijna 3 en nu 4 weken en 3 dagen ...
Wat fijn dat we elkaar weer bij deze geboorteclub treffen!! 😘😘 gefeliciteerd!!!

3 maanden geleden

🙋🏻‍♀️ ik ben 34 en heb een zoontje van net 2. Eind mei een miskraam gehad en vanochtend alweer een positieve test in handen! Obv start laatste menstruatie ben ik rond 6 april uitgerekend.

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben 22 en volgens m'n berekening 5 april uitgerekend, dit is m'n eerste zwangerschap :) Ik merk vooral dat ik behoorlijk moe ben en krampen in mijn buik en rug heb bij vlagen. Ik hoop ontzettend dat de verdere klachten mee gaan vallen, zie daar wel een beetje tegenop.. En het geheimhouden vind ik ook nog een hele klus haha 🫣